Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

taartjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 20:20

Ik ben voor de tweede week op rij afgebeld door werk. Heb het geld zo hard nodig en ik wil graag werken...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 20:29

Veel sterkte Zebrastreep :(:)

Van de week een leerling in groep 8 die positief is getest en nu heb ik 6 van mijn groep 7 kinders ook thuis zitten met griep- en verkoudheidsklachten. 4 daarvan waren vandaag in eerste instantie gewoon naar school gestuurd door ouders. Ze moesten het maar gewoon proberen terwijl de regel nu is: bij klachten, hoe klein of groot ze ook zijn: kind thuishouden. Ik heb ze dus alle 4 weer naar huis laten gaan. Ik knijp hem nu wel een beetje want als één van de kinderen corona blijkt te hebben (of ikzelf uiteraard) moet de volledige klas in quarantaine.
Ik snap gewoon niet hoe ouders zo'n risico kunnen nemen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:10

Zebrastreep sterkte.

Oom zag er niet uit. De flinke bloedneuzen eisen behoorlijk hun tol.

En aan het verreken van de pijn in mijn knie die ook dik is.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:21

Ik erger mij aan Budgetenergie, wat een vervelende toko is dat zeg! ik word constant door een bedrijf gestalkt die namens budget energie belt, want ja u bent daar klant, wij hebben een aanbieding voor u... terwijl ik daar helemaal geen klant ben. Dit heb ik ook elke keer bij ze aangegeven, elke keer krijg ik ook de belofte oh dan haal ik u uit het systeem mevrouw. En elke keer word ik toch weer gebeld! _-:(

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:26

Zebrastreep, heeft veel sterkte meis :(:)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:31

Telpeva schreef:
Ik erger mij aan Budgetenergie, wat een vervelende toko is dat zeg! ik word constant door een bedrijf gestalkt die namens budget energie belt, want ja u bent daar klant, wij hebben een aanbieding voor u... terwijl ik daar helemaal geen klant ben. Dit heb ik ook elke keer bij ze aangegeven, elke keer krijg ik ook de belofte oh dan haal ik u uit het systeem mevrouw. En elke keer word ik toch weer gebeld! _-:(

https://www.bel-me-niet.nl/

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:35

En dan moet je goed naar dat bandje van bel me niet luisteren. Want er zijn meer opties.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 21:57

Heel veel sterkte zebrastreep :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:30

Dank jullie wel ik vindt het super lief dat jullie zo meeleven!

Opa is inmiddels overgeplaatst naar een fijn soort van verzorgingshuis in de buurt van ons. Daar zou mijn moeder wel heen kunnen op bezoek. Het is alleen nog even de vraag hoe besmettelijk mijn opa is , maar zijn bloed was goed en dat is wel weer goed nieuws.

Oma ligt nog in hetzelfde ziekenhuis als vanmiddag. Alleen het probleem is dat er simpelweg eigenlijk geen plek is en ze daar wel weg moet. Waarheen is dus onbekend , dit kan door heel Nederland gaan worden of als uitwijk mogelijkheid ook nog Duitsland natuurlijk. Op zich wonen we wel dichtbij de grens , maar dat zou nog wel super vervelend worden.

Ik vindt het zo triest dat ze uit elkaar zijn gehaald...

Het aller pijnlijkste vindt ik nog wel er een kans is dat mijn beide oma's komen te overlijden dit jaar. Mijn oma met longkanker gaat dit jaar al dat staat al aardig vast. Maar het zal echt een mega klap worden als dit uit gaat komen. Ik had er laat al een droom over dat mijn oma met covid zou worden opgenomen heel naar....

De arts had letterlijk tegen mijn oma gezegd u bent ernstig ziek mevrouw misschien voelt dat niet zo maar het is heel serieus.

Hoeveel slecht nieuws kan een mens hebben bah 2021 is vanaf 1 januari gewoon al rot en stom en mensen lijken om mij heen compleet weg te vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:15

Sterkte, Zebrastreep! Ze zijn in goede handen. Pas goed op jezelf :(:)

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:19

M'n moeder die altijd op de bank blijft zitten als ze gaat bellen. Ik wil gewoon tv kijken, loop ff weg ofzo

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:23

Sterkte Zebrastreep, wat een ontzettend nare situatie Y;( Hopelijk kan je oma in de buurt blijven!

Mijn oma van 90 heeft kortgeleden met corona op de verpleegafdeling van het verzorgingshuis gelegen, waar ze lag omdat ze van iets anders aan het herstellen was. Het woordje "terminaal" heeft op haar status gestaan, maar ze is er toch weer bovenop gekomen. Ze verhuist dit weekend naar een vaste kamer. Het kan!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:29

Vreselijk Zebrastreep, veel sterkte! Krijgt je oma helemaal geen zuurstof nu? Ik snap echt niet hoe ze behandelingen kunnen weigeren aan oude mensen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:35

Dat mijn vrienden vrijwel nooit het initiatief nemen om iets af te spreken (geen zorgen, de meeste dingen gaan digitaal, m.u.v. de incidentele wandeling), en dat als we dan iets afspreken, ze heel vaak ook doodleuk iets anders plannen en niet eens afzeggen... Het is alleen als ik vraag "gaat x nog door?" dat ik te horen krijg dat ze al wat anders hebben. Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee. :x

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:51

De hik, al de 2e keer deze avond :+

Heel veel sterkte Zebrastreep! Hopelijk krabbelen ze er weer bovenop. Ik ga voor je meeduimen :knuffel:

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 23:59

The Voice of Holland :O

taartjee schreef:
De hik, al de 2e keer deze avond :+

Troost je, ik heb elke dag minimaal 6 keer de hik :') Mn record is 47 keer op een dag

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:03

Zebrastreep,moed houden,de oudjes kunnen nog heel sterk zijn. :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:19

@black_kelpie

Bedankt je bericht geeft mij weer even goede hoop! Mijn oma is nog wat jonger als 90 en was wel fit , maar ja ik weet dat dat bij corona heel nietszeggend is dat je fit bent en bij wijze van 6x in de week aan het sporten bent. Het goede nieuws is wel als mijn opa 9 maart negatief test is hij weer genezen van corona , dat zou echt een fijn lichtpuntje zijn nu.

@Schermerdier

Weigeren is een groot woord , maar je komt blijkbaar uit een reanimatie in combinatie met corona al zo slecht dat je in een kasplantje veranderd. Beademing en IC in combinatie blijkt zo zwaar te zijn dat je daar ook als een half kasplantje weer uit gaat komen. Vooral bij ouderen is dat eigenlijk al niet meer haalbaar.

@britta31

Klopt als ik naar mijn andere oma kijk met longkanker hoe vaak we die al niet opgegeven hebben ( en zelfs al 1 keer afscheid genomen) en hoe sterk zij is blijft mij ook ontzettend verbazen. Ze zijn zo taai!

Verder iedereen super bedankt ik waardeer het enorm jullie zijn lief <3

Beide zijn ze nu in goede handen meer kunnen we niet doen. Helaas moet mijn moeder wel hun huis in om spullen te halen voor mijn opa. Ik merk dat ik daar heel gespannen om ben omdat ik nu bang ben dat mijn moeder ook zo ziek gaat worden. En ik denk alweer te ver door dat ik dat niet kan maken met mijn stageplek ( hele zwakke doelgroep) en ga toch maar eens vragen wat nu verstandig is om te doen. Ook omdat mijn moeder morgen wel naar mijn opa gaat ( in beschermend pak natuurlijk ). Ze zeggen dat het virus binnen 24 a 48 uur wel dood is op oppervlakken , maar toch het is waarschijnlijk de Britse en die is toch wel wat besmettelijker dan de normale variant wat we hier hadden. Ik heb al gezegd haal maar zo'n wegwerp pak bij de Gamma altijd beter dan niks.

Lastige keuzes moeten er worden gemaakt.... het rotte is dat ik alweer te ver doordenk en toch nu echt wel een quarantaine verwacht. Zelf verwacht ik na vaccinatie nauwelijks meer ziek te worden , maar maak mij dan wel veel zorgen om de rest. Krijgen we thuis ook net weer bijna ruzie omdat ik dat zeg. Ik ben ook wel snel panisch maar mijn moeder doet er af en toe beetje nog luchtig over dat het bij haar wel mee gaat vallen.

We gaan het zien voor eerst maar proberen goed mijn rust te pakken en morgen toch naar stage te gaan beetje afleiding zal mij goed doen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 00:51

Mkango schreef:
Dat mijn vrienden vrijwel nooit het initiatief nemen om iets af te spreken (geen zorgen, de meeste dingen gaan digitaal, m.u.v. de incidentele wandeling), en dat als we dan iets afspreken, ze heel vaak ook doodleuk iets anders plannen en niet eens afzeggen... Het is alleen als ik vraag "gaat x nog door?" dat ik te horen krijg dat ze al wat anders hebben. Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee. :x

Als ik het zo lees durf ik het bijna geen vrienden te noemen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 01:01

Kookaburra schreef:
Mkango schreef:

Als ik het zo lees durf ik het bijna geen vrienden te noemen :(:)
Ze zijn sowieso niet de meest assertieve mensen... Maar het is niet alsof ik niets anders te doen heb, dus als ik er dan tijd en energie in steek om dingen te regelen, vind ik het wel vrij vervelend als er zo laks mee wordt omgegaan.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 03:05

Heel herkenbaar Mkango :(:)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 03:22

De volume van de muziek van mijn broertje.... echt waar het is 2 uur s’nachts dan hoor ik niet wakker te worden van ontzettend harde muziek en geschreeuw.. telefoon neemt hij niet op en nu moet ik dus uit bed, mij aankleden en naar zijn stomme aso feestje lopen om te vragen of de muziek uit mag..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:04

Zo slecht geslapen, steeds wakker gekwaakt door hele, hele, hele hitsige eenden :')

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:07

Heel veel sterkte, Zebrastreep. :knuffel:

Ik erger me eraan dat ik vier supplementpillen moet slikken bovenop mijn normale medicatie. En dat ze zo sterk smaken. %)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:12

Bijholten aan het rommelen. Super krolse kat en de andere kat die boos wordt op haar stalker. En de jongste heeft een nieuwe in plaats van 08.00 uur wakker maken om 07.30 uur wakker maken.

Ach ja eigenlijk zelden een wekker te zetten.