Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Cool!Ik hou het in m'n achterhoofd
fleurtjeuh schreef:Dat mn broer en aanhang zouden komen eten en we om 5 uur hadden afgesproken.
En ik om kwart over 5 wordt geappt dat ze nog wat aan het passen zijn en of het ok is als ze later zijn..
Dat is al later, maar prima.. so be it..
Blijkt dat ze ook niet echt al een beetje in de buurt zijn maar nog 50 minuten moeten rijden...
Ik heb honger mensen en jullie zouden hier om 5 uur zijn... Hoe slecht is je planning als je om kwart over 5 nog niet eens in de buurt bent
fleurtjeuh schreef:fleurtjeuh schreef:Dat mn broer en aanhang zouden komen eten en we om 5 uur hadden afgesproken.
En ik om kwart over 5 wordt geappt dat ze nog wat aan het passen zijn en of het ok is als ze later zijn..
Dat is al later, maar prima.. so be it..
Blijkt dat ze ook niet echt al een beetje in de buurt zijn maar nog 50 minuten moeten rijden...
Ik heb honger mensen en jullie zouden hier om 5 uur zijn... Hoe slecht is je planning als je om kwart over 5 nog niet eens in de buurt bent
Inmiddels laat ze net weten er over ongeveer een half uur te zijn...
Dat is meer dan anderhalf uur te laat. Vanaf waar ze waren is het geen anderhalf uur rijden. Ze zijn dus gewoon veeeeell te laat vertrokken...
_San87_ schreef:Amandavd schreef:
Ja, ik ontvang nu geen toeslagen meer omdat hij teveel verdient.
Zo werkt dat idd. Pas ook op met wanneer je gaat trouwen, is dat ergens dit jaar dan moet je alles aan toeslagen terugbetalen.
Amandavd schreef:_San87_ schreef:
Zo werkt dat idd. Pas ook op met wanneer je gaat trouwen, is dat ergens dit jaar dan moet je alles aan toeslagen terugbetalen.
Ja dat klopt idd! Gelukkig zijn wij de 24ste getrouwd dus hoef maar van 1 a 2 maanden terug te betalen. Kwam daar van de week ook achter toen ik het ging nazoeken. Lucratief zaakje zo bij de belastingdienst
_San87_ schreef:Amandavd schreef:
Ja dat klopt idd! Gelukkig zijn wij de 24ste getrouwd dus hoef maar van 1 a 2 maanden terug te betalen. Kwam daar van de week ook achter toen ik het ging nazoeken. Lucratief zaakje zo bij de belastingdienst
Oh geluk hebben idd.
Mkango schreef:black_kelpie schreef:Jij zit in het buitenland toch? Anders zou ik zeggen ga eens mee
Ik zit gelukkig “maar” in Engeland, dus als er iets in een weekend valt, zou ik het wel tof vinden!
xDenies schreef:Dood gaan ook, dus dat scheelt. Voor niets gaat de zon op
@ degene die over Back On track had,
Helaas heeft pijn weinig invloed op de pijn die zich in mijn nek/schouder ontwikkeld
Frustratie; mijn rechter schouder begint overbelast te raken...