Wat ik wel minder vind is dat ik laatst las dat er een fabriek in fik stond en dat er veel mensen omgekomen zijn en dat Primark de nabestaanden 1,5 miljoen geeft. Die fabriek was schijnbaar van Primark

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wwillemijn schreef:Ik ben in Malaga geweest. Lekker groot, en doordeweeks niet zo druk. Heb een wollen trui gekocht. Zo een die je bijv over een blouse kan dragen, met V hals. Ben benieuwd hoe lang die goed blijft na een aantal keer wassenHij zit in ieder geval fijn en ziet er mooi uit.
Wat ik wel minder vind is dat ik laatst las dat er een fabriek in fik stond en dat er veel mensen omgekomen zijn en dat Primark de nabestaanden 1,5 miljoen geeft. Die fabriek was schijnbaar van PrimarkDit laat mij wel twijfelen om daar verder aankopen te gaan doen. Hoewel zonder de Primark die mensen weer geen werk hebben. Lekker dubbel...
wwillemijn schreef:Ik ben in Malaga geweest. Lekker groot, en doordeweeks niet zo druk. Heb een wollen trui gekocht. Zo een die je bijv over een blouse kan dragen, met V hals. Ben benieuwd hoe lang die goed blijft na een aantal keer wassenHij zit in ieder geval fijn en ziet er mooi uit.
Wat ik wel minder vind is dat ik laatst las dat er een fabriek in fik stond en dat er veel mensen omgekomen zijn en dat Primark de nabestaanden 1,5 miljoen geeft. Die fabriek was schijnbaar van PrimarkDit laat mij wel twijfelen om daar verder aankopen te gaan doen. Hoewel zonder de Primark die mensen weer geen werk hebben. Lekker dubbel...
MyLittleLove schreef:Ik zit op een uurtje rijden van essen dus ideaal, ga meestal op studiedagen etc dan is het heeerlijk rustig en kun je op je gemak bij de 6 verdiepingen kijken.
Natasja__ schreef:Ik was vandaag in Zoetermeer. Heb wel wat leuke dingen gescoord.
En ja.. het was druk, maar dat was vooral buiten. Binnen vond ik het nog goed te doen. En ik was gelukkig net op tijd voor de kassa. Die werd toen ik klaar was ineens onwijs druk!