M_D_H schreef:Secret Santa Week VraagCitaat:Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?
En wat zou je absoluut nooit meer willen eten?
Frietjes

En stampotten... echt gadverdamme.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldenarrow schreef:Oooh, ja, leuke recepten zijn ook altijd welkom in mijn pakketSoms ben ik best inspiratieloos, haha.
Ik zou de rest van mijn leven wel sushi kunnen eten
M_D_H schreef:Secret Santa Week Vraag
Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?
Frietjes![]()
En stampotten... echt gadverdamme.
M_D_H schreef:Secret Santa Week VraagCitaat:Als je de rest van je leven nog maar 1 gerecht zou mogen eten, welk gerecht zou dat dan zijn? Waarom?
Urbanus schreef:M_D_H schreef:En kippenlevertjes Urbanus??
Ik ben vooral benieuwd naar waarom je in de eerste plaats al dacht dat dat een lekkere keuze zou zijn om te eten...![]()
![]()
Ik was 10 en op vakantie in Frankrijk
Urbanus schreef:M_D_H schreef:En kippenlevertjes Urbanus??
Ik ben vooral benieuwd naar waarom je in de eerste plaats al dacht dat dat een lekkere keuze zou zijn om te eten...![]()
![]()
Ik was 10 en op vakantie in Frankrijk
suusje26 schreef:Ik kan elke dag wel rode bieten eten, als stamppot of salade.
Vroeger was ik echt een moeilijke eter en at ik alles met appelmoes. Tegenwoordig eet ik alles maar vind niet alles even lekker. Kan zo niets bedenken dat ik echt nooit meer wil eten.
Yonker schreef:Hmm ik denk ik ook sushi dan, kan je idd wel mee variëren dus of het helemaal eerlijk is?
Wat ik nooit meer zou eten... hmmm ja heb wel echt dingen die ik niet lekker vind maar nooit meer het proberen dat denk ik niet, maar orgaanvlees zou ik sowieso niet aan beginnen