[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 20:58

Cayenne schreef:
Nee dank je idd. Schijtverhalen mogen in andere topics :P

Hoezo? Zolang het niet om kinderschijt gaat maar om bijvoorbeeld parkietenpoepjes, kattenkeutels of hondenhopen, dan kan dat toch gewoon hier? Sterker nog, als je zelf een mooie bolus hebt gedraaid, dan is dat toch ook bijna vergelijkbaar met een bevalling?

Urbanus

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:01

Nee Oomens, we gaan je poo niet raten :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:02

Wtf hoezo doen ze dat al op die leeftijd :')

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:03

Oomens _O-

Opzettelijk zou ik zoiets niet doen hoor lieveli, ik hou echt totaal niet van kinderen, maar ze expres fysiek iets aandoen vind ik niet nodig. Uiteindelijk is het kind ook maar het product van (de opvoeding of gebrek daaraan van) zijn of haar ouders.
De zestienjarige ik schrok gewoon behoorlijk en had het kind al laten vallen voor ik het wist.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:05

Een 2 jarige zag waarschijnlijk gewoon iets nieuws. Toen mijn dochter die leeftijd had keek ze vrij genant ineens bij iemand in het t-shirt en stak haar hand erin om te vragen wat dat was :')
(Ik heb zelf een maatje A)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 21:06

watchthesky schreef:
Oomens _O-

Opzettelijk zou ik zoiets niet doen hoor lieveli, ik hou echt totaal niet van kinderen, maar ze expres fysiek iets aandoen vind ik niet nodig. Uiteindelijk is het kind ook maar het product van (de opvoeding of gebrek daaraan van) zijn of haar ouders.
De zestienjarige ik schrok gewoon behoorlijk en had het kind al laten vallen voor ik het wist.

Tuurlijk is ook zo.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:01

Van de week mijn nicht, haar man en hun twee dochters op visite gehad. In eerste instantie zag ik er tegen op, want kinderen, maar ik had het echt fout! Deze twee meisjes zijn echt hemels! Zo ongelooflijk goed opgevoed!
Ze hadden een kleurboekje met wat stiften en een spelletje meegenomen, zodat ze konden spelen terwijl de "volwassenen" aan het praten waren. Dit spelen deden ze DOODSTIL, zonder rare kreten, gestamp, geren, ruzie enzovoorts. Even later heb ik ze wat lekkers gegeven, toen dit op was hebben ze het bakje helemaal uit zichzelf naar de keuken gebracht!
Toen ze weer weggingen gaven ze me beide een knuffel en bedankten me voor de lunch en het lekkers.
De oudste maakte nog een opmerking dat ze ons huis erg mooi vond en hoopte dat ze snel weer langs mochten komen.
Voor het eerst in tijden smolt ik een heeeeel klein beetje van een kind <3

ÁLS het dan ooit, onverhoopt toch gebeurd, dan hoop ik dat ik mijn eventuele kind net zo goed weet op te voeden als mijn nicht en haar man.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:06

Even iets anders, wie van jullie mannen heeft een knipje laten doen?
Vriendlief wil heel graag (en ik ook :)) ) maar hij is met name heeeel bang voor de verdoving -snap ik ook wel, minstens 2 prikken in je ballen -O- :(:) - en daardoor durft hij niet. Ben benieuwd of het is mee of tegen gevallen.

Oh. En ik vindt paardenpoep ook niet stinken hoor :)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:13

Mijn vriend wil wel maar nog niet. Ik vind het gejank hoor om die verdoving. Weet je hoeveel pijn ik heb gehad om die ellendige anticonceptie!?

Bijna trombose om maar geen kind te krijgen. Jaren lang helse migraine door de hormonen en een spiraal dat mijn lichaam afstootte. Nee hij mag niet zeiken om die paar minuutjes pijn.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:14

Beetje laat maar ging idd over Toyota celica.

@Sanso
Ja mijn vriend wil als ie is dat ook laten doen. (dus nog net iets maar dan 3 jaar *\o/* )
Mijn schoonvader heeft het samen met schoonma onklaar laten maken om zeker te zijn dat ze niet weer zwanger kon worden want 1 was al hel zat vonden ze.

Paardenmest en van knaagdierenpoep heb ik ook geen enkel probleem dat pak ik zo op. (zeker als paardlief weer in zen voer of drinkbak heeft gescheten)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:15

Mee eens.
Maar ik snap hem wel, en zeker met al die horrorverhalen op het internet. Maar mensen zijn nu eerder sneller geneigd om de nare ervaringen te delen als de positieve. Je kunt je helemaal gek laten maken daardoor.

Ik wil ook maar mag nog niet, nog een jong bloempje <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:17

sanso schreef:
Vriendlief wil heel graag (en ik ook :)) ) maar hij is met name heeeel bang voor de verdoving -snap ik ook wel, minstens 2 prikken in je ballen -O- :(:) - en daardoor durft hij niet. Ben benieuwd of het is mee of tegen gevallen.

Mijn vriend wil nog niet :') Zowel schoonvader als schoenbroer heeft het laten doen. Ze vonden het ergste moment wanneer ze effectief de knip zette. Dat kraakt wat, net zoals bij een castratie van enig ander dier. Daarna hadden ze een weekje een schop in de ballen gevoel en dat was het.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:19

Echt? Mijn vader zei dat het een paar uur gevoelig was maar de volgende dag alweer helemaal over. Maarja is ook weer helemaal mensafhankelijk natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:21

Mijn schoonvader zijn baas beweerde 3 dagen niet te kunnen lopen. Denk dat het inderdaad persoon en dokter afhankelijk is. Gok dat de ene dokter er al iets sneller en bruter over gaat dan een ander.

Mijn schoonbroer vond het ook wel niet fijn dat zowel de chirurg als de verpleegsters vrouwen waren :+

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:29

Dan snapt schoonbroer nu misschien waarom vrouwen ook niet altijd even blij zijn als er een mannelijke huisarts een uitstrijkje maakt, of een mannelijke gynaecoloog door je brievenbus naar binnen aan het gluren is... :+

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:34

Er zijn dus twee ex collegas van hem die het ook hebben laten doen. En die beweerde 2 weken nog niet te kunnen lopen helemaal niks. Maar volgens mij wouden die gewoon een vakantie hebben en was dit een goed excuus. Dat heeft hem heel erg afgeschrikt. Als je wat op het internet zoekt zie je eigenlijk verbazend veel verhalen dat er heel erg tegenop gezien werd maar dat het reuze meeviel achteraf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:35

Als die 2 weken niet konden lopen gok ik dat ze de noten hebben meegekraakt ofzo... :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:02

sanso schreef:

Nog niet. Ik neem na deze spiraal nog 1x de Mirena tegen de tijd dat die is uitgewerkt ben ik 38. Dan vind ik na 20 jaar pillen en spiralen mn plicht wel volbracht is en is mn man eens aan de beurt. En hij is dan 45 en het daar helemaal mee eens.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:03

DeMolenhoek schreef:
Als die 2 weken niet konden lopen gok ik dat ze de noten hebben meegekraakt ofzo... :')

Deze beelddenker zit gniffelend op de bank met naast zich een vriend die er de humor niet van inziet. :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 23:31

lieveli schreef:
Nee Oomens, we gaan je poo niet raten :')

Doet me denken aan Joey van Friends die iedereen steeds naar zijn nieuwste drolcreatie wilde laten kijken :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 00:32

Joey is dan ook een held.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 00:42

Ik heb alle afleveringen van Friends meerdere keren gezien, maar dat kan ik me niet herinneren haha, ik denk dat ik dat uitgeblokt heb :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 00:44

sanso schreef:

Ik heb een vlam met ervaring, maar we hebben dit nog niet doorgenomen. :+
Wel verschillende vriendinnen wier partners het ooit hebben overwogen. De grootste held is naar een intake geweest. En niet verder. :+
De rest heeft zich beperkt tot informatie verzamelen en er niet of negatief op terugkomen.

Mannen zijn er gewoon bang voor. Het zit niet in hun systeem om iets definitiefs te doen.
Een vrouw kun je eruit schoppen, huis/bedrijf kan verkocht worden en desnoods met verlies. Een kind kun je niet erkennen en anders gewoon negeren.

Maar een knipje valt niet te ontkennen. :+

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 01:06

Ik zou als manzijnde ook afhaken bij het stuk '2 injecties in je ballen' geloof ik :))

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 01:13

Ach, ik ben ook niet afgehaakt bij 'algehele narcose met alle risico's en gevolgen van dien' ;)