Jaaa zaterdag naar My Store!!! En nu hoop ik dat Vanilla Satin ook weer terug komt
Yv_
Geplaatst: 11-04-16 21:01
Tot nu toe heb ik de geuren eerst in tarts gebrand, of votives natuurlijk. Ook sandalwood vanilla . Heb alleen een paar bbw's op de gok gekocht maar die vind ik gelukkig wel lekker
Hier staat Peppermint Snowflake nog een keertje op en op de gang Warm Vanilla Sugar voor de derde (!!) dag.
Skessa_
Geplaatst: 11-04-16 21:16
Ik zou ze wel eerst willen ruiken. Dus bij deze Neem ik de gok maar niet Andere waar ik eigenlijk zeker van ben dat ik ze lekker vind, durf ik de gok wel te nemen. Maar bij bv Vanilla snowflake van bbw ben ik wel heel blij dat ik m niet heb gekocht!
Ik ga sterk zijn (hoop ik ), van de raspberry heb ik tarts, dus die eerst ff proberen, Sandalwood heb ik ook nog een tart van, maar die trekt me totaal niet. Pina colada bah haha.
Die cupcake dingen trekken mij gelukkig helemaal niet.
Je kan het Sylvia!
Mijn halve ww melt heeft het ruim 4u goed gedaan. Heb hem er nu wel alvast uitgehaald. Maar ben tevreden. Hij rook lekker en manlief vond hem ook lekker.
Ik had gister Vanilla Lime op de brander, daar ga ik een jar van halen
Heb trouwens een nieuwe brander gekocht en nu ruik ik de YC tarts een stuk beter! Merk dat ik ze ook meer brand. Grijp nog steeds wel vaker een jar, maar mijn melts worden nu in ieder geval ook af en toe gebrand