Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Danique schreef:Ik heb Vitamine C Aspirine bruistabletten gekocht en op het doosje staat: te gebruiken bij koorts, pijn, griep. Vervolgens staat in de bijsluiter op Kruidvat: niet te gebruiken bij griep.
Wat is het nou
Niemand?
theadora99 schreef:Trui schreef:En waarom rijmt e rniks op twaalf?
Of op herfst
Anoniem schreef:Even terugkomend op erfelijke ziektes en in rolstoelen terecht komen: in een rolstoel terecht zitten betekent niet direct dat je een poedersuiker hebt. De hindernissen zijn hoger maar je leven is niet direct over door een rolstoel. Daarnaast kan je ook als gezond mens in het leven iets ontwikkelen of kan er iets gebeuren buiten jouw schuld om waardoor je ineens volledig beperkt raakt. Daarnaast kunnen erfelijke ziektes ook een generatie overslaan. Ik heb een hartafwijking, die kon mogelijk erfelijk zijn maar mijn zoontje heeft het niet, en tot nu toe vertoont hij ook geen tekenen van de bindweefselziekte die ik heb.
En voor sommige mensen zijn kinderen een groot onderdeel voor hun kwaliteit van leven. En bij mij was m'n zoontje geen bewuste keuze (werd voor me gemaaktwonderbaby ) en ik ben heel gelukkig dat hij geen tekenen van ziekte vertoont,
Maar hij werd bijvoorbeeld geboren met in eerste instantie te wijde nieren (of hoe het ook heet). Had blijvend kunnen zijn, istie overheen gegroeid maar dat is bijvoorbeeld ook niet iets wat in de familie voorkomt.je weet het dus nooit..
Macs schreef:Kan je tuig ook invetten met zonnebloemolie?Heb er wel eens van gehoord..
Ik heb nog wat oud tuig wat begint te drogen. Het wordt dus niet gebruikt nu, maar hangt mooi te zijn in de woonkamer.. Maar wil het wel netjes houden.
c_alsemgeest schreef:Macs schreef:Kan je tuig ook invetten met zonnebloemolie?Heb er wel eens van gehoord..
Ik heb nog wat oud tuig wat begint te drogen. Het wordt dus niet gebruikt nu, maar hangt mooi te zijn in de woonkamer.. Maar wil het wel netjes houden.
Kan... dan wordt het na een tijdje heel mooi wit/groenig met fluffy's
Lieshorses schreef:Dat valt in de praktijk nogal mee. Over het algemeen wordt als begin van de Tweede Wereldoorlog bijvoorbeeld de Duitse inval in Polen (en de daarmee samenhangende oorlogsverklaring door o.a. het VK) gehanteerd. Dat klinkt als een logisch begin, maar de inval in Polen was lang niet de eerste Duitse oorlogshandeling tegen een van de buurlanden en ook daarvoor hadden ze al (delen van) landen bezet en geannexeerd.Toch gewoon wanneer er iets gebeurd waardoor echt een oorlog word gestart. Bombardementen en bezettingen en dergelijke?