Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fearn schreef:Ik ga morgen naar de tandarts, maar ben toch alvast benieuwd..
Weet iemand wat dit kan zijn? Het voelt alsof al mijn kiezen pijn doen, de hele onderste én bovenste rij.. Bij als ik iets zoets eet maar ook gewoon zomaar, als ik door mijn mond inadem ofzo.
Ik heb geen ontstoken tandvlees want mijn tandvlees doet niet zeer, het is niet rood en bloedt niet..
En het lijkt me toch ook onwaarschijnlijk dat er in iedere kies een gaatje zit..
Vind het zo stom want iedere dag poets ik 2x met een dure tandpasta, ik doe 2x per dag met mondspoelmiddel én met tandenstokers. En dan toch nog last..
(Mss wel goed om te vermelden: Ik heb al langere tijd een kies die wel gevuld is maar toch nog pijn doet, kan het zijn dat die wortel eronder nu zo erg ontstoken is dat alle kiezen er zeer van gaan doen? Is m'n eigen schuld hoor, heb het te lang erbij gelaten..)
Indy_Mouse_9 schreef:Worden automatische kranen en handdrogers en dergelijke afgesteld of geijkt (of zoiets) nadat ze geïnstalleerd zijn?
Het is op een of andere manier voor mij bijna onmogelijk om kraan of droger aan te houden terwijl ik op normale wijze mijn handen was of droog.
Lalidan schreef:Door de pectine in het fruit (vermoedelijk voornamelijk de passievrucht denk ik, blauwe bessen bevatten niet heel veel pectine). Pectine is een geleermiddel en komt van nature in fruit voor.
c_alsemgeest schreef:Aah weer wat geleerd...
*pakt een lepel erbij*
[***] schreef:Waarom heet een spreekwoord een spreekwoord als het meestal een zin is? Een spreekzin is dan toch logischer?