Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
petra8 schreef:Mijn man heeft een antiek kastje verkocht via MP.
De koper heeft het ook al betaald, maar omdat ze niet in de buurt woont, wil ze het laten ophalen met een koerier. Ze zegt dat ze komende week een bericht stuurt wanneer de koerier zou kunnen komen. Ze komen het kastje namelijk op dezelfde dag bij ons ophalen en bij haar bezorgen.
Ik vind het allemaal een beetje vaag, maar het geld staat al op onze rekening. En mijn man maakt zich er verder gelukkig niet druk om.
petra8 schreef:Mijn man heeft een antiek kastje verkocht via MP.
De koper heeft het ook al betaald, maar omdat ze niet in de buurt woont, wil ze het laten ophalen met een koerier. Ze zegt dat ze komende week een bericht stuurt wanneer de koerier zou kunnen komen. Ze komen het kastje namelijk op dezelfde dag bij ons ophalen en bij haar bezorgen.
Ik vind het allemaal een beetje vaag, maar het geld staat al op onze rekening. En mijn man maakt zich er verder gelukkig niet druk om.
Wiwabalia schreef:Wat betreft de keuken; vervelend voor die zoon maar zijn idd je problemen niet. Als we ons ook al druk moeten gaan maken om de problemen van een ander..
Hier weer een leuke ervaring, wij hebben vorige week een caravan gekocht via MP, helemaal blij mee. Echter moet je dus je daglimiet wel op tijd verhogen want anders kun je dus niet het gewenste bedrag overmaken, wisten wij niet.. het ging om een paar duizend euro.
Wij hebben ter plekke 1000eu overgemaakt en de mensen hebben de caravan zo meegegeven.. en zeiden tegen ons; kijk maar wanneer jullie de rest overmaken. Uiteraard zsm gedaan zodra dat kon met het limiet.
Wij stonden echt even te kijken, vroegen of ze het wel zeker wisten.. was allemaal geen probleem. Over goed vertrouwen in de mens gesproken.. wij hadden dat dus nooit gedaan.
karuna schreef:Ik vraag even iets voor een ander. Een bod is geaccepteerd nu is er een betaalverzoek met verzenden aangemaakt. Maar nu komt er nog 0.40 cent bij servicekosten? Maar ook nog bijna 6 euro voor iets? De verkoper krijgt dus ruim 6 euro minder dan wat er betaald zou moeten worden via betaalverzoek.
Ik kan niet vinden waar dat voor is