Hi Santa
Bij deze je vragen beantwoord (hoop ik)
Citaat:
“Mag er wel smut voorkomen als het plot geen smut is?"
Waar ik niet zo goed op ga zijn de boeken die populair zijn omdat ze strak staan van de smut. Ik vind een romance tussen karakters, of een seksscene in een boek geen probleem. Maar ik lees vooral graag character driven verhalen met veel worldbuilding. Hoe grijzer een karakter hoe beter, met graag een sterke character arc/ontwikkeling door het verhaal heen. Dat dat karakter af en toe the dirty deed doet is geen probleem, maar een boek wat the dirty deed doet met af en toe een flodder verhaal erdoor is niet aan mij besteed
De titels die nu dus de ronde doen als 'oeh spicy' zoals fourth wing zou ik dus ook nooit uit mijzelf aan beginnen.
Citaat:
"Ik zag dystopian voorbij komen, heb je daar goede titels in gelezen?”
Op zich is er veel scifi dat sowieso al sterk naar dystopian neigt. Uiteraard Hunger Games, Illuminae reeks misschien ook wel een beetje dystopian. Ik heb hier nog The Three Body Problem liggen om te lezen. V for Vendetta heb ik afgelopen jaar gelezen. Themis files waren ook fantastisch.
Was dit een vraag om zelf inspiratie op te doen, of om te peilen wat ik al gelezen heb/op de plank heb liggen?