[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:03

xSaarSaar schreef:
Ik ben eigenlijk al tijden op zoek naar dit soort hakken (helemaal nu voor bij dit jurkje) dus misschien kunnen jullie me helpen?
Deze komen echter van een of andere louche Chinese site, dus als iemand anders tips heeft voor een beter adres, GRAAG! :D
[ Afbeelding ]

Zoiets dan? Hebben wel een andere hak en bandjes, maar kunnen an sich best tof zijn!
http://nelly.com/nl/schoenen-zij/schoen ... 428444-29/

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 19:52

Wie weet van welke blog zij is? Of nog beter, van wie dit shirt is?
Afbeelding

dressagelady

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:01

Dat shirt is van de WE :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 20:03

Oh super, dank je! :D Zie hem op de site staan ja, maar voor de zekerheid toch maar eventjes een keertje snel langs de winkel, omdat ik twijfel over de maat!.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:20

Drunksheep schreef:
xSaarSaar schreef:
Ik ben eigenlijk al tijden op zoek naar dit soort hakken (helemaal nu voor bij dit jurkje) dus misschien kunnen jullie me helpen?
Deze komen echter van een of andere louche Chinese site, dus als iemand anders tips heeft voor een beter adres, GRAAG! :D
[ Afbeelding ]

Zoiets dan? Hebben wel een andere hak en bandjes, maar kunnen an sich best tof zijn!
http://nelly.com/nl/schoenen-zij/schoen ... 428444-29/

Best mooie schoenen inderdaad, ik ben eigenlijk op zoek naar een blokhak maar deze zijn eigenlijk ook wel tof! :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:28

xSaarSaar schreef:
Best mooie schoenen inderdaad, ik ben eigenlijk op zoek naar een blokhak maar deze zijn eigenlijk ook wel tof! :j

Haha, ja, dat dacht ik al. Maar die plateauzool :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:43

@davinia_ : Als je een sjieke bruiloft hebt, vind ik dat jurkje wat jij laat zien absoluut niet sjiek. Dan denk ik meer aan knie lengte of langer. Een strakke / nette jurk.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 20:59

maroescha schreef:
@davinia_ : Als je een sjieke bruiloft hebt, vind ik dat jurkje wat jij laat zien absoluut niet sjiek. Dan denk ik meer aan knie lengte of langer. Een strakke / nette jurk.

Precies, zo dacht ik er ook al over :j Sjiek bedoel ik meer mee dat je wel in een jurkje moet gaan, maar geen gala jurk ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:15

Maar die van jou vind ik zelf toch nog meer een gewoon alledaags jurkje :)
Maar aangezien je alleen avond gast bent, kan het misschien ook wel weer.
Kijk een beetje naar de mensen van de bruiloft.. Wat jonger? Wat ouder? Mag donker/ zwart als kleur of is dat een no go? Moet het knie lengte zijn of mag ook iets korter?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 21:17

Nee precies, ik vind het ook een gewoon alledaags jurkje, daarom zei ik ook al dat ik hem net niet geschikt vond :+ Ik vind het lastig, omdat het gewoon avondgast is. Sja, de mensen van de bruiloft.. Het is een vriendin, dus mijn leeftijd. Donker mag denk ik wel hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:24

Anders gewoon even navragen :) Of wat ideeën laten zien, dat ze kan aangeven wat ze wel of niet geschikt vindt :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 21:27

Ja, dat vind ik ook wel een goede :j

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 14:08

Gewoon een jurkje die top op die knie valt kiezen :)? Dat is altijd een goede optie in dit soort gevallen.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:26

Hoi allemaal :)

Ik heb binnenkort gala en ik heb dit jurkje gisteren binnen gekregen, nou heb ik een vraag, wat voor kleur schoenen zouden jullie erbij kopen? :) En eventuele accessoires? De kleur van het jurkje is een beetje apart, een beetje een gouden gloed, wist eerst ook niet of ik het nou juist wel of niet leuk vond, heb maar besloten dat ik het wel leuk vind :))

Afbeelding

http://www3.picturepush.com/photo/a/13068331/640/13068331.jpg
http://www5.picturepush.com/photo/a/13068333/640/13068333.jpg

Foto van Asos.com
http://www.asos.com/Rare/Rare-Metallic-Bandeau-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2532383&cid=5235&Rf-800=-1,47&Rf900=1465&Rf961=3345,3344,3343,3341&sh=0&pge=22&pgesize=20&sort=3&clr=Gold

EDIT: Oja en misschien tips voor het bandeau gebeuren? Hij zakt niet als ik stil sta maar alleen wel als ik ga dansen, om mij heen riepen al mensen 'even stikken.' Maatje kleiner doe ik maar niet want dat stik ik dus echt :+

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 18:37

"kruipt uit mee lees status" Waarom niet gewoon knap rode pumps?
Of vanwege de gouden gloed, gouden pumps ?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 08:18

Rood lijkt me heel ordinair :+ goud is wel mooi!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 09:33

En nu ga ik nude pumps zeggen, omdat je benen dan zo mooi lang lijken. (ik weet niet hoe lang je benen echt zijn, foto oordeelt moeilijk haha).
Nude, of inderdaad goud. En mooie accesoires erbij hoor :))

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 09:41

Jongens ik ben ten einde raad, ik heb straks diploma uitreiking en de bedoeling is dat je in een beetje een gala achtige jurk komt.
Ik heb asos, bonprix, zalando, wehkamp, vila, vero moda, only, bershka, pull&bear al gehad...
Waar kan ik een mooie jurk vinden tot net boven de knie in het liefst gebroken wit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 11:47

ja ik moet ook nog een diploma uitreiking jurkje, maar misschien dat ik er eentje in Barcelona ga kopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind deze 3 ook heel erg leuk, met leuke sandaaltjes er dan onder. Onze diploma uitreiking is verder toch niet echt netjes :))

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 11:52

Rood zat ik ook niet zo snel aan te denken :+

Goud, denken jullie dan aan gouden glans, mat of met glitters? :+ Ik heb best lastige voeten dus ik moet eigenlijk wel een pump/killerheel die de 'zijkant' een beetje hoog hebben en het liefst goede steun, bij een lage 'zijkant' kijk je gewoon onder mijn voet door.. En zelf vind ik plateau ook erg mooi :D

Nude pumps, hmmm, ik heb inderdaad geen lange benen (1,66), maar nude, de kleur past niet echt geloof ik..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-13 11:53

liespower94 schreef:
Jongens ik ben ten einde raad, ik heb straks diploma uitreiking en de bedoeling is dat je in een beetje een gala achtige jurk komt.
Ik heb asos, bonprix, zalando, wehkamp, vila, vero moda, only, bershka, pull&bear al gehad...
Waar kan ik een mooie jurk vinden tot net boven de knie in het liefst gebroken wit?

Heb je al bij Mango gekeken? :) Die hebben ook mooie jurken.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:05

Vandaag een dagje computer, ds ga ik maar weer eens op jacht naar mijn bordeauxrode vans.
Ik kan ze gewoon niet vergeten. :')

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:19

Ik ben al tijden op zoek naar mooie cognac-kleurige Gladiator heels. Deze vind ik bijvoorbeeld echt prachtig:

Afbeelding

Iemand een idee waar ik een vergelijkbaar paar kan vinden? Voor geen belachelijk hoge prijs :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:33

Waar halen jullie inspiratie vandaan voor kleding combinaties? Ik heb zoveel kleren maar ik weet gewoon echt niet hoe ik het moet combineren.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:57

Amira_ schreef:
Waar halen jullie inspiratie vandaan voor kleding combinaties? Ik heb zoveel kleren maar ik weet gewoon echt niet hoe ik het moet combineren.

En als je nou gewoon samen met een vriendin eens een dag op je kamer gaat zitten en lekker alles aanpast? Broeken, tops, blazers, schoenen, alles bij elkaar. Misschien ontdek je wel hele nieuwe dingen waar je nooit aan had gedacht. En iemand erbij met een leuke smaak kan ook veel helpen, die maakt misschien hele andere combinaties dan jij :) En als je dit zo eens doet zie je eigenlijk pas hoeveel je hebt, trust me :')
Van de leuke combinaties een foto maken en tadaaa 8-)