Verzopen op de scooter en kan merken dat de kleigrond hier helemaal verzadigd is, want een heel stuk fietspad te hoogte van Papendrecht langs de N3 stond blank. Gepoogd om 2 uurtjes te werken, maar geen succes geweest.
Oh lekker appeltaart! Ideetje voor vrijdag, dan ben ik ook vrij en volgens mij wordt het niet echt buiten weer.
djuulsie
Geplaatst: 21-05-13 17:28
Jum jum, al die taarten ga zo ff snel een kwarktaart in elkaar flansen...
T is hier nu eindelijk droog trouwens...
aerdenhout1
Geplaatst: 21-05-13 17:32
Hier ook al de hele dag regen en zoooooo koud!! Gelukkig wel weer een groot gedeelte kunnen schilderen in de kantine en vast naar de macro geweest voor inkopen voor de onderlinge dressuur wedstrijd van a.s zondag.
quartel
Geplaatst: 21-05-13 17:40
sjemig.......jullie kweken haast een vreetaanval hier
Tussen de buien door druppelde het wat. Dat waren de momenten om naar buiten te rennen en daar mijn ding te doen. En dat is gelukt
Ook hier nog steeds regen,maar geen stortregen gehad vandaag. Op de wei ligt maar 1 plasje,de rest is droog.Het gras groeit hard zeg! heb het achterste weiland maar open gezet,dat is nóg droger.
Josien_
Geplaatst: 21-05-13 19:27
Gelukkig heb ik tentamens en moet ik veel binnen zitten leren
Jeej eindelijk ons eigen zwemparadijs...zwembad in de bak , zwembad in het land, paardjes die sjaggie zijn omdat de ander voor mag ....pony door draad en liep lekker in de tuin zijn diepe sporen na te laten ...jeej leuk hoor regen...