[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wittepit

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 12:55

Een wonder... hou toch op. Iemand het aantal mensen op deze aardbol wel eens geteld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:13

Een plaag .. niks te wonder..

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:16

Het is eerder een wonder als ze zich er goed bij kunnen neerleggen dat ze geen kind gaan krijgen als het niet lukt.

Iets wat ik veel mensen toewens trouwens!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:17

idinn schreef:

Precies, een plaag! :D

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:20

Bij een nichtje ging het ook een beetje vaag. Die had geen vruchtbare eicellen dus zwanger van zichzelf ging hem niet worden. Op een gegeven moment kwam er een bericht dat ze met hulp van god 2 wondertjes verwachtte. Daar dacht ik wel even, sjonge dat is inderdaad wel een loterij winnen in haar geval......bleek het van donoreicellen te zijn....wtf god en wonder, je hebt gewoon iemand allemachtig veel geld betaald _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:22

idinn schreef:

Haha nou echt ja :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:42

Naja
Is toch duidelijk
God is een gyneacoloog ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:47

De huilbaby van hiernaast is weer bezig en dan zet je vooral je deur open zodat iedereen kan meegenieten :roll:

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:11

Relaxed schreef:
De huilbaby van hiernaast is weer bezig en dan zet je vooral je deur open zodat iedereen kan meegenieten :roll:

Misschien hoopt ze een briefje te krijgen van iemand die even met haar kind wil gaan wandelen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:15

xSCWx schreef:
Relaxed schreef:

Misschien hoopt ze een briefje te krijgen van iemand die even met haar kind wil gaan wandelen :')

Haha dat zal t zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:43

Ben thuis sinds 20u en al de hele tijd gebonk, gillen, iets wat over een parketvloer lijkt te rollen... Daarnet een keiharde Brul gegeven, was even stil maar helaas. Als dit na 22u blijft aanhouden gaat er morgen toch echt een briefje in de bus.
Nu staat er geen tv of radio aan, hou gewoon van de stilte in huis. Waarschijnlijk hoor ik nu ook wat meer dingen dan anders, maar er zijn evengoed dagen dat ik amper de tv kan horen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:58

Sonja_vR schreef:
Naja
Is toch duidelijk
God is een gyneacoloog ^)

Wat een poedersuiker heeft 'ie dan :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:20

Waarom een briefje? Ik zou gewoon even langs gaan. Heb ik ook gedaan toen ik het zat was dat mijn buren urenlang keihard ruzie maakten en het daarna urenlang keihard goed maakten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 23:47

Omdat ik nooit zicht heb wanneer de man thuis is en zij spreekt slecht NL. Daarnaast doen ze zelden open als er wat is, hebben we al ervaring mee als daar eens een pakketje wordt afgegeven. Mag je gaan bellen wat je wil, ze komen het nadien dan weleens ongemerkt aan je deur afzetten.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 01:09

Sizzle schreef:
.wtf god en wonder, je hebt gewoon iemand allemachtig veel geld betaald _O-

Het erge is nog dat er mensen zijn die (een deel hiervan/alles) vergoed krijgen van de zorgverzekering ivm medische noodzaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 07:25

Varekaj, ik zou gewoon eens de politie bellen met zoveel overlast. Helemaal als ze zo asociaal zijn en bij aanbellen je gewoon negeren.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 07:37

Luxorvalkje schreef:
Sizzle schreef:
.wtf god en wonder, je hebt gewoon iemand allemachtig veel geld betaald _O-

Het erge is nog dat er mensen zijn die (een deel hiervan/alles) vergoed krijgen van de zorgverzekering ivm medische noodzaak.

Dit was uit eigen zak

Varekaj, jij hebt echt horror buren zeg. Verschrikkelijk!

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:53

_San87_ schreef:
Godjezus, er dook ineens een kindje op mijn teckel, en die haalde vervolgens uit. Schrok me de *piep*. Gelukkig heeft t kind behalve een klein tandafdrukje niks.

Heb dr samen met de moeder en mijn grote lobbes even getroost en toen was t weer goed. Godsamme, ik schrok echt en had t niet zien aankomen...

Bij mij deed een kind dat op mijn kleine hondje die kreeg gelijk een draai rond zijn oren van zijn vader :oo
ik weet niet wie harder schrok, ik van die vader of mijn hond van het kind.
Ik heb al 100x gezegd dat we niet aan vreemde honden komen zei hij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:55

Das tenminste een verstandige vader :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 09:58

Mijn nichtje met Down was erg op honden gericht.Leuk,aaien enz.Haar moeder hield het wel in de gaten.Maar ze snapte dat ook niet goed.Tot ze door een klein hondje in de winkel in haar handje werd gehapt en ze heeft nooit mee vreemde honden geaait.Haar moeder heeft haar excuses gemaakt naar de eigenaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 10:48

Idinn: ze doen zelden de deur open als het geen bekenden zijn en bij de postbode stuurt ze de kinderen naar beneden als er niet getekend moet worden voor ontvangst. Alle woningen hebben een videofoon namelijk.
Buitenshuis zijn het enorm beleefde en heel netjes opgevoede kinderen trouwens. We denken dat ze gewoon niet doorhebben hoe goed wij alles kunnen horen. En met hun 2 zoontjes hadden we veel minder last van geluid. Nu is er een dochtertje bij en het is vooral die wat we horen denk ik.
We wisten zelfs nooit dat ze zwanger was van haar kinderen tot we hen er puur toevallig eens mee zagen naar buiten komen. Ik stond een paar maanden terug écht stomverbaasd toen ik onze buurvrouw zag met een kleutermeisje aan de hand. Wij wisten alleen maar van de 2 jongetjes. Af en toe hoorde ik wel heel zacht babygehuil, maar onze overburen hebben een meisje van dezelfde leeftijd en het huis aan de andere kant is ook even bewoond geweest. Wij dachten dat het daar vandaan kwam...

Het zou dus best weleens kunnen dat die kleine dame een heel stevig karaktertje heeft. Maar het kan ook prima dat het allemaal klaar is eens ze naar school mag en daar flink kan spelen met andere kinderen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 11:13

Zou je geen briefje in de bus kunnen doen om het uit te leggen.1 lid van het gezin kan toch wel nederlands lezen?Hoe oud de zoontjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 12:24

De oudste is 7 denk ik, dan eentje van 4 of 5 en de jongste.. 2? Daarom dus idd briefje, want verder zijn het wel nette mensen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 14:14

Dan kan die van 7 nog niet goed lezen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 17:59

Ja
Maar als ze niet open doen
Moet je iets