Moet alleen even uitvissen hoe ik het in een doos van max. 100x50x50 ga krijgen en liefst nog onder de 10kg gewicht blijf. Anders gaat er gelijk €20 aan verzendkosten bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Als de geïnteresseerde akkoord is met de verzendkosten kan mijn zadel richting Spanje vertrekken![]()
Moet alleen even uitvissen hoe ik het in een doos van max. 100x50x50 ga krijgen en liefst nog onder de 10kg gewicht blijf. Anders gaat er gelijk €20 aan verzendkosten bij
GamblersCup schreef:Romy1234, dat je geen reactie krijgt op het zadel vind ik vrij logisch: je ligt veel te hoog met je prijs. Oude Stübben zadels krijg je overal voor rond de 150 euro, dat is de helft van wat jij vraagt. En dan heb ik het over dressuurzadels. Ik zou echt flink zakken in je prijs als je het zadel kwijt wilt
Veertje11 schreef:hoi mag ik me melden??
ik had een tijdje een keer gevraagd of de prijs die ik ervoor wou geven goed was. heb er nooit meer wat van gehoord, als het te weinig is kan je dat toch gewoon zeggen vind het een beetje irritant. maar ik ben blijkbaar niet de enigste![]()
![]()
rianneuhh, wat erg! kan je geen klacht indienen ofzo?