Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ariebombarie schreef:ben er over uit... mn dochter gaat Jezebel heten... zal wel mijn genen hebben![]()
![]()
Aar zullen we samen een kindje maken? Ik vind mijn hele leven Damian/Damien al zo'n mooie naam, dan nemen we ook een zoontje en dan hebben we Jezebel en Damian
Fiffill schreef:love_western schreef:
een vriendin van mij heet mercedesen haar bijnaam is Benzie
Mercedes is geen merknaam, Mercedes is een hele normale meisjesnaam (vooral in meer zuidelijke landen, zoals Spanje, Griekenland en Zuid-Amerika). Het merk Mercedes Benz is vernoemd naar de dochter van meneer Benz, en jawel die heette Mercedes.
Sterre schreef:Douce schreef:...Charlotte Sophie.
Wie krijgt hier nog meer een kak-idee bij?
Dat zijn de tweede en derde namen van mijn dochter en die is toch echt niet kak!
En al zou ze het wel zijn, het belangrijkste is dat ze een aardig persoon is.
Fiffill schreef:Da's een fabeltje toch?
En anders moet ik even flink doorfokken en hopen dat vriendlief recessief is... alhoewel, het is niet moeilijk te raden wie de broek aan heeft in de relatie.. rood haar zal wel dominant zijn.
![]()
![]()
Sterre schreef:Douce schreef:...Charlotte Sophie.
Wie krijgt hier nog meer een kak-idee bij?
Dat zijn de tweede en derde namen van mijn dochter en die is toch echt niet kak!
En al zou ze het wel zijn, het belangrijkste is dat ze een aardig persoon is.
Annika212 schreef:O god, er komen weer een paar namen voorbij.
Ik hoorde er daarstraks ook weer één, een kennis van me heeft een vriendin die twee dochters heeft. De ene heet Manchelle, dat vind ik persoonlijk niet mooi, maar prachtig vergeleken met de andere dochter: Machine.