Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Ja zeker gelukkig!
Maaaaaar ondertussen.....
Had ik mijn best lelijke, maar oh zo fijne, dure donkerblauwe sport-bh in de wasmachine gedaan.
Blijkbaar afgeleid door dat konijnenvoorval heb ik de temperatuur per ongeluk op 90 graden gezet en heeft het donkerblauw van de bh helemaal afgegeven op de appeltjesgroene details. Verpest.
Het is toch morgen pas vrijdag de dertiende?
xPabloBokt schreef:Boras schreef:Ja zeker gelukkig!
Maaaaaar ondertussen.....
Had ik mijn best lelijke, maar oh zo fijne, dure donkerblauwe sport-bh in de wasmachine gedaan.
Blijkbaar afgeleid door dat konijnenvoorval heb ik de temperatuur per ongeluk op 90 graden gezet en heeft het donkerblauw van de bh helemaal afgegeven op de appeltjesgroene details. Verpest.
Het is toch morgen pas vrijdag de dertiende?
De vraag is: past hij nog?
Flowery schreef:Ik zit op dag 5 na mijn 2e prik en nog steeds ziekGeen idee of dat normaal is, mag van mij snel over zijn. Gelukkig geen koorts maar wel verhoging, heet-koud-heet-koud, koppijn, duizelig, misselijk etc…
Robijntjah schreef:TheNovelist schreef:Ontstoken tandvlees door verstandskiesKaak en keel doet er pijn van. Dit weekend regelen of ik iets van waterstofperoxide kan halen bij de huisarts.
Kun je gewoon online bestellen!
Beterschap!
DeEenhoorn schreef:Ik heb gisteren mijn 2e corona vaccinatie gehad, werd vanochtend wakker en was helemaal niet lekker, overal pijn.. natuurlijk beweeg je snachts niet zoveel dus logisch dat je spieren dan last krijgen van zo'n prik, maar vervelend was het wel.. na mn eerste prik ben ik naar mn werk gegaan en heb toen geen last gehad van de prik, doe fabriekswerk dus ik bewoog meer dan genoeg denk ik hahaha
Nyaleti schreef:Ik heb de minigids van Bit besteld over het inslapen van je paard en wat uitleg van verschillende opties voor daarna. Zit een een briefje bij "heel veel leesplezier" ... Leuk, een handgeschreven papiertje maar dit schiet toch echt ff verkeerd..