Nu even denken aan een originele manier om het te verpakken. Gisteren een andere surprise verknald en toen kapot laten vallen dus ik ga me niet nogmaals wagen aan een surprise.
Ik had bijna een blond moment toen ik het lokale nieuwsblaadje als opvulling wilde gebruiken in de doos Dan wordt het wel erg makkelijk, ook zonder hint
Ik denk dat ik het versturen nog wel het engste vind...of het wel aankomt
Rudina
Geplaatst: 11-12-15 18:53
Hier nu ook alle cadeautjes binnen, misschien dat ik zondag nog tegen iets aan loop wat ik er extra bij kan doen. Bij ons in het dorp kan ik nergens een doos vinden waar ik het in wou gaan verzenden en ook de vulling die ik wil gebruiken niet, hopelijk tref ik dat zondag ook meteen dan kan het maandag ook op de post
Hier ook alles binnen, helemaal leuk Vorig jaar had ik een bijzonder creatieve hint, weet niet of ik daar dit jaar weer inspi voor heb Morgen inpakken en dan maar ongeduldig wachten tot we mogen versturen
Ik ga morgen op pad voor de laatste paar cadeaus En ik denk dat ik mijn hint maar op mn werk moet printen, want de 2 pakjes nieuwe cartridges die ik nog in huis had pakt mn printer dus gewoon niet Ellende, weggegooid geld dus. Doos en cadeaupapier al wel in huis haha, heb nog 6 dozen hier in de gang liggen in verschillende maten, dus dat moet wel goedkomen