Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Vreselijk![]()
Mijn jongste wil pertinent niet dat er foto’s van haar kinderen op Social Media komen en ik snap dat heel goed.
Ik ken mensen die echt alles op FB oid plaatsen en ik heb ze wel gewaarschuwd en dan is het antwoord, ach wat moeten ze hier nou mee, prima!
_San87_ schreef:prompter schreef:Aan mensen die continu hun kinderen op Social media plempen. Kinderen onder de 10 jaar, die nog niet beseffen wat dat voor mogelijke gevolgen heeft.
Mijn nichtje is vorige week bevallen en de kleine heeft een eigen Instagram account.
_San87_ schreef:prompter schreef:Aan mensen die continu hun kinderen op Social media plempen. Kinderen onder de 10 jaar, die nog niet beseffen wat dat voor mogelijke gevolgen heeft.
Mijn nichtje is vorige week bevallen en de kleine heeft een eigen Instagram account.
Zebrastreep schreef:_San87_ schreef:Mijn nichtje is vorige week bevallen en de kleine heeft een eigen Instagram account.
Influencer worden begint al vroeg tegenwoordigIk vindt het trouwens ook niet kunnen nee.
Ineke2 schreef:GUSTIxBILL schreef:Continue pijn
Maar tevens ook vermoeidheid
Bloedwaardes zijn in orde
Maandag terug aan werk. Zie er nu al tegen op. Wetende dat ik dan nog vermoeider ben en nog minder energie heb
Ik zou zo niet gaan werken hoor, om jezelf denken. Jij bent in deze staat toch helemaal niet in staat om te werken
Maralyn ook beterschap!