Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphara schreef:Het magische woord is echt “aanbetaling” ik vraag altijd 20% van grotere bedragen. Heb nog nooit gehad dat ze dan niet komen opdagen op de afgesproken tijd/dag of vlak voor de tijd afzeggen.
Daphara schreef:Het magische woord is echt “aanbetaling” ik vraag altijd 20% van grotere bedragen. Heb nog nooit gehad dat ze dan niet komen opdagen op de afgesproken tijd/dag of vlak voor de tijd afzeggen.
cinniz123 schreef:Daphara schreef:Het magische woord is echt “aanbetaling” ik vraag altijd 20% van grotere bedragen. Heb nog nooit gehad dat ze dan niet komen opdagen op de afgesproken tijd/dag of vlak voor de tijd afzeggen.
Nou ik kan je vertellen dat ook dat niet altijd werkt.
Zo heb ik 9 weken een sulky vast gehouden met aanbetaling zodat ik zekerheid had.
Ze bleef de afspraken maar verzetten en toen liet ze gewoon niets meer horen.
Dus uiteindelijk de sulky voor goedkoper te koop gezet en was het binnen een dag kwijt.
En het was geen kleine aanbetaling,tenminste vind ik dan.
Ineke2 schreef:cinniz123 schreef:
Nou ik kan je vertellen dat ook dat niet altijd werkt.
Zo heb ik 9 weken een sulky vast gehouden met aanbetaling zodat ik zekerheid had.
Ze bleef de afspraken maar verzetten en toen liet ze gewoon niets meer horen.
Dus uiteindelijk de sulky voor goedkoper te koop gezet en was het binnen een dag kwijt.
En het was geen kleine aanbetaling,tenminste vind ik dan.
Maar je hebt dan in elk geval nog die aanbetaling. Als zij niks meer laten weten betaal je die niet weer terug. Tenminste ik zou die moeite niet gaan nemen als zelf geen contact meer opnemen.
lisanne87 schreef:Meh hier ook een mindere ervaring. Had babykleding gekocht. Dinsdag 9 juni betaald en zou direct die dag op de post, prima. Had het de volgende dag niet ontvangen, dus even gevraagd. ‘Ja nee heb t niet gered dus vandaag pas op de bus gedaan’. Oké, ook prima. Zaterdag nog niks, haar een bericht gedaan. Ja zegt ze, PostNL is traag...of ik haar op de hoogte wil houden als ik het ontvang..
Krijg ik vandaag eindelijk de kleding in de bus. Geen postzegel, maar zo’n brievenbuszegel die ze afdrukken bij t PostNL punt. Is het gisteren pas verstuurd (staat datum op)kan daar zo slecht tegen
Daphara schreef:dalena schreef:Ik kan wel nog berichten sturen, maar worden niet meer gelezen
Dan opent ze de chat gewoon niet
Saul schreef:Wat gek. Ik moet perse mn id uploaden.
m/ggavcM.png
dalena schreef:Daphara schreef:Dan opent ze de chat gewoon niet
Nee dat snap ik, maar er zijn andere aanwijzingen waardoor ik vermoed dat het om oplichting gaat. Ik kan dit echter morgen pas controleren. Mocht het inderdaad om oplichting gaan, wil ik een 1ster beoordeling geven. Maar hoe zorg ik ervoor dat ze die niet geeft aan mij? Want ik verwacht dat ze mij daarna ook meteen een slechte beoordeling geeft