[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wwillemijn

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 21:29

Ik ben in Malaga geweest. Lekker groot, en doordeweeks niet zo druk. Heb een wollen trui gekocht. Zo een die je bijv over een blouse kan dragen, met V hals. Ben benieuwd hoe lang die goed blijft na een aantal keer wassen :) Hij zit in ieder geval fijn en ziet er mooi uit.

Wat ik wel minder vind is dat ik laatst las dat er een fabriek in fik stond en dat er veel mensen omgekomen zijn en dat Primark de nabestaanden 1,5 miljoen geeft. Die fabriek was schijnbaar van Primark :( Dit laat mij wel twijfelen om daar verder aankopen te gaan doen. Hoewel zonder de Primark die mensen weer geen werk hebben. Lekker dubbel...

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 22:13

Vandaag naar de Primark in Zaandam geweest! We waren er om half 10 en het was echt heerlijk rustig! Rond 11 uur werd het wel drukker, maar minder dan ik had verwacht. Vond de schoenencollectie wel tegenvallen, maar kon in de rest van de collectie wel wat vinden. Ik kan de winter weer warm doorkomen. Vond het winkelcentrum verder ook leuk. Zal wel ergens dit weekend een foto maken van mijn gekochte kleding. :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 00:08

wwillemijn schreef:
Ik ben in Malaga geweest. Lekker groot, en doordeweeks niet zo druk. Heb een wollen trui gekocht. Zo een die je bijv over een blouse kan dragen, met V hals. Ben benieuwd hoe lang die goed blijft na een aantal keer wassen :) Hij zit in ieder geval fijn en ziet er mooi uit.

Wat ik wel minder vind is dat ik laatst las dat er een fabriek in fik stond en dat er veel mensen omgekomen zijn en dat Primark de nabestaanden 1,5 miljoen geeft. Die fabriek was schijnbaar van Primark :( Dit laat mij wel twijfelen om daar verder aankopen te gaan doen. Hoewel zonder de Primark die mensen weer geen werk hebben. Lekker dubbel...

De primark gaf tenminste geld. Er zaten ook veel duurdere merken in dat pand en die gaven niks. ;)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 10:51

Ik snap je gedachte wwillemijn, maar aan de andere kant heeft zoiets pas effect als heel veel mensen stoppen met kopen bij de Primark.

Eerlijk gezegd ben ik dan toch wel een beetje egoïstisch, ik vind de kleding er te leuk om er niets te kopen. :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 14:07

Ben onderweg naar almere weet iemand hoe druk het is?

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 14:16

Ik ben gisteren rond half 5 naar Zaandam geweest, was ook wel heerlijk, niet te druk :)

Lotte_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 17:35

Ik ben vanochtend heel vroeg met de trein naar de primark in Almere geweest, ik vond dat er eigenlijk niet zoveel leuks was. Ik heb een sjaal een trui en een koeien onesie en 2 paar makeup remover doekjes gehaald. De schade was 37 euro.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:17

Mijn schade was 56 euro :)

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:41

Wj zaten vanochtend in de trein richting almere, was er iemand voor de trein gesprongen (een trein voor ons aan) en konden we dus niet verder... Zijn we terug gereden en toen maar in leeuwarden gaan shoppen :') Was ook leuk, maar volgende keer beter hoop ik !

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:07

wwillemijn schreef:

Ik zag pas een documentaire en daar zag je dat de grotere merken ook daar gemaakt worden voor net zo veel als kleding van Primark of bv H&M. Alleen wordt daar hier dik voor betaald.
Kleding van de Primark wordt ook wel op verdiend natuuelijk, maar nooit zoveel als op bv nike.
Volgens mijkomt zowat alle kleding uit zulke landen!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 14:47

Oh jeetje wat een rij.. al vind ik deze foto wel echt.. http://www.girlscene.nl/ckfinder/userfi ... 00x902.JPG <3

Ik mag niet meer deze maand, kledinggeld is al laaang op. Ik zit op een uurtje rijden van essen dus ideaal, ga meestal op studiedagen etc dan is het heeerlijk rustig en kun je op je gemak bij de 6 verdiepingen kijken.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 18:01

Is Zoetermeer groot?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 18:45

Ik ga donderdag weer een ochtendje naar Zaandam! Ga maar vroeg op zodat ik er een beetje op tijd ben :+ Hopen dat het rustig is.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:16

Marit schreef:
Ik ga donderdag weer een ochtendje naar Zaandam! Ga maar vroeg op zodat ik er een beetje op tijd ben :+ Hopen dat het rustig is.

Dan heb je geluk want de vakantie is in de omgeving van Zaandam net voorbij !

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:23

Hebben ze die onesize pyjamas nog bij de primark? Die wil ik echt heel graag hebben <3

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:26

Sababber schreef:
Hebben ze die onesize pyjamas nog bij de primark? Die wil ik echt heel graag hebben <3

jaa ! <3

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:28

Hebben ze nog een beetje leuke schoenen in de huidige collectie staan? Niet van die h*erenpalen := ?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:37

Celiien schreef:
Hebben ze nog een beetje leuke schoenen in de huidige collectie staan? Niet van die h*erenpalen := ?

Als je geen probleem hebt met plastic schoenen hebben ze wel een aantal leuke schoenen hoor! :)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:39

Ik wil ook zo'n onesie!
Toch maar wachten tot Eindhoven open gaat....

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:41

Ja weet je wat het is.. of ik nu schoenen van 5,- of schoenen van 100,- heb staan, ik trap ze toch wel af :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:52

Haha dan zou ik gaan voor die van vijf euros! :)
Ik heb gewoon goede schoenen nodig wegens mijn voeten, anders had ik zeker daar een paar leuke gekocht!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:57

ze hebben heel veel onesies heb er ook eentje gekocht :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:05

Ik heb eer ook eentje gekocht Marga hem toch ruilen vooreen maatje groter, dat zit boven beter de broek is toch te lang

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:07

MyLittleLove schreef:
Ik zit op een uurtje rijden van essen dus ideaal, ga meestal op studiedagen etc dan is het heeerlijk rustig en kun je op je gemak bij de 6 verdiepingen kijken.

Ik wil ook graag eens naar Essen, alleen is 3,5 uur rijden voor mij :oo Ik heb nog wel een vakantiecheque waarmee ik o.a. naar Limburg kan, maar dan zal het wel een dure vakantie worden met een bezoekje Primark 6 verdiepingen

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 06:58

Natasja__ schreef:
Ik was vandaag in Zoetermeer. Heb wel wat leuke dingen gescoord. :)

En ja.. het was druk, maar dat was vooral buiten. Binnen vond ik het nog goed te doen. En ik was gelukkig net op tijd voor de kassa. Die werd toen ik klaar was ineens onwijs druk!

is die groot? ik wil vandaag of morgen ook even gaan