Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Ik ben een beetje plat.
Gelukkig een collega van m'n vrijwillige avondwerk en niet van m'n day job dus qua awkwardness valt het wel wat mee. Verwachtte het ook niet echt omdat ze een man heeft misschien maar net heb ik haar insta gevonden en daar staat op dat ze poly is dus bepaalde dingen die ze zei gisteren vallen nu ineens op hun plek. Met deze kennis had ik het misschien wel kunnen verwachten. Er had ook wel meer ingezeten vannacht maar ben blij dat ik na twaalven geen alcohol meer heb gedronken en voor de verandering eens verstandig ben geweest.
janderegelaa schreef:Wat heb je ermee gewonnen dan?!
Mand schreef:Het enige wat ik heb is een kater
Rawr schreef:Een bijzonder liefdevol en gelukkig nieuwjaar allemaal.
Hier een gezellige nacht gehad en geprobeerd wat te sjansen met leuke bekkies maar ze waren allemaal al bezet. Wel met een collega lopen bekken waar ik nu een beetje van baal. Het was niet op mijn initiatief en ook niet iets dat ik wilde.
MyWishMax schreef:Nou, ik snap het verschil wel tussen zoenen en seks hebben. Dat zijn toch wel 2 verschillende dingenJuist slim dat hij het niet gedaan heeft
BaileyMix schreef:Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier een club vol vrouwen en 3 vreemde mannen, dus niet gezoendWel een appje van Hem
of we in het nieuwe jaar misschien toch weer af kunnen spreken. Aaaah.
Rawr schreef:We waren aan het praten over muziek, ik zat op een kruk en zij stond half voor me. Ik heb niet bewust geflirt, zeker weten. Ze maakte een grap, ik moest lachen. Van het ene op het andere moment staat ze tussen m'n benen, een hand op m'n dijen en een hand boven m'n heupen, haar lippen en tong tegen de mijne. Muscle memory kicks in en m'n mond doet mee maar ondertussen gaan hersenen in standje kortsluiting. Nou ben ik echt dol op zoenen en als iemand het een beetje goed kan dan ben ik helemaal niet zo moeilijk. Ik heb al met meer collega's daar gezoend en het betekent niets. Plus ze mag dan lichamelijk totaal niet mijn type zijn maar ze was wel gewoon een leuk persoon an sich en ik wilde haar ook niet kwetsen door het af te wijzen. Dat is misschien zwak, het zij zo.Het was niet op mijn initiatief en ook niet iets dat ik wilde.
Rawr schreef:janderegelaa dit is een belangrijk stukje informatie.Rawr schreef:We waren aan het praten over muziek, ik zat op een kruk en zij stond half voor me. Ik heb niet bewust geflirt, zeker weten. Ze maakte een grap, ik moest lachen. Van het ene op het andere moment staat ze tussen m'n benen, een hand op m'n dijen en een hand boven m'n heupen, haar lippen en tong tegen de mijne. Muscle memory kicks in en m'n mond doet mee maar ondertussen gaan hersenen in standje kortsluiting. Nou ben ik echt dol op zoenen en als iemand het een beetje goed kan dan ben ik helemaal niet zo moeilijk. Ik heb al met meer collega's daar gezoend en het betekent niets. Plus ze mag dan lichamelijk totaal niet mijn type zijn maar ze was wel gewoon een leuk persoon an sich en ik wilde haar ook niet kwetsen door het af te wijzen. Dat is misschien zwak, het zij zo.Het was niet op mijn initiatief en ook niet iets dat ik wilde.
Ik ben dit vrijwilligerswerk (poppodium) bewust gaan doen om meer vrienden te maken en dat gaat heel goed. Lekker veel weirdos, queerdos, creatievelingen en andere interessante jonge mensen waar ik mee vibe en we doen ook veel buiten het werk om. Maar ik heb ook behoefte aan vrouwelijke platonische vriendschappen en dat zag ik met haar wel zitten. Dat kan nog steeds natuurlijk maar als ze meer wil dan dat dan kan dat gewoon niet.
Anyway, ik zal m'n man card morgen bij het dichtstbijzijnde inleverpunt afgeven.
BaileyMix schreef:Hhilde schreef:Weet heel goed waar je aan begint voor je er weer aan begint. De pijn van toen het over was, is niet uitgesloten als het weer beëindigd moet worden
Ja... Je hebt gelijk. Het zal er niet van komen denk ik hoor, hij had gewoon gedronken. Vandaag niets meer gehoord.
BaileyMix schreef:Rawr, ik vind het helemaal geen gek verhaal hoor, en ook niet iets dat je moet verantwoorden. En dat idee dat échte mannen altijd zin moeten hebben, zodra er een keer gezoend is... Laten we dat lekker in de jaren 50 achterlaten. Hoop voor je dat het niet ongemakkelijk wordt als vriendschap!
Suzanne F. schreef:Ach zolang je maar niet zo kritisch wordt als ik. Dan komt er niks van terecht.
Rawr schreef:Het was niet op mijn initiatief en ook niet iets dat ik wilde.