Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Swifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 11:47

Is een plooifiets geen optie? Dat ze al een deel van het traject met de fiets kan doen naar een halte of station met betere verbinding? Of kan ze zelf geen klein autotje kopen hiervoor?

Hier overigens ook jaren met scooter en motor gereden voor mijn rijbewijs en ik wil het echt niemand aandoen om anderhalf uur door ijzige kou te rijden.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 11:51

Brommen was ook niet mijn favoriet, maar ik kwam wel overal... Zijn er klasgenoten uit de omgeving ofzo waar ze eventueel mee kan carpoolen? Of fietsen/brommen naar een bushalte die nog wel een rechtstreekse verbinding heeft? Op kamers?

Zelf halen en brengen lijkt me zo te lezen echt niet iets om langer vol te houden...

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 12:03

Wat voor een ideeen heeft ze zelf hierover? En vindt ze het zelf ook bezwaarlijk om later thuis te zijn? Of is dat meer jouw invulling van deze wijzigingen?

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 12:08

Begin vorige maand bloed af laten nemen ivm bloedzuiker en leverwaarden.
Toen zeiden ze, ja nee langtijd suiker is iets verhoogd maar niet dramatisch.

Nu net werd ik gebeld dat het toch wel alarmerend is en ze mij in een speciaal programma willen doen ivm hoge bloedsuiker.....

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 13:08

Heb zo'n leuke outfit voor een concert vanavond, maar is eigenlijk te koud...
Lang leve kluisjes dan maar, dikke jas erover en done

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 14:11

Ik zit vandaag echt voor geen meter in mijn vel bah!

En dan ook gelijk weer appjes wil je volgende week nog extra. Wat dacht je van nee.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 15:52

DuoPenotti schreef:
hahahatsjoe schreef:

Nou en ? Met een goed regenpak en goede laarzen, een warme jas en goede handschoenen redt je dat prima. Ik heb pas op mijn 36e mijn rijbewijs gehaald en al die jaren daarvoor deed ik alles op het brommertje. Tuurlijk liep ik wel eens te mopperen, maar het ging prima (wel zorgen voor goede banden).

Maar hoe ver moest je?
Ik heb jaren 3 kwartier tot een uur gebrommert, maar dat uur was toch wel lang genoeg.
Die 3 kwartier vond ik dan prima te doen.
Aan 1,5 uur moet ik eerlijk gezegd toch niet denken.

Sterkte voor iedereen die haar diertjes is verloren :knuffel:

Ik heb van 3 kwartier tot anderhalf uur gebrommerd, in weer en wind. En ik heb nooit lopen jammeren maar me gewoon altijd goed aangekleed. Soms was het niet leuk, maar ik had geen keus, had ook geen ouders met een auto, OV konden we niet betalen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-23 16:17

Kan de kerstboom nergens kwijt. Loop meteen compleet vast. Ugh stom autistenbrein

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 16:23

xPabloBokt schreef:
Kan de kerstboom nergens kwijt. Loop meteen compleet vast. Ugh stom autistenbrein

Buiten :j

Ja heb je nu niks aan.
Maar wij hebben best een kleine kamer.
En dan vol met een boom...niks voor mij.

Dus heb zo'n draadjes boom buiten voor het raam.
Heb ik toch een kerstboom "in" de kamer.

Heb hem toevallig net gezet

Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 16:26

hahahatsjoe schreef:
Ik heb van 3 kwartier tot anderhalf uur gebrommerd, in weer en wind. En ik heb nooit lopen jammeren maar me gewoon altijd goed aangekleed. Soms was het niet leuk, maar ik had geen keus, had ook geen ouders met een auto, OV konden we niet betalen.

Jammeren is ook weer zo'n groot woord.
Maar het is hier het geergerd topic dus denk best dat genoemd mag worden dat 1,5 uur op de scooter niet altijd een lolletje is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 16:28

hahahatsjoe schreef:

Gezien de huidige benzineprijzen is een scootertje - hoe zuinig ook - altijd duurder als je per dag 3 uur moet brommeren. Kun je bijna elke dag dat ding wel weer volgooien denk ik. Dat zou dan zo'n 10 euro per dag zijn. Als er al een abo is dan is het een duur geintje. (weet niet of in België een studentenOV bestaat?)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 16:35

Net veel dingetjes moeten regelen (boodschappen, pakketjes ophalen op meerdere plekken) en nu ben ik helemaal gaar. Stom hoofd 8)7

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 16:56

Hier ook een autist die dingen heeft lopen regelen en nu een niet meewerkend hoofd heeft. Ik ga wat serotonine forceren door mezelf vol te proppen met chocola

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 17:39

Mijn paard is zo mega fris met dit weer :') en ze heeft een ongelukje gehad afgelopen weekend dus krijgt van mijn kant even rust... Op de een of andere manier moet ze dan altijd zelf als een jekko rondgaan. Zucht.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 18:29

kindertjes die elkaar de hersentjes inslaan 8)7 {:)-:( |o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 19:56

Vandaag voor veel geld een nieuw verwarmingssysteem gekocht,wil mijn man bezuinigen op een systeem minder in de slaapkamer,want dat kunnen we ook met een bijzetkacheltje doen.Dat gebeurt dus niet,ga niet zitten klungelen met kacheltjes boven.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 20:21

Frisse tinker, :+ Eer dat meneer uitgerend en gebokt was, was hij natuurlijk moe en mentaal vol. :evaw: Morgen poging 2.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 20:28

Hoofdpijn ^)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 20:45

Zo'n rare vent waarmee ik 1x heb afgesproken zei opeens nà het sturen van een dickpic ""Maar je houdt het spannennd haha moet ik zelf gaan ontdekken waar jij van houdt"
Dus ik zeg gewoon "ik hou er van als mannen stil zijn"
Ik heb na ons afspraakje helemaal niks meer gezegd tegen hem, dus ik hoop dat die nu de hint snapt +:)+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 20:47

fotolijstje schreef:
Zo'n rare vent waarmee ik 1x heb afgesproken zei opeens nà het sturen van een dickpic ""Maar je houdt het spannennd haha moet ik zelf gaan ontdekken waar jij van houdt"
Ik heb na ons afspraakje helemaal niks meer gezegd tegen hem, dus ik hoop dat die nu de hint snapt +:)+

He ik snap dat t fijn is om soms validatie van anderen te krijgen dat je leuk bent, maar let je wel een beetje op jezelf?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 20:59

fotolijstje schreef:

Sowieso iemand die een dickpic stuurt is je aandacht al niet waard. Je bent meer waard dan kijken naar banketstaven toch? Hij kan je ook met respect behandelen. Dat moet je jezelf ook gunnen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 21:01

Erger me aan de griep die mij nu ook te pakken heeft. En dan ben ik ook nog ongesteld, erger ik me ook al 2 maanden aan. Ben normaal op de dag af nauwkeurig, tot ik mijn kat in moest laten slapen begin september. Sindsdien ben ik helemaal van het padje af. Eerst een maand overgeslagen en sinds begin oktober is het niet meer opgehouden met bloeden. Met als hoogtepunt dat ik net binnen een uur ben doorgelekt met de zwaarste tampon die ik in huis heb |o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-23 21:02

fleurtjeuh schreef:
fotolijstje schreef:

He ik snap dat t fijn is om soms validatie van anderen te krijgen dat je leuk bent, maar let je wel een beetje op jezelf?

Zij kan er toch niks aan doen dat die man de hint niet snapt en haar een dickpic stuurt. :+

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 21:03

Corona…

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 21:07

Shoot, alle leuke collegas gaan niet meer naar het "kerstdiner" vrijdag- helaas de rest wel. Zon veel te sjiek gedoe in een kasteel

Mag ik ook corona