Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Ik erger mij aan Budgetenergie, wat een vervelende toko is dat zeg! ik word constant door een bedrijf gestalkt die namens budget energie belt, want ja u bent daar klant, wij hebben een aanbieding voor u... terwijl ik daar helemaal geen klant ben. Dit heb ik ook elke keer bij ze aangegeven, elke keer krijg ik ook de belofte oh dan haal ik u uit het systeem mevrouw. En elke keer word ik toch weer gebeld!
Mkango schreef:Dat mijn vrienden vrijwel nooit het initiatief nemen om iets af te spreken (geen zorgen, de meeste dingen gaan digitaal, m.u.v. de incidentele wandeling), en dat als we dan iets afspreken, ze heel vaak ook doodleuk iets anders plannen en niet eens afzeggen... Het is alleen als ik vraag "gaat x nog door?" dat ik te horen krijg dat ze al wat anders hebben. Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.
Kookaburra schreef:Ze zijn sowieso niet de meest assertieve mensen... Maar het is niet alsof ik niets anders te doen heb, dus als ik er dan tijd en energie in steek om dingen te regelen, vind ik het wel vrij vervelend als er zo laks mee wordt omgegaan.Mkango schreef:Dat mijn vrienden vrijwel nooit het initiatief nemen om iets af te spreken (geen zorgen, de meeste dingen gaan digitaal, m.u.v. de incidentele wandeling), en dat als we dan iets afspreken, ze heel vaak ook doodleuk iets anders plannen en niet eens afzeggen... Het is alleen als ik vraag "gaat x nog door?" dat ik te horen krijg dat ze al wat anders hebben. Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.
Als ik het zo lees durf ik het bijna geen vrienden te noemen