theadora99 schreef:Dat ik dus volwassen wilde zijn en een strijkijzer en strijkplank wilde kopen. Strijkijzer: €13. Prima. Strijkplank: vanaf 20
Strijkplank 13 euro bij dr action.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:theadora99 schreef:Dat ik dus volwassen wilde zijn en een strijkijzer en strijkplank wilde kopen. Strijkijzer: €13. Prima. Strijkplank: vanaf 20
Dat is toch niet duur?
Klaar mee.Captain schreef:fohadie schreef:Dus dan heb je toch reacties? 4 noem ik meerdan geen. Ik snap dat je op meer reacties gehoopt had.
Laat ik het dan zo zeggen: ik sta in uitgelicht, maar dat heeft geen enkele invloed op het aantal reacties.![]()
Inderdaad, niet meer zoals het geweest is helaas. Je moet ook haast wel op de voorpagina staan, anders krijg je al helemaal geen reacties meer op fototopics.
Behalve als je met je handen ragt, dan heb je 5 pagina's vol.
deksel schreef:Dat m'n NC koptelefoon een soort van hapert als hij met mijn laptop is verbonden. Zo vervelend.
Zebrastreep schreef:deksel schreef:Dat m'n NC koptelefoon een soort van hapert als hij met mijn laptop is verbonden. Zo vervelend.
Laptop updaten. Ik had dat ook in het begin met deze laptop ( was splinternieuw) snapte er niks van oordopjes waren gewoon goed.
Kwam daarna best een grote update en sindsdien werkt het gewoon perfect.
Of de koptelefoon is stuk maar dat kun je wel testen door het aan te sluiten op een andere apparaat zoals je telefoon.
Zebrastreep schreef:deksel schreef:Dat m'n NC koptelefoon een soort van hapert als hij met mijn laptop is verbonden. Zo vervelend.
Laptop updaten. Ik had dat ook in het begin met deze laptop ( was splinternieuw) snapte er niks van oordopjes waren gewoon goed.
Kwam daarna best een grote update en sindsdien werkt het gewoon perfect.
Of de koptelefoon is stuk maar dat kun je wel testen door het aan te sluiten op een andere apparaat zoals je telefoon.
deksel schreef:Dat m'n NC koptelefoon een soort van hapert als hij met mijn laptop is verbonden. Zo vervelend.
Misschien is dat voor jou ook het proberen waard? Telpeva schreef:deksel schreef:Dat m'n NC koptelefoon een soort van hapert als hij met mijn laptop is verbonden. Zo vervelend.
Ik had dat laatst met de mijne wanneer hij was verbonden met mijn telefoon, in mijn geval hielp het om de telefoon opnieuw op te starten, sindsdien geen last meerMisschien is dat voor jou ook het proberen waard?