Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 00:20

Mkango schreef:
Appeltje_1 schreef:

Ik wil zo graag een fret, maar ik ben zo bang van de geur :+
Same. _O-

Gelukkig kan ik wel af en toe een Fred lenen
[ Afbeelding ]
<3

Snap ik. Ik had een fret.. Fantastisch beest hoor, maar die lucht :wow: Vooral toen hij nog niet geholpen was, aanslag op je longen..

Dus wil je al je vrienden kwijt en veel kilo's afvallen (Want je eetlust vergaat door de stank), neem een fret. Wil je dat niet, neem geen fret :')

Heb ook nog 2 vrouwtjes gehad. Die stonken minder, maar waren echt bezeten. Als de kooi open ging dan zat iedereen zo ver mogelijk op de bank met de voeten op de bank. Als ik naar de wc moest, dan liep ik van de ene naar de andere bank en sprong vanaf de bank de hal in. 1 Keer had een van de twee een goede dag, die klom ineens op de bank, greep m'n moeder en wou gewoon NIET meer loslaten. Ik hoor haar nog schreeuwen en huilen :')

DiscoDipp

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 05:26

Kan niet slapen.

De hond heeft gisteren nacht iets gedaan. Geen idee wat maar hij voelt zich echt super belabberd. Heeft al pijnstiller op maar alsnog. Heb hem maar mee naar boven genomen maar nu ben ik dus constant aan het luisteren hoe hij ademt, bang dat er iets gebeurt..

Dadelijk gaat hij mee naar het werk, hoop dat ie niets ernstigs heeft. Gisteren middag ging het nog wel, maar t beestje vind echt geen rust, en ik dus ook niet ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 06:38

Weer wakker worden met voor het gevoel een gigantische hoeveelheid vastzittend slijm in mijn keel/luchtpijp. Dit is nu al bijna een week zo en ik snap niet waar het in godsnaam vandaan komt. Overdag gaat het weg en is er niks aan de hand, als ik ga slapen loopt mijn neus vol en in de ochtend zit alles in mijn keel muurvast. We slapen niet eens met de airco of waaier aan.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 06:55

DiscoDipp schreef:
Kan niet slapen.

De hond heeft gisteren nacht iets gedaan. Geen idee wat maar hij voelt zich echt super belabberd. Heeft al pijnstiller op maar alsnog. Heb hem maar mee naar boven genomen maar nu ben ik dus constant aan het luisteren hoe hij ademt, bang dat er iets gebeurt..

Dadelijk gaat hij mee naar het werk, hoop dat ie niets ernstigs heeft. Gisteren middag ging het nog wel, maar t beestje vind echt geen rust, en ik dus ook niet ;(

Klinkt alsof hij beter even naar de dierenarts moet ipv mee naar je werk?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 06:59

Ik heb eigenlijk de afgelopen dagen slecht gegeten, zo slecht dat ik gisteravond ook niet eens gegeten heb.

En ik moet mezelf zo even echt dwingen om te ontbijten, maar heb geen trek...
Thanks warm weer!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 07:04

Captain schreef:
DiscoDipp schreef:
Kan niet slapen.

Klinkt alsof hij beter even naar de dierenarts moet ipv mee naar je werk?

Ik werk in een dierenartspraktijk. Had ik er misschien even bij moeten zetten.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 07:09

Mijn hond is wel eens erg belabberd geweest omdat hij haartjes van zo'n harige rups op zich had. Wassen helpt dan.
Kan ook nog grasaar ergens zijn.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 07:24

imaudy schreef:
Mijn hond is wel eens erg belabberd geweest omdat hij haartjes van zo'n harige rups op zich had. Wassen helpt dan.

Ik denk eerlijk gezegd dat hij snachts van de trap af is gedonderd.. maandagavond was er nog niets een de hand, en gisteren morgen ineens zielig. Tis in ieder geval binnen gebeurt

Ga sowieso nu aanrijden ipv over 2 uur. Hij eet/drinkt wel, poept/plast ook. Zit nergens bloed bij, ook niet bleek, braakt niet, mankt niet echt maar wel een bolle rug. Alleen korte snelle ademhaling en over het algemeen echt zielig.

Heb het idee dat hij zich aan de achterkant van zijn lijf ergens pijn heeft gedaan. Ga hem dadelijk direct onder de röntgen leggen en dan even kijken of daar iets op te zien is.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 07:26

Ik erger me aan de tuinmannen die bij de buren bezig zijn. Dag 3 inmiddels en die gasten beginnen om 7 uur, te vroeg dus

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 07:40

Gisteren van half 7 tot half 4 in de auto gezeten, toen 2,5 uur file, toen 2,5 uur in de rij op het festival voor het bandje... Daarna geen eten meer te krijgen tenzij je nog een uur in de rij wilde staan.. oke goed, morgen beter. Kom ik er net meteen achter dat ik medicijnen ben vergeten, dus we mogen weer even een uur op en neer!

Oh en luide Duitsers die vannacht al naast onze tent gekotst hebben... Het is pas een pre party man, doe rustig :')
Laatst bijgewerkt door JudithGigi op 15-06-23 07:48, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 07:48

Discodipp sterkte met de hond! En met jouw werk is hem meenemen weer heel slim :+ Maar hopelijk niks ernstigs.

Verhoogde medicatie werkte heel goed om te kunnen slapen, tot vannacht. Al vanaf 2 uur wakker. En dan moet ik ook alweer naar de tandarts dus zenuwen gieren door lijf, krijg geen hap door keel en moet nog wat opruimen voor schoonmaker straks

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 08:15

JudithGigi schreef:
Gisteren van half 7 tot half 4 in de auto gezeten, toen 2,5 uur file, toen 2,5 uur in de rij op het festival voor het bandje... Daarna geen eten meer te krijgen tenzij je nog een uur in de rij wilde staan.. oke goed, morgen beter. Kom ik er net meteen achter dat ik medicijnen ben vergeten, dus we mogen weer even een uur op en neer!

Oh en luide Duitsers die vannacht al naast onze tent gekotst hebben... Het is pas een pre party man, doe rustig :')

Graspop? :') Ik hoorde gister al ellendige verhalen van ellenlange rijen voor de bandjes op Boneyard

Wij hadden met 3 minuten ons bandje op Metal Park. Lichtelijk illegaal want wij zitten op het park ernaast. Ben er gewoon heen gereden en we kregen zo ons bandje _O- Kon zelfs een Metal Park shuttlebus bandje krijgen

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 08:22

Ghostattack schreef:
JudithGigi schreef:

Graspop? :') Ik hoorde gister al ellendige verhalen van ellenlange rijen voor de bandjes op Boneyard

Wij hadden met 3 minuten ons bandje op Metal Park. Lichtelijk illegaal want wij zitten op het park ernaast. Ben er gewoon heen gereden en we kregen zo ons bandje _O- Kon zelfs een Metal Park shuttlebus bandje krijgen

Jup :') worst case of "de verkeerde rij kiezen" ooit. Schijnbaar had 90% nog geen account voor de tokens en moest deze ter plekke aanmaken.. en achter onze rij bleken ook kortere rijen te staan :')

Las achteraf van mensen die op andere plekken een bandje hadden gehaald inderdaad, was ik ook maar zo slim geweest!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 08:29

Ik ben ook bang voor de file voor de parking vandaag. Wij gaan elke dag met de auto, het is maar 11 km maar de donderdag is altijd drama met file in Dessel :+

En we willen Beast in Black zijn dus moeten wel op tijd op het terrein zijn _O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 08:31

Ghostattack schreef:
Ik ben ook bang voor de file voor de parking vandaag. Wij gaan elke dag met de auto, het is maar 11 km maar de donderdag is altijd drama met file in Dessel :+

En we willen Beast in Black zijn dus moeten wel op tijd op het terrein zijn _O-

Het zou nog best mee kunnen vallen vandaag, gezien de camping al bijna vol staat :+ lijkt wel of niemand zin had om in de file van donderdag te staan dus dat ze gisteren maar gekomen zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 08:41

DiscoDipp schreef:
imaudy schreef:

Ik denk eerlijk gezegd dat hij snachts van de trap af is gedonderd.. maandagavond was er nog niets een de hand, en gisteren morgen ineens zielig. Tis in ieder geval binnen gebeurt

Ga sowieso nu aanrijden ipv over 2 uur. Hij eet/drinkt wel, poept/plast ook. Zit nergens bloed bij, ook niet bleek, braakt niet, mankt niet echt maar wel een bolle rug. Alleen korte snelle ademhaling en over het algemeen echt zielig.

Heb het idee dat hij zich aan de achterkant van zijn lijf ergens pijn heeft gedaan. Ga hem dadelijk direct onder de röntgen leggen en dan even kijken of daar iets op te zien is.

Niet een darmobstructie? Dan krijgen ze ook een bolle rug toch? Zouden ze wel moeten braken, maar zou me wel zorgen maken…

Sterkte… zieke beestjes blijft het allernaarste…

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 08:56

Door mijn eigen stommiteit gisteren vol op mijn plaat. Nu knie en enkel getaped en duimen dat ik zaterdag een hardloopwedstrijd kan lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:00

Twijfel of ik lid wil worden van de lokale duikvereniging… :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:11

Menino schreef:
DiscoDipp schreef:

Niet een darmobstructie? Dan krijgen ze ook een bolle rug toch? Zouden ze wel moeten braken, maar zou me wel zorgen maken…

Sterkte… zieke beestjes blijft het allernaarste…

Hij heeft wel gewoon gepoept en gegeten dus ik denk het niet. Ga hem nu onder de RX leggen!

@mywishmax: Ja anzich is dat dan wel weer handig. En hier zit er nog een op mij te wachten. Dus dadelijk met 2 zielepieten naar huis..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:14

Mkango schreef:

Vraag Germie om tips en tricks.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:17

Aan de juf van mijn zoon. Ik houdt hem 3 dagen thuis ivm lichte hersenschudding. Of ik toch even 1 vak op wil halen omdat hij dat echt niet kan missen. Joh, had je dit ook gedaan als hij griep had oid? Mag hij ook gewoon even ziek zijn?
Als hij nou volgende week niet opgeknapt is dan snap ik het, maar 3 dagen?
Naja er zit al meer frustratie mbt school en na 2 jaar ben ik blij dat hij andere juffen krijgt... dus wellicht ben ik niet helemaal eeerlijk maar t is wel mijn ergernis

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:20

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Vraag Germie om tips en tricks.

Ja pls.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:20

JustMe8484 schreef:
Aan de juf van mijn zoon. Ik houdt hem 3 dagen thuis ivm lichte hersenschudding. Of ik toch even 1 vak op wil halen omdat hij dat echt niet kan missen. Joh, had je dit ook gedaan als hij griep had oid? Mag hij ook gewoon even ziek zijn?
Als hij nou volgende week niet opgeknapt is dan snap ik het, maar 3 dagen?
Naja er zit al meer frustratie mbt school en na 2 jaar ben ik blij dat hij andere juffen krijgt... dus wellicht ben ik niet helemaal eeerlijk maar t is wel mijn ergernis
Vooral niet toegeven hoor, zelfs als hij volgende week niet is opgeknapt. Eerst zorgen dat z'n hersenen hersteld zijn, de rest komt later wel weer. :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:23

Terwijl een hersenschudding zo enorm onderschat word...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 09:25

Een hersenschudding is serieus en ik vind het juist goed dat je hem rust laat houden. Lezen, leren en tv of op een computer scherm kijken etc dat is niet bevorderlijk voor het herstel met een hersenschudding.

Beterschap voor de beestjes hoor Discodip.

Winged sterkte hopelijk gaat het zaterdag weer