Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meggiemeg schreef:Moonfight schreef:Omdat de achterbuurman (die hun al 20 jaar kent) denkt dat het hem misschien wel lukt als hij een beetje tijd krijgt om ze langzaam zover te krijgen. Dus we geven hem daar ook wat ruimte voor. Maar we hebben duidelijk aangegeven dat dit niet oneindig gaat duren.
Dat duurt het inmiddels ook al toch?
knollentuin schreef:Ik val in herhaling maar ik vind het verbazingwekkend dat die buren zich zo kunnen blijven gedragen . Van mij mag er in de wet een verandering komen dat dit soort gedrag bestraft gaat worden, en flink ook, geef maar een flinke boodschap af , dit kost de maatschappij zo ontzettend veel onnodig geld en tijd .
Van mij een tegemoetkoming voor jullie omdat jullie al die tijd geen gebruik van eigendom hebben kunnen hebben, alle kosten betalen van advocaten en rechtszaken en bijkomende kosten en er een boete overheen leggen.
Respect voor jullie engelengeduld , ik had met een shovel de boel al opgetrokken en omgespit .
justdiesel schreef:Of de achterbuurman speelt onder 1 hoedje met je buren en proberen ze zo nog meer tijd te rekken.
Tjeez mijn geduld zou echt op zijn en ik ging het hard spelen.
ruitje schreef:Ik zou ook nog in overweging nemen dat dit mogelijk je relatie met je achterbuurman kan schaden, die mensen liegen en bedriegen, straks word de achterbuurman erin meegesleept en heb je straks een verstoorde relatie met 2 buren
Arabesk schreef:ruitje schreef:Ik zou ook nog in overweging nemen dat dit mogelijk je relatie met je achterbuurman kan schaden, die mensen liegen en bedriegen, straks word de achterbuurman erin meegesleept en heb je straks een verstoorde relatie met 2 buren
Ja of ze zien ook in dat het echt onredelijke idioten zijn en dan raken ze verder geïsoleerd
daantjuhhh schreef:Ik snap TS ook wel.
Ze zullen al veel kosten gehad hebben.
Als je het zonder rechter voor elkaar krijgt is toch voordeliger.
Maar ik zou wel een datum mee geven.
Dit zodat je duidelijkheid creëert. En ook voor de buren een stok achter de deur om actie te ondernemen.