Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maanlicht schreef:Ah leuk Phylos!
Wat vervelend Whiskey, zou voor mij al best wel een afknapper zijn eigenlijk.
Ik ben gister met mijn date wat gaan eten en daarna zijn we gaan poolen, dat poolen vond ik wel een beetje spannend want ik word heel competitief en fanatiek. Was erg leuk ondanks dat ik alle 4 de potjes heb verloren kon ik nog lachen en werd ik niet mega chagrijnig, dus dat is een goed teken, haha.
We hebben het heel leuk gehad, en er was ook echt wel een klik. Hij vind mij duidelijk heel erg leuk en laat dat ook wel weten, dus dat is ook wel eens fijn, haha. Hij woont alleen nog bij zijn ouders en heeft nooit alleen gewoond, dat is het enige dingetje. Ik woon zelf al sinds m'n 18e zelfstandig dus kan me er niet echt iets bij voorstellen. Ik vind het niet meteen een gigantische dealbreaker, maar had het niet verwacht van iemand van 27.
SpeechLess schreef:Ah ,wat leuk Phylos!
@Maanlicht: nog thuiswonen geeft bij mij ook wel minpunten inderdaad. Maar zie het ook niet meteen als dealbreaker, als 'ie verder wel zelfstandig lijkt en leuk is..
Hier aan het chatten met iemand wat wel gezellig is en we lijken ook wel overeen te komen in veel dingen. Ben nu alleen een beetje bang dat z'n foto straks weer tegenvaltMaar we zullen het zien..
prulletje schreef:Leuke berichten hier!![]()
Iemand die nog bij zijn ouders woont... het zou er voor mij aan liggen of hij verder wel zelfstandig en volwassen in zijn doen en laten is, in de meeste gevallen zou ik er ook niet heel vrolijk van worden. Mijn vriend woonde ook bij zijn vader toen ik hem leerde kennen. Wel jaren op zichzelf gewoond, maar terug naar zijn vader gegaan toen hij ernstig ziek werd, om te helpen. Dat was natuurlijk totaal geen probleem. Lastig dat we in het begin niet bij hem konden afspreken, maar ach. Inmiddels gaat het gelukkig weer veel beter met zijn vader en heeft hij weer een eigen plekje.
Yvankaxx schreef:Geniet ervan Phylos!
Fijn als ze dan weer thuiskomen he whiskey!
Mijn ouders zijn op vakantie dus ik ben door de katten wat meer aan huis gebonden (katten kunnen ook niet goed samen, dus moeten eigenlijk niet te lang alleen zijn) en vriend heeft ook een kat dus moet ook niet altijd weg zijn. Is soms even puzzelen nu, maar zien elkaar nogsteeds wel 4x per week, al is het soms even samen eten ofzo. Morgen iig een nachtje naar Texel, dan past mijn broer op de katten. En ouders komen over 2 weken weer terug
acera1991 schreef:Silly1972 schreef:Haha wat heb je gedaan?
Heb je betaald?
Was erg leuke date, zeer gezellig.
Komt zeer zeker een 2e
Nee , hij had het zelf voor gesteld en hij benadrukte het ook dat ik niks hoefden te betalen dus ja, daar ga je dan maar van uit haha
Maanlicht schreef:Ik heb zo alweer m’n tweede date met die jongen. We gaan weer naar een random stad/dorp wat tussen onze woonplaatsen in ligt om ergens wat te eten. Afstand is nogal wat, dus op deze manier is het goed te doen. Hij heeft de vorige keer het eten betaald, en ik het poolen. Vanavond betaal ik het eten
Janinevv schreef:Wiskey1 schreef:Wat leuk! Wij doen inderdaad ook om en om betalen, zo blijft het ook betaalbaar om dingen te doen etc
Doen wij ook, al betaald hij wel wat vaker maar probeer zelf ook gewoon vaak te doen. Vind anders ook totaal niet netjes hem alles te laten betalen.
Maanlicht schreef:Ik heb zo alweer m’n tweede date met die jongen. We gaan weer naar een random stad/dorp wat tussen onze woonplaatsen in ligt om ergens wat te eten. Afstand is nogal wat, dus op deze manier is het goed te doen. Hij heeft de vorige keer het eten betaald, en ik het poolen. Vanavond betaal ik het eten