Jaloers op jullie Efteling abonnement en er snel heen kunnen gaan. Gun het jullie.
Met angst en beven op de weegschaal gaan staan. Ben in 2 jaar tijd 30 kg afgevallen maar ja nieuwe heup gekregen. Gewicht is als voor de operatie dus ik ben blij.
Merileth
Geplaatst: 14-11-24 10:51
Dat is inderdaad precies wat ik zo fijn vind aan ons abonnement. Even een paar uurtjes, naar huis als ik het beu ben door vermoeidheid of overprikkeling, zonder dat het zonde is van mijn geld, want heb toch een abbo. Ik moet zeggen, Danse Macabre is echt goed te doen hoor, als je er wat later op de dag in gaat als de wachtrij rond de 40 minuten is, dan ben je er voor je het weet alweer uit. Gisteren met 40 en 45 minuten in de rij gegaan, beide keren waren we er onderhand na die tijd alweer uit.
Fjordjes dat is fijn. Nieuwe meubels is soms lang wachten.
Marcella je hebtweer keusen eten genoeg. Dat is goed.
Marcella
Geplaatst: 14-11-24 13:03
Huis schoner.
Bloemetje75
Geplaatst: 14-11-24 16:28
Trailer weer goedgekeurd. Vorige week ging ik op keuring, was er wachttijd van zeker 2uur dus omgedraaid. Vandaag was het niet druk volgens de website dus dapper weer gegaan. Max 40 min moeten wachten dus dat is te overzien (België).
Marcella
Geplaatst: 14-11-24 19:30
Longen piepen minder.
En nu over 2 weken bloedprikken om eventueel allergie uit te sluiten. Met dat dan ook bloedwaarden op ontsteking gecontroleerd gaan worden.
Linkin park komt naar nederland met een van mn favoriete bands in het voorprogramma
Justme_Lisaa
Geplaatst: 14-11-24 20:12
Dit nieuwe familielid aan de familie toegevoegd, wordt er belachelijk vrolijk van
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-24 20:16
Mijn teamleidster die zo ontzettend fijn en meelevend reageerde op waarom ik later was vanochtend. Heb echt gewoon straightforward verteld dat ik die meltdown had en ze was zo begripvol en geïnteresseerd, totaal niet veroordelend en vond het knap dat ik er alsnog gewoon om 9.30 stond en aan de slag ben gegaan.
Ik haal ook geen energie meer uit een gedeelte van mijn werk en dat wordt nu richting 1 januari volledig afgebouwd en vervangen voor iets anders.
Ik voel me zo gezien en serieus genomen en ik werk hier pas twee maanden. Zo fijn
kosseh
Geplaatst: 14-11-24 22:51
Justme_Lisaa schreef:
Dit nieuwe familielid aan de familie toegevoegd, wordt er belachelijk vrolijk van [ Afbeelding ]
Wat een leuk ding
Ik liep vandaag met tranen in m'n ogen de wei in, omdat ik zo moe ben en komende week(en) ook geen rust kan pakken. Maar die tranen waren weer weg toen ik de ondeugende boevenkop zag van 1 van de 2 verzorgpaarden. Het was vandaag ook echt een grappig boefje . De andere liet knuffelen toe, terwijl die daar normaal geen fan van is. Blijft mij verbazen hoe ze het kunnen aanvoelen wat je nodig hebt
rien10
Geplaatst: 15-11-24 12:37
Marcella schreef:
Weer gruwelijk verwend door de voedselbank. Sta toch iedere keer verbaasd over de hoeveelheid wat je krijgt.
Gewoon al mijn eerste concert voor 2026 gepland omdat ik toevallig op FB zat te kijken, op mijn verjaardag golden circle bij Electric Callboy in Ahoy RTM
Gewoon al mijn eerste concert voor 2026 gepland omdat ik toevallig op FB zat te kijken, op mijn verjaardag golden circle bij Electric Callboy in Ahoy RTM
Oeh gaaf! Veel plezier alvast.
flintstones
Geplaatst: 15-11-24 18:48
Dagje gaan shoppen met mijn moeder en een vriendin van haar. Heb letterlijk op 1 wafel na niets moeten betalen (ik was woensdag jarig) 2 paar schoenen, 2 truien, een paar handschoenen en een muts gekregen (van elk 1 paar schoenen en 1 trui en van mijn moeder nog een muts en handschoenen)
Dat mijn kat na zijn blessureleed na 3 maand eindelijk weer buiten mag. En het allerbeste: hij komt ook om de haverklap weer in huis, ik had schrik dat hij spoorloos zou verdwijnen. 's Nachts zal ik hem toch nog proberen binnen te houden, anders vrees ik dat ik zelf geen oog dicht doe, en mijn slaapuren zijn zo al veel te beperkt.
En vandaag is mijn lesgeefster langs geweest om te beginnen mijn ruin zadelmak te maken (ik wil hem nog altijd "mijn jonkie" noemen, maar hij is intussen 14. ). Lang getwijfeld of ik ooit nog in het zadel zou stappen, maar als hij zo relaxt is als hij eruit ziet, dan zie ik dat wel goedkomen. Wel al behoorlijk gebokt en gesteigerd voor zadeldoek en longeersingel, maar het was dan ook quasi de eerste keer. En lesgeefster komt aan huis, dus geen ingrijpende veranderingen voor hem.
Siggislief
Geplaatst: 16-11-24 18:17
Ik heb een heerlijke winterjas gekocht maar voor mijn gevoel is het ook een trui, de verkopers snapte wat ik bedoelde door de Teddy vacht waar het mee bedekt is.