Confettti en glitter hier ook niet...iets met katten die dat door het hele huis heen lopen of misschien zelfs binnen krijgen...
Nymphe
Geplaatst: 04-11-16 16:34
Er komen hier wel leuke ideeën voor de opvulling Ik heb gisteravond al van alles bij IKEA geshopt , maar ga morgen pas echt op onderzoek uit wat mijn lootje leuk vind. Dus het is nog afwachten wat er daarvan uiteindelijk in de doos beland.
Ik heb al best wat kadootjes gekocht, maar mocht ik nog berichten tegen gaan komen die vermoeden dat het toch niet in de smaak valt houd ik het zelf, vind alles leuk wat ik tot nu toe gekocht heb
Doos, opvulmateriaal... Dat zie ik last minute wel, duik dan wel de schuur in om een geschikte doos te vinden tussen alle bewaarde dozen. Alleen de hint Daar zal ik nog even over na moeten denken
Haha ik heb ook nog niks behalve doos, opvulling en mijn hint. Ben veelste bang dat er last minute nog leuke hints gedropt worden dus ga nog niet shoppen
Ik ben bang dat ik de hint niet kan raden Maar doe m'n best
ook dat ja... hahaha
gelukkig kun je dit in je profiel ook vinden
Ashleytjuhh
Geplaatst: 04-11-16 18:07
Beste Ss. Je zal ondertussen wel al me berichten hebben gelezen en denken wat een mafkees. Mocht je zin hebben om de doos langs te brengen geen probleem thee of koffie staat klaar .maar dan houd ik me aanbevolen voor een bak ben en Jerry's ijs