Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:36

Ah leuk Phylos!

Wat vervelend Whiskey, zou voor mij al best wel een afknapper zijn eigenlijk.

Ik ben gister met mijn date wat gaan eten en daarna zijn we gaan poolen, dat poolen vond ik wel een beetje spannend want ik word heel competitief en fanatiek. Was erg leuk ondanks dat ik alle 4 de potjes heb verloren kon ik nog lachen en werd ik niet mega chagrijnig, dus dat is een goed teken, haha.

We hebben het heel leuk gehad, en er was ook echt wel een klik. Hij vind mij duidelijk heel erg leuk en laat dat ook wel weten, dus dat is ook wel eens fijn, haha. Hij woont alleen nog bij zijn ouders en heeft nooit alleen gewoond, dat is het enige dingetje. Ik woon zelf al sinds m'n 18e zelfstandig dus kan me er niet echt iets bij voorstellen. Ik vind het niet meteen een gigantische dealbreaker, maar had het niet verwacht van iemand van 27.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:42

Ik begin niet meer aan mannen die thuiswonen. Trauma voor het leven echt. _O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 11:53

Iemand van 27 die alleen woont zou ik ook niet aan beginnen. Behalve als hij natuurlijk een goede reden heeft. Ik hou wel van zelfstandige mannen.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:08

Hmm dat zou voor mij ook niet hoeven nee.
Die staan er zo anders in dan mannen die op zichzelf gewoont hebben

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-19 12:15

Leuke berichten hier! :)

Iemand die nog bij zijn ouders woont... het zou er voor mij aan liggen of hij verder wel zelfstandig en volwassen in zijn doen en laten is, in de meeste gevallen zou ik er ook niet heel vrolijk van worden. Mijn vriend woonde ook bij zijn vader toen ik hem leerde kennen. Wel jaren op zichzelf gewoond, maar terug naar zijn vader gegaan toen hij ernstig ziek werd, om te helpen. Dat was natuurlijk totaal geen probleem. Lastig dat we in het begin niet bij hem konden afspreken, maar ach. Inmiddels gaat het gelukkig weer veel beter met zijn vader en heeft hij weer een eigen plekje :) .

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:23

Ah ,wat leuk Phylos!

@Maanlicht: nog thuiswonen geeft bij mij ook wel minpunten inderdaad. Maar zie het ook niet meteen als dealbreaker, als 'ie verder wel zelfstandig lijkt en leuk is..

Hier aan het chatten met iemand wat wel gezellig is en we lijken ook wel overeen te komen in veel dingen. Ben nu alleen een beetje bang dat z'n foto straks weer tegenvalt :+ Maar we zullen het zien..

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:26

Maanlicht schreef:
Ah leuk Phylos!

Wat vervelend Whiskey, zou voor mij al best wel een afknapper zijn eigenlijk.

Ik ben gister met mijn date wat gaan eten en daarna zijn we gaan poolen, dat poolen vond ik wel een beetje spannend want ik word heel competitief en fanatiek. Was erg leuk ondanks dat ik alle 4 de potjes heb verloren kon ik nog lachen en werd ik niet mega chagrijnig, dus dat is een goed teken, haha.

We hebben het heel leuk gehad, en er was ook echt wel een klik. Hij vind mij duidelijk heel erg leuk en laat dat ook wel weten, dus dat is ook wel eens fijn, haha. Hij woont alleen nog bij zijn ouders en heeft nooit alleen gewoond, dat is het enige dingetje. Ik woon zelf al sinds m'n 18e zelfstandig dus kan me er niet echt iets bij voorstellen. Ik vind het niet meteen een gigantische dealbreaker, maar had het niet verwacht van iemand van 27.

Wat leuk! Thuiswonen is voor mij geen ramp, mijn vriend woont ook nog thuis, maar werkt en woont door de week als ie aan het werk is gelukkig wel bij mij in de buurt. En gelukkig leuke ouders, dus geen probleem om daar te zijn. Maar is hij verder wel zelfstandig en volwassen? Ik woon zelf ook nog thuis, puur omdat ik veel weg ben en in mn eentje ergens huren ik echt zonde van mn geld vind

Voor mij is het niet echt een afknapper, ik weet dat ie dan irritant kan zijn en vanmorgen t ff uitgepraat via bellen.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:28

SpeechLess schreef:
Ah ,wat leuk Phylos!

@Maanlicht: nog thuiswonen geeft bij mij ook wel minpunten inderdaad. Maar zie het ook niet meteen als dealbreaker, als 'ie verder wel zelfstandig lijkt en leuk is..

Hier aan het chatten met iemand wat wel gezellig is en we lijken ook wel overeen te komen in veel dingen. Ben nu alleen een beetje bang dat z'n foto straks weer tegenvalt :+ Maar we zullen het zien..

Klinkt leuk! Als zn foto nou niet heel erg tegen valt en het praten blijft leuk, waarom zou je het niet gewoon proberen eens af te spreken? Ik ken mn vriend via tinder, opzich niet heel goeie foto's maar meer geliked om te chatten over werk. Toen ik m eerst zag vond ik m ook niet echt aantrekkelijk ofzo, maar klikte goed, en inmiddels zijn we een tijd verder en vind ik m echt leuk, ook qua uiterlijk

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 12:36

Ja, zo sta ik er ook wel in inderdaad. Ben sowieso niet iemand die heel erg op uiterlijk valt, dus het hoeft ook zeker niet één of andere mooiboy te zijn, als het maar niet iemand is die ik echt totaal onaantrekkelijk vind :)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 13:20

prulletje schreef:
Leuke berichten hier! :)

Iemand die nog bij zijn ouders woont... het zou er voor mij aan liggen of hij verder wel zelfstandig en volwassen in zijn doen en laten is, in de meeste gevallen zou ik er ook niet heel vrolijk van worden. Mijn vriend woonde ook bij zijn vader toen ik hem leerde kennen. Wel jaren op zichzelf gewoond, maar terug naar zijn vader gegaan toen hij ernstig ziek werd, om te helpen. Dat was natuurlijk totaal geen probleem. Lastig dat we in het begin niet bij hem konden afspreken, maar ach. Inmiddels gaat het gelukkig weer veel beter met zijn vader en heeft hij weer een eigen plekje :) .

Dat vind ik al heel anders.
Ik zit momenteel ook bij mn ouders omdat ik nog steeds geen eigen woning heb(Ben gescheiden en was ex zn huis)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:38

Ja hier hetzelfde Carina. Ik zit ook weer tijdelijk bij mijn ouders, binnenkort is mijn appartement af en dan woon ik weer alleen. Maar dat vind ik wel anders dan iemand die nog nooit op zichzelf heeft gewoond.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 12:32

Ik heb zo mijn 3e date. We gaan wandelen en picknicken. Ben heel benieuwd of het net zo leuk is als zaterdag. Ik ben altijd bang dat het op een gegeven moment dan toch tegenvalt

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 12:53

Leuk! Lekker van genieten! Ben benieuwd!

Ik haal m vanavond weer op can schiphol, wel echt zin om m weer te zien

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:03

Geniet ervan Phylos!

Fijn als ze dan weer thuiskomen he whiskey!

Mijn ouders zijn op vakantie dus ik ben door de katten wat meer aan huis gebonden (katten kunnen ook niet goed samen, dus moeten eigenlijk niet te lang alleen zijn) en vriend heeft ook een kat dus moet ook niet altijd weg zijn. Is soms even puzzelen nu, maar zien elkaar nogsteeds wel 4x per week, al is het soms even samen eten ofzo. Morgen iig een nachtje naar Texel, dan past mijn broer op de katten. En ouders komen over 2 weken weer terug :D

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:59

Yvankaxx schreef:
Geniet ervan Phylos!

Fijn als ze dan weer thuiskomen he whiskey!

Mijn ouders zijn op vakantie dus ik ben door de katten wat meer aan huis gebonden (katten kunnen ook niet goed samen, dus moeten eigenlijk niet te lang alleen zijn) en vriend heeft ook een kat dus moet ook niet altijd weg zijn. Is soms even puzzelen nu, maar zien elkaar nogsteeds wel 4x per week, al is het soms even samen eten ofzo. Morgen iig een nachtje naar Texel, dan past mijn broer op de katten. En ouders komen over 2 weken weer terug :D

Ohh leuk! Geniet ervan!

Jaa echt zin om m weer te zien! Gaat straks nog wat worden, we zijn allebei regelmatig meerdere weken weg voor werk. Hoop enkel dat dat een beetje gelijk valt, en we niet na elkaar weg zijn. Dan wordt het wel heel lang elkaar niet zien. Dus nu extra genieten

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:03

Silly1972 schreef:
Haha wat heb je gedaan?
Heb je betaald?

Was erg leuke date, zeer gezellig.
Komt zeer zeker een 2e :o

Nee , hij had het zelf voor gesteld en hij benadrukte het ook dat ik niks hoefden te betalen dus ja, daar ga je dan maar van uit haha

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:25

Veel plezier Phylos!

Wat leuk Yvanka wij gaan in september ook weekendje Texel. Geniet ervan

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:33

acera1991 schreef:
Silly1972 schreef:
Haha wat heb je gedaan?
Heb je betaald?

Was erg leuke date, zeer gezellig.
Komt zeer zeker een 2e :o

Nee , hij had het zelf voor gesteld en hij benadrukte het ook dat ik niks hoefden te betalen dus ja, daar ga je dan maar van uit haha

Een de ene kant had ik dan de neiging om niks terug te betalen... := Niet dat ik gierig ben, maar benadruk het dan niet zo. Maar waarschijnlijk had ik het toch gewoon netjes terug betaald.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:23

Ik heb zo alweer m’n tweede date met die jongen. We gaan weer naar een random stad/dorp wat tussen onze woonplaatsen in ligt om ergens wat te eten. Afstand is nogal wat, dus op deze manier is het goed te doen. Hij heeft de vorige keer het eten betaald, en ik het poolen. Vanavond betaal ik het eten :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 17:25

Maanlicht schreef:
Ik heb zo alweer m’n tweede date met die jongen. We gaan weer naar een random stad/dorp wat tussen onze woonplaatsen in ligt om ergens wat te eten. Afstand is nogal wat, dus op deze manier is het goed te doen. Hij heeft de vorige keer het eten betaald, en ik het poolen. Vanavond betaal ik het eten :)

Wat leuk zeg! Een fijne avond alvast :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:16

Wonen jullie zo ver uit elkaar?

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:27

Wat leuk! Wij doen inderdaad ook om en om betalen, zo blijft het ook betaalbaar om dingen te doen etc

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:36

Wiskey1 schreef:
Wat leuk! Wij doen inderdaad ook om en om betalen, zo blijft het ook betaalbaar om dingen te doen etc

Doen wij ook, al betaald hij wel wat vaker maar probeer zelf ook gewoon vaak te doen. Vind anders ook totaal niet netjes hem alles te laten betalen.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:41

Janinevv schreef:
Wiskey1 schreef:

Doen wij ook, al betaald hij wel wat vaker maar probeer zelf ook gewoon vaak te doen. Vind anders ook totaal niet netjes hem alles te laten betalen.

Ik verdien meer dan hij, dus dan kan ik ook prima gelijk betalen vind ik. Hoeft niet natuurlijk, en doen t ook niet op de weegschaal, maar gewoon om en om. Laatst weekendje weg deed hij hotel, ik eten en andersom (2 verschillende hotels

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:26

Maanlicht schreef:

Veel plezier!