Maar vrouwen kunnen er ook wat van. "Drankjes en dansjes"
Amyy_
Geplaatst: 30-10-19 08:52
Ik heb ook weer een 'clasic Amy' situatie gehad hoor
Inmiddels 2 onwijs leuke dates gehad met iemand, en ik vind iemand wel eens waar leuk. Komt vrijwel niet voor dit.
Ik had maandagavond lekker een wijntje voor mezelf ingeschonken en ik zat met die jongen gezellig te appen. Toen opeens sloeg het toe: de freak out.
Ik vroeg mij af of hij mij wel echt leuk vond, ook al had hij meerdere keren gezegd dit echt te vinden en uit te kijken naar de date van vanavond. Maar toch, ik sloeg echt compleet op tilt, dus ik besloot allemaal ingewikkelde nadenkvragen te stellen. Want dat is gelukkig altijd een goed idee
Lang verhaal kort: ik kreeg gisteren een berichtje dat hij helemaal in de war is en even niet meer weet wat hij wil. Ik denk dat ik hem kapot heb gemaakt
Hij heeft aangegeven even te willen nadenken, dus ik ben zeer benieuwd of de date vanavond nog doorgaat.
Neverland
Geplaatst: 30-10-19 09:29
Zie het als een wijze les... Als iemand in paniek slaat na 2 dates dan ga ik mij ook achter de oren krabben als ik heel eerlijk ben.
Sowieso mensen die 'Reizen' als hobby hebben terwijl ze 1x per jaar naar Spanje gaan ofzo. Of van die mensen die 2 maanden door zuidoost Azië gereisd hebben en zichzelf echte reizigers vinden #wanderlust
Of fotografie is ook een favoriet onder de vrouwen.
MarlindeRooz
Geplaatst: 30-10-19 13:24
Neverland schreef:
Of fotografie is ook een favoriet onder de vrouwen.
Haha het is écht mijn hobby haha.
Anoniem
Geplaatst: 30-10-19 14:27
__Sannne schreef:
Sowieso mensen die 'Reizen' als hobby hebben terwijl ze 1x per jaar naar Spanje gaan ofzo. Of van die mensen die 2 maanden door zuidoost Azië gereisd hebben en zichzelf echte reizigers vinden #wanderlust
Ik zeg altijd dat vakantie mijn hobby is, dat dekt wat beter de lading
en dat was de 6e keer dat ik die dame tegen kwam Dafuq Tinder
En ja, ook al ben ik blij dat iemand wat in haar profiel zet, veel van die super algemene dingen komen je snel de strot uit Ook al zal die van mij ook niet de meest originele zijn