Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Ik zag dat de weersvoorspelling alweer echt om te huilen zijn met meerdere dagen 27-31 graden binnen nu en 1,5 week. Dit weekend 28 en volgende week meerdere dagen 29-31 ook. Ben er zo klaar mee.
Tazzey schreef:cursebreaker schreef:Ik zag dat de weersvoorspelling alweer echt om te huilen zijn met meerdere dagen 27-31 graden binnen nu en 1,5 week. Dit weekend 28 en volgende week meerdere dagen 29-31 ook. Ben er zo klaar mee.
Hè gatverdamme. Ik ben volledig in herfst modus. Ik heb het koud, draag weer pantoffels en truien, slaap onder mijn dikke dekbed en ben cozy met kopjes thee en vers gebakken koekjes. Dus zout op met dat snert weer.
lor1_1984 schreef:Ik had gisteren ineens zin in cake en de eieren moesten op.
Lag nog een appeltje in de koelkast die tegen het zachter worden aan zat.
Dus lekker cake met kaneel en appel gemaakt.
En een kop winter storm met een lepeltje honing erbij.
In de herfst/winter gaat er geregeld appeltaart, cake met appel (of sinaasappelrasp) en kaneel, speculaasbrokken, kruidnoten of stroopwafel bij de thee.
En dan een pot thee op het rechaud, dekentje/dekbed op de bank, kaarsjes aan en een leuke film/serie opzetten.![]()
Tussendoor lekker met de honden uitwaaien en dan bij thuiskomst weer opwarmen.
cursebreaker schreef:Ik zag dat de weersvoorspelling alweer echt om te huilen zijn met meerdere dagen 27-31 graden binnen nu en 1,5 week. Dit weekend 28 en volgende week meerdere dagen 29-31 ook. Ben er zo klaar mee.