Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:18

_Micha_ schreef:
miss_liszje, heb je nou een dag voor de bruiloft haar gewhatsappt over je outfit? Dan kan ik me voorstellen dat ze niet reageert, die heeft op dit moment waarschijnlijk wel iets anders aan haar hoofd :+

Nee er is zeker 2 weken geleden al een mail uit gegaan. Haar whatsapp heb ik niet eens.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:24

_mexx_lady_ schreef:
Oke ik beken ik heb een shirt-probleem. Heb misschien 10 shirtjes aangehad, misschien 50 vastgehad maar ik vind geen t-shirts die me aanstaan! En ik weet niet wat ik wil. Gewoon effen, printje, meer hemd-achtig, ... ik kom er maar niet uit :')

Daar heb ik ook last van :j Ik zoek shirtjes die net genoeg zijn voor werk (maatschappelijk werker, thuisbegeleider) maar niet truttig. En óveral staan teksten op die ik niet professioneel vind, of het zijn saaie basic shirts :(

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:31

Teksten maken me niet uit, maar wàt voor teskten. Meeste slaan gewoon nergens op, betekenen niks of zijn gewoon stom.
Ik moet ermee naar school kunnen ( hoge school ) nu is het wel redelijk los op school maar niks staat me aan.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:58

Een paar dagen terug postte ik de vraag of iemand een idee had waar ik gekleurde/bloemprint sandalen kon vinden voor een schappelijke prijs. Ik had toen zelf een paar gezien van Steve Madden maar die waren me met €90 te duur.

Ik heb inmiddels een vergelijkbaar paar gevonden, heel droog binnen hetzelfde merk namelijk van Madden Girl maar dan voor €40. Voor wie ze dus ook leuk vond ofzo, bij deze even een update! :D

http://www.invito.com/madden-girl/dames-madden-girl-pumps-heelsandals-heelsandals-roze-bloemenprint-07270601

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:04

_mexx_lady_ schreef:
Teksten maken me niet uit, maar wàt voor teskten. Meeste slaan gewoon nergens op, betekenen niks of zijn gewoon stom.
Ik moet ermee naar school kunnen ( hoge school ) nu is het wel redelijk los op school maar niks staat me aan.

Precies :j Ik heb geen zin om met "YOLO" o.i.d. te gaan lopen :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:15

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:30

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:17

_mexx_lady_ schreef:
NEEEEEEEE Jodie! Ik dacht klik even aan en kijk of ze die Steve Maddens nog hebben die ik zo leuk vind. Van 100 naar 70 euro.. Ohh nee |(
http://www.invito.com/catalog?params=fh ... 3d07241602

Edit: die site van junique werkt niet?

Hahaha! Kopennnn!

Het is juniqe.com trouwens, zonder u. Hele toffe site met super prints, ik ben vooral fan van de prints voor aan de muur! :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:28

Jodie_ schreef:
_mexx_lady_ schreef:
NEEEEEEEE Jodie! Ik dacht klik even aan en kijk of ze die Steve Maddens nog hebben die ik zo leuk vind. Van 100 naar 70 euro.. Ohh nee |(
http://www.invito.com/catalog?params=fh ... 3d07241602

Edit: die site van junique werkt niet?

Hahaha! Kopennnn!

Het is juniqe.com trouwens, zonder u. Hele toffe site met super prints, ik ben vooral fan van de prints voor aan de muur! :D

Daar zitten inderdaad leuke shirts bij! Heb je ze zelf? Ben namelijk wel benieuwd naar de pasvorm :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:29

Op Asos hebben ze ook heel erg veel leuke shirtjes, ik vind voor een beetje een casual maar toch nette gelegenheid een streepje of een bloemetje erg leuk. Blijf inderdaad weg van hele schreeuwerige teksten of volledig witte shirts met een zwarte tekst. Staat wat minder netjes imo.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:05

Dat is het net.. streepjes maken je toch dik? En bloemetjes is niks voor mij. Vind het wel mooi, maar het is niet 'ik'. .

Jodie: ik zou ze heeeeel graag kopen maar mis op dit moment even de centjes :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:11

Ik heb er zelf geen shirts van sorry!

Balen, ik had twee paar gave hakken gekocht op zalando-lounge van Blink, maar ze zijn me allebei toch aan de krappe kant. De zoveelste keer een miskoop op een site als zalando-lounge en vente-exclusive, en wel verzend/retourkosten betalen. Bummer!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:12

Streepjes maken niet per definitie dik hoor...

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:18

miss-lisje, laat ons weten welk jurkje het geworden is ? ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:22

Doubtless schreef:
Streepjes maken niet per definitie dik hoor...

Nee? Hoe moet je het dan combineren om er niet dik in te lijken? Want van die zeemans-strepen vindt ik best wel leuk

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:27

Voor dunne ipv brede strepen gaan.
Als je figuur er niet naar staat zou ik sowieso geen streepjes aanraden, maar met jouw figuur kan je echt met gemàk een gestreept shirtje aan.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:31

Dank je, ga er een keer naar kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:01

inderdaad dunnere strepen, als je bijvoorbeeld een navy blauw met een dunne witte streep neemt kleedt dat juist af. of een verticale streep kiezen, dat slankt sowieso af

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:52

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:53

@mexlady, ik heb mijn tshirtjes voornamelijk van The Sting. Vooral van Bien Blue en Anti Blue vind in ze leuk. Is een wat dikkere stof en pak altijd maat S ipv XS. Zitten ze mooi wat losser. O.a. heb ik deze:

http://www.thesting.com/sydney-tee-offwhitewit-280213

http://www.thesting.com/french-tee-assorti-279748
Deze is wel met een tekst, maar staat zo leuk onder een rode, donker blauwe of zwarte blazer.

En hier een aan foto van een Bien Blue T-shirtje, deze vond ik niet meer op de site
Afbeelding

Allen wel met tekst en/of kleur. Misschien dat je er wat aan hebt, de kwaliteit is echt geweldig. Ze hebben ook wel wat sobere t-shirts.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:51

tweebelgen schreef:
miss-lisje, laat ons weten welk jurkje het geworden is ? ;)

De off-white in combi met een roze jasje en pastelkleurige lichtgroene hakken. Is niks van gezegd en de bruid vond het leuk dat ik er was en er leuk uit zag. Haar moeder daarin tegen heb ik een dodelijke blik van gehad, maar die mag niemand dus daar hecht ik geen waarde aan. Er waren trouwens meer dames met jurkjes korter dan knie. Nu ff bbqen in andere kleding en zo richting het feestje.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 19:37

Super dat de bruid vond dat je er leuk uitzag! Lekker van die moeder zeg, op zo'n dag gedraag je je toch een beetje :D

en Roos dank je ik ga eens even the sting afschuimen dan!

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:04

Super fijn dat het zo goed was gegaan op die bruiloft! Echt heel fijn :) En sommige moeders moeten gewoon opgesloten worden ergens soms xD

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:11

Net terug van de (saaie)receptie. Zag zelfs dat er meerdere waren in wit met roze. Mijn "fashion tweeling" had ook een wit jurkje aan met roze jasje erop. Bruid was blij, nog even wat gebabbeld met wat andere gasten (kennissen van mijn vriend, ouders van kinderen waarmee hij ooit op de peuterschool heeft gezeten). Goed overleefd dus. Al weet ik nu wel ook heel goed wat ik dus niet op mijn bruiloft zou willen qua organisatie.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:41

Fijn dat het nog zo goed is afgelopen miss_lizje! Ben wel benieuwd wat voor jurk de bruid droeg :D ?