Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Van mij mag filmen van agenten verboden worden.
ingedebruijn schreef:bigone schreef:Inge, bij de duizenden betogers die aan un mute deelnamen is er maar één ding gebeurd, in Amsterdam werd het wat te druk. Verder totaal geen wanklank .
Nee daarom snap ik Electra haar post ook niet. Was dat bij een demonstratie van Engel dan?
bigone schreef:Nee hoor, zijn nog wel meer video’s, ze wilden op een gegeven ogenblik het Binnenhof op en dat mocht niet. Demonstratie was ook niet aangemeld en op een langere video zie je winkelende mensen ook echt kijken van wat een stelletje eikels. En maar op fluitjes blazen en een rode kaart ophouden.
Je zou er om kunnen lachen ware het niet zo triest dat sommigen zo doorslaan.
bigone schreef:De vrouw die op de grond word geduwd omdat ze Ewout Geneman wilde aanvliegen is Peggy Nooteboom.
Sinds een jaar of zeven elke keer pontificaal aanwezig, diehard lid van Pegida, need I say more ? Opsluiten en sleutel weggooien.
Electra63 schreef:bigone schreef:De vrouw die op de grond word geduwd omdat ze Ewout Geneman wilde aanvliegen is Peggy Nooteboom.
Sinds een jaar of zeven elke keer pontificaal aanwezig, diehard lid van Pegida, need I say more ? Opsluiten en sleutel weggooien.
Dit filmpje bedoel ik o.a.
Op Dumpert o.a. staan verschillende filmpjes.
En nee, natuurlijk zou ik nooit iemand willen ontslaan om een demonstratie, maar wel om het (verbale) geweld tegen de politie of politicus of hulpverlener.
Ik wil daar niet mee geassocieerd worden.
Sizzle schreef:Deze week zijn de scholen begonnen en bij ons hebben de meeste scholen gestart met een massa (speeksel) test. Daaruit bleek dus inderdaad dat heel veel kinderen zich tijdens de vakantie aangestoken hadden. Er is zelfs een school die van ellende nog langer dicht blijft omdat er meer dan 20 vakantie-positieven zijn.
bigone schreef:Huertecilla schreef:
Alles op een hoop gooien en nergens over na hoeven denken is wel zo makkelijk.
Wat bedoel je daar precies mee?
Citaat:En over wie of wat heb je het?
Electra63 schreef:HC,
Doe niet zo laf.
Doe niet zo cryptisch.
Zeg gewoon wie je bedoelt
ingedebruijn schreef:Nouja volgens mij ging het in eerste instantie om het feit dat op mijn trotste Unmute post werd gereageerd dat mensen zich dood zouden moeten schamen. Terwijl dat achteraf dus om een totaal andere demonstratie bleek te gaan.
In dat opzicht las ik de : het is makkelijker om alles op een hoop te gooien. En dat is natuurlijk niet terecht.