Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Vriend maakte trouwens een opmerking waardoor zowel de manager en de kassamiep even verschoten.
'Wil je mijn identiteitskaart zien? Als je even kijkt kun je best begrijpen dat ik geen pedo ben. Ik ga niet met een meisje van 15 onze wekelijkse boodschappen halen, denk je wel?'
inochiyo schreef:secricible schreef:Varekaj, volgens mij moet je een andere baan zoeken ofzo? Zie je echt in tig topics alleen maar klagen over de klanten op e werk. Ik kom je echt constant tegen en constant over hetzelfde...
Varekaj moet gewoon een boktmeeting organiseren in de wachtkamer daar, alles klinkt gewoon zo ongelofelijk dat ik daar wel ff wil zitten om die mensen bezig te zien. om dan vervolgens met de aanwezige bokkers de mensen te wijzen op hun onaanvaardbare gedrag, ze zullen dan wel snel een toontje lager zingen.
Roosch schreef:Ik vind het bullshit dat je collega zich zou moeten identificeren. Zal wel weer een onlogische redenering achter zitten van de bazen/degenen die over dat legitimatiegebeuren gaan, maar als je wéét dat iemand boven de 16 is ga je toch niet vragen of ze het bij zich heeft..
Roosch schreef:Ik vind het bullshit dat je collega zich zou moeten identificeren. Zal wel weer een onlogische redenering achter zitten van de bazen/degenen die over dat legitimatiegebeuren gaan, maar als je wéét dat iemand boven de 16 is ga je toch niet vragen of ze het bij zich heeft..
Optiwolk schreef:inochiyo schreef:Varekaj moet gewoon een boktmeeting organiseren in de wachtkamer daar, alles klinkt gewoon zo ongelofelijk dat ik daar wel ff wil zitten om die mensen bezig te zien. om dan vervolgens met de aanwezige bokkers de mensen te wijzen op hun onaanvaardbare gedrag, ze zullen dan wel snel een toontje lager zingen.
Oh aanwezig!
Pak jij de donuts, dan ik de koffie
verootjoo schreef:Roosch schreef:Ik vind het bullshit dat je collega zich zou moeten identificeren. Zal wel weer een onlogische redenering achter zitten van de bazen/degenen die over dat legitimatiegebeuren gaan, maar als je wéét dat iemand boven de 16 is ga je toch niet vragen of ze het bij zich heeft..
Dat kan jij wel weten, maar een controleur of mysterieguest die er toevallig achter kan staan weet niet dat jij dat weet en ziet alleen dat jij niet controleerd... Heb je wel mooi een dikke boete aan je broek. En er wordt véél gecontroleerd.