Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:01

Gebruiken ze nog steeds het woord bekken? Echt zo plat hahaha.

Beetje balen, wordt de situatie dan akward?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:29

Ik ben een beetje plat.

Gelukkig een collega van m'n vrijwillige avondwerk en niet van m'n day job dus qua awkwardness valt het wel wat mee. Verwachtte het ook niet echt omdat ze een man heeft misschien maar net heb ik haar insta gevonden en daar staat op dat ze poly is dus bepaalde dingen die ze zei gisteren vallen nu ineens op hun plek. Met deze kennis had ik het misschien wel kunnen verwachten. Er had ook wel meer ingezeten vannacht maar ben blij dat ik na twaalven geen alcohol meer heb gedronken en voor de verandering eens verstandig ben geweest.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 15:08

Gelukkig niet teveel akwardness.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 15:49

Rawr schreef:
Ik ben een beetje plat.

Gelukkig een collega van m'n vrijwillige avondwerk en niet van m'n day job dus qua awkwardness valt het wel wat mee. Verwachtte het ook niet echt omdat ze een man heeft misschien maar net heb ik haar insta gevonden en daar staat op dat ze poly is dus bepaalde dingen die ze zei gisteren vallen nu ineens op hun plek. Met deze kennis had ik het misschien wel kunnen verwachten. Er had ook wel meer ingezeten vannacht maar ben blij dat ik na twaalven geen alcohol meer heb gedronken en voor de verandering eens verstandig ben geweest.

Wat heb je ermee gewonnen dan?!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 16:07

Het enige wat ik heb is een kater

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 16:18

Mand schreef:

Hij dus niet *\o/*

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 16:46

janderegelaa schreef:
Wat heb je ermee gewonnen dan?!

Wat is de winst in seks met een persoon waar je je lichamelijk niet tot aangetrokken voelt? Maar die je als je eenmaal genoeg op hebt wel mee naar huis zou nemen omdat je geil van de drank (of iets anders) bent. En dan wordt je 's ochtends weer wakker naast iemand waarvan je niet meer weet waarom je haar de nacht ervoor nog leuk vond en waarvan je hoopt dat ze eigenlijk zo snel mogelijk je huis verlaat. Dit is in 2022 echt te vaak voorgekomen en ik ben daar gewoon klaar mee. Ik geef niks meer om een bodycount en seks als hoofddoel ongeacht met wie wil ik niet meer, het mag best wat kritischer in 2023. :')

Mand schreef:

Sterkte. Vettig eten, een cola'tje en eten ibu'tje doen wonderen.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:04

Rawr schreef:
Een bijzonder liefdevol en gelukkig nieuwjaar allemaal. :D

Hier een gezellige nacht gehad en geprobeerd wat te sjansen met leuke bekkies maar ze waren allemaal al bezet. Wel met een collega lopen bekken waar ik nu een beetje van baal. Het was niet op mijn initiatief en ook niet iets dat ik wilde. :

Je maakt er nu wel een beetje drama van. Je had toch weinig gedronken? Dan ben je er gewoon zelf bij.

En je voelde je terwijl je nuchter was genoeg aangetrokken tot haar om met haar te “bekken”, dan had je ook wel brommers kunnen kieken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:09

Had gekund, heeft 'ie niet gedaan, klaar.

Heb jij niet iets spannends gescoord met NYE?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:10

Nou, ik snap het verschil wel tussen zoenen en seks hebben. Dat zijn toch wel 2 verschillende dingen :+ Juist slim dat hij het niet gedaan heeft

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:12

MyWishMax schreef:
Nou, ik snap het verschil wel tussen zoenen en seks hebben. Dat zijn toch wel 2 verschillende dingen :+ Juist slim dat hij het niet gedaan heeft

Sure, maar als ik me fysiek niet tot iemand aangetrokken voel om seks mee te hebben dan heb ik dat zeker niet om mee te zoenen. En dan als man ook nog zeggen dat je het niet wilde. Ik moet er erg om lachen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:29

BaileyMix schreef:
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier een club vol vrouwen en 3 vreemde mannen, dus niet gezoend :+ Wel een appje van Hem <3 of we in het nieuwe jaar misschien toch weer af kunnen spreken. Aaaah.

Weet heel goed waar je aan begint voor je er weer aan begint. De pijn van toen het over was, is niet uitgesloten als het weer beëindigd moet worden :(:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:31

Nou gaat weer lekker, lijkt me een goed uitgangspunt, zoenen ho stop ik vind haar toch niet leuk. Anders weer inderdaad dat rare gedoe erna en zeker omdat ie haar vaker gaat zien. Dan word je weer weggezet als die eikel, Het is nooit goed.

Ik denk een slimme zet: het mag kritischer in 2023....als je dat zo voelt. Niks mis mee. Hij hoeft toch niet omdat bokt vindt dat zoenen kan dus er ook maar gesekst moet worden. :+

Edit:
is nu nieuwsgierig, dacht eerst dat je een vrouw was (gewone bokt aanname) hoe oud ben jij? Interessant om te lezen hoe mannen er tegenaan kijken. Jan denkt er sowieso anders over :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:41

Ach zolang je maar niet zo kritisch wordt als ik. Dan komt er niks van terecht.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:09

Suzanne F. schreef:
Zelfs niet met dat jonge bloempje?

Ik vraag dit voor een vriend.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:12

janderegelaa dit is een belangrijk stukje informatie.
Rawr schreef:
Het was niet op mijn initiatief en ook niet iets dat ik wilde. :
We waren aan het praten over muziek, ik zat op een kruk en zij stond half voor me. Ik heb niet bewust geflirt, zeker weten. Ze maakte een grap, ik moest lachen. Van het ene op het andere moment staat ze tussen m'n benen, een hand op m'n dijen en een hand boven m'n heupen, haar lippen en tong tegen de mijne. Muscle memory kicks in en m'n mond doet mee maar ondertussen gaan hersenen in standje kortsluiting. Nou ben ik echt dol op zoenen en als iemand het een beetje goed kan dan ben ik helemaal niet zo moeilijk. Ik heb al met meer collega's daar gezoend en het betekent niets. Plus ze mag dan lichamelijk totaal niet mijn type zijn maar ze was wel gewoon een leuk persoon an sich en ik wilde haar ook niet kwetsen door het af te wijzen. Dat is misschien zwak, het zij zo.

Ik ben dit vrijwilligerswerk (poppodium) bewust gaan doen om meer vrienden te maken en dat gaat heel goed. Lekker veel weirdos, queerdos, creatievelingen en andere interessante jonge mensen waar ik mee vibe en we doen ook veel buiten het werk om. Maar ik heb ook behoefte aan vrouwelijke platonische vriendschappen en dat zag ik met haar wel zitten. Dat kan nog steeds natuurlijk maar als ze meer wil dan dat dan kan dat gewoon niet.

Anyway, ik zal m'n man card morgen bij het dichtstbijzijnde inleverpunt afgeven. :o

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:13

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:

:')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:15

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:

Daar heb ik geen werk van gemaakt. Echt jonge knul en hij heeft een vriendin. Niet gepast dus.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:19

@rawr
Hoe je het omschrijft klinkt best als een standaard romannetje zeg

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:29

Rawr schreef:
janderegelaa dit is een belangrijk stukje informatie.
Rawr schreef:
We waren aan het praten over muziek, ik zat op een kruk en zij stond half voor me. Ik heb niet bewust geflirt, zeker weten. Ze maakte een grap, ik moest lachen. Van het ene op het andere moment staat ze tussen m'n benen, een hand op m'n dijen en een hand boven m'n heupen, haar lippen en tong tegen de mijne. Muscle memory kicks in en m'n mond doet mee maar ondertussen gaan hersenen in standje kortsluiting. Nou ben ik echt dol op zoenen en als iemand het een beetje goed kan dan ben ik helemaal niet zo moeilijk. Ik heb al met meer collega's daar gezoend en het betekent niets. Plus ze mag dan lichamelijk totaal niet mijn type zijn maar ze was wel gewoon een leuk persoon an sich en ik wilde haar ook niet kwetsen door het af te wijzen. Dat is misschien zwak, het zij zo.

Ik ben dit vrijwilligerswerk (poppodium) bewust gaan doen om meer vrienden te maken en dat gaat heel goed. Lekker veel weirdos, queerdos, creatievelingen en andere interessante jonge mensen waar ik mee vibe en we doen ook veel buiten het werk om. Maar ik heb ook behoefte aan vrouwelijke platonische vriendschappen en dat zag ik met haar wel zitten. Dat kan nog steeds natuurlijk maar als ze meer wil dan dat dan kan dat gewoon niet.

Anyway, ik zal m'n man card morgen bij het dichtstbijzijnde inleverpunt afgeven. :o

Haha volgens mij hoef je jezelf niet compleet te verantwoorden. Die dingen gebeuren.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:33

Hhilde schreef:
Weet heel goed waar je aan begint voor je er weer aan begint. De pijn van toen het over was, is niet uitgesloten als het weer beëindigd moet worden :(:)

Ja... Je hebt gelijk. Het zal er niet van komen denk ik hoor, hij had gewoon gedronken. Vandaag niets meer gehoord. 8)7

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:35

Rawr, ik vind het helemaal geen gek verhaal hoor, en ook niet iets dat je moet verantwoorden. En dat idee dat échte mannen altijd zin moeten hebben, zodra er een keer gezoend is... Laten we dat lekker in de jaren 50 achterlaten. Hoop voor je dat het niet ongemakkelijk wordt als vriendschap!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:37

BaileyMix schreef:
Hhilde schreef:

Ja... Je hebt gelijk. Het zal er niet van komen denk ik hoor, hij had gewoon gedronken. Vandaag niets meer gehoord. 8)7

Het is ook gewoon een ongelooflijke loser :(:)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 20:08

BaileyMix schreef:
Rawr, ik vind het helemaal geen gek verhaal hoor, en ook niet iets dat je moet verantwoorden. En dat idee dat échte mannen altijd zin moeten hebben, zodra er een keer gezoend is... Laten we dat lekker in de jaren 50 achterlaten. Hoop voor je dat het niet ongemakkelijk wordt als vriendschap!

Eens. Kan me voorstellen dat zoiets "gewoon" gebeurt en dat je daarna denkt: "Eh wat?".
Dus Rawr, niet verantwoorden hoor.

Baileymix, bleh, wat rottig van hem. Is dit er zo eentje die je maar gewoon uit je telefoon moet verwijderen en blokkeren uit een soort zelfbescherming of kan dat niet?
Dikke knuffel iig.

Mijn oud en nieuw was saai qua daten. Merk dat iedereen er ook even een beetje klaar mee is. De gesprekken lopen al snel dood. Ok correctie: de gesprekken komen überhaupt niet verder dan "Hoi hoe is het?". En de gesprekken die nog wel lopen, leiden niet tot een date en sterven dan ook een zachte dood -O-
Ah well. Komt wel weer als ik er zelf ook weer zin in heb.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 21:34

Suzanne F. schreef:

Ah, teamgenoot van team nonnenleven gevonden. Het team waar ik niet in wil zitten, maar hier zijn we dan. O:)

Rawr schreef:

Ik vind dit verhaal wel heftig eigenlijk, consent moet ook serieus genomen worden als het om mannen gaat.