Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:15

annikeee19 schreef:
Mag ik advies van jullie ? :oo

Ik zit op tinder weer na mijn break-up
Ik praat nu met een hele leuke jongen alleen zegt die vaak dat die me leuk enzo vind en alleen ben ik best wantrouwend en bang

Weet niet zo goed of dat is dat ik bang ben dat ik weer de pijn van me breakup krijg of daf jk banf ben dat hij niet is wat die zegt dat die is

Hebben jullie advies ? Moet ik blijcen oraten met hem of zou ik het allemaal ff laten voor wat het is ?

Ik had bij mijn tinderdate 2x afgezegd, weet je nog :P
En uiteindelijk toch wel gedaan, erg leuk gehad.. Gaat verder niks worden, maar ik was blij dat ik toen ben geweest..

Wij hebben twee weken geappt geloof ik..
Neem de tijd die je nodig hebt en overhaast niks :oo

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:37

UhNee schreef:
Wauw, super stom.... Ik was leuk aan het praten met een jongen, sluit ineens de app af en ben ik dat gesprek in een keer kwijt.... Hij staat ook niet meer tussen m'n matches -O- Iemand enig idee hoe ik dit terug kan halen? Of moet ik gewoon wachten tot hij weer een berichtje stuurt dat 'ie dan automatisch weer ertussen komt?

Even je zoekafstand veranderen (bv van 50 naar 52 km) dan krijg je iedereen weer opnieuw :j
Mag je ook weer iedereen swypen en hopelijk zit hij er dan tussen :')

Naomi_Haffie

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:01

Anike je moet gewoon eerlijk zegen dat je het echt spannend vind! Heb ik ook gedaan haha maar helpt wel

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:14

Hahaha, Queleens! Wat een man :)) Zou daar ook echt hard om moeten lachen hoor!

UhNee, ik denk dat je hem dan niet meer terug krijgt. Als hij ook is verdwenen uit je matches, dan ben je bij hem ook verdwenen in zijn lijst. Misschien heeft hij je verwijderd?

Sunrise, ik denk dat je je eigen gevoel achterna moet gaan. Ik heb wel altijd iets van dat ik meteen moet voelen of 'ie leuk is of niet. Twijfelen is in mijn ogen niet echt goed, omdat je na een eerste indruk toch wel genoeg moet weten. Ik ben ook een hele erge luisteraar, dus hou ook wel van mannen die mij willen ontdekken zeg maar :')! En kan dan ook niet tegen mannen die heel erg op zich zelf gericht zijn. Maar goed, misschien voor jou wel verstandig om nog eens af te spreken. Als je dan nog eens twijfelt, zou ik bij mezelf gaan twijfelen of dat wel een goed teken is :j

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:53

Ohhhhgoddd ik heb iemand een superlike gegeven wat zegmaar... HELEMAAL NIET... de bedoeling was :+

Schaamte...

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:10

De relatie met degene die ik via tinder heb leren kennen is na bijna een jaar vandaag toch echt over. Baal er goed van maar heb sterk de neiging weer op tinder gegaan := iets met afleiding...

Ik lees nog even mee! Heb aan het begin ook meegelezen :)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:12

ilaan schreef:
De relatie met degene die ik via tinder heb leren kennen is na bijna een jaar vandaag toch echt over. Baal er goed van maar heb sterk de neiging weer op tinder gegaan := iets met afleiding...

klinkt bekend, alleen hem dan weer tegen komen als het uit is is behoorlijk ***

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:13

Die Superlike zit ook op zo'n rotplek... Ik heb ook weer iemand die totaal niet mijn type is een superlike gegeven. :'(

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:47

Chiave schreef:
Die Superlike zit ook op zo'n rotplek... Ik heb ook weer iemand die totaal niet mijn type is een superlike gegeven. :'(

die superlikes snap ik niet.

waarom zijn die erop gezet :brr: :brr: :brr: -O- -O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:49

Ik kreeg vanmiddag ook ineens een superlike van iemand. Geen idee van wie :+

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:49

Ketaki schreef:
Chiave schreef:

die superlikes snap ik niet.

waarom zijn die erop gezet :brr: :brr: :brr: -O- -O-

Echt hè? Ik snap de meerwaarde er niet van. Buiten dat ik me zou doodschamen als ik de Superlike bewust zou gebruiken. Zou me dan zo opdringerig of hoperig voelen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:02

Die superlikes zijn voor meelezers zoals ik. Extra leedvermaak :D

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:14

annikeee19 schreef:
ilaan schreef:

klinkt bekend, alleen hem dan weer tegen komen als het uit is is behoorlijk ***

Hahaha ja kan me voorstellen. Nee deze jongen zou dat nooit doen. Hebben er beide goed last van.

Maar dit is zo grappig, eerste gesprekken zijn aan de gang eb sommige, nou nou nou wat moeten die zich schamen!
Superlike kende ik nog niet, hoe werkt dat? Dan kan diegene meteen zien dat hem dat hebt gegeven of hoe?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:20

Echt die superlike knop... ik druk die constant perrongeluk in en dan superlike ik de meest rare mensen

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:32

De Superlike is die button dus like en dislike in. Hij is blauw met een ster. Als je daarop klikt, krijgt de andere persoon te zien dat hij een Superlike heeft. Degene opent vervolgens Tinder en dan sta jij daar, helemaal blauw omrand met "... heeft de Superlike voor jou gebruikt!"

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:47

maar normaal als ik op superlike druk komt er eerst nog een soort waarschuwing te staan... of ik die echt wil gebruiken? ik heb er 1 per dag blabla. NEEEE WIL IK NIET. Dus dan kan ik nog snel terug.

echter hing tinder nu vast en ineens zag ik dat ik een superlike gaf. Nooooooooooo! Paniek.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:50

Oke ik ben er net zelf ook achter gekomen hoe het werkt, oeps

Ik ken het gevoel nu :')

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:51

xMyrth schreef:
maar normaal als ik op superlike druk komt er eerst nog een soort waarschuwing te staan... of ik die echt wil gebruiken? ik heb er 1 per dag blabla. NEEEE WIL IK NIET. Dus dan kan ik nog snel terug.

echter hing tinder nu vast en ineens zag ik dat ik een superlike gaf. Nooooooooooo! Paniek.

Vanaf nu vraagt die dan ook niet meer of je hem echt wil gebruiken :') Enkel de eerste keer als je hem gebruikt. Dus als je er 100 keer op drukt maar 'nee' zegt, blijft die dat elke 100 keer vragen. Maar nu dus niet meer! Feest, nu ga je nog meer superlikes uitdelen *\%/*

Ik heb er overigens nog niet op gedrukt, ook niet perongeluk. Wel een keer, had ik bijna omhoog geswiped maar kon mijn vinger nog wel terug schuiven. Met omhoogschuiven gaat die dus ook superliken :roll:

UhNee schreef:
Ik kreeg vanmiddag ook ineens een superlike van iemand. Geen idee van wie :+

Bedoel je dat je geen blauw kadertje zag? Dan moet je even verder swipen, dan komt die na een 5tal personen wel tevoorschijn.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:53

Ik had ook een keer iemand per ongeluk een super like gegeven. Had daarna uit paniek direct mijn tinder gesloten. Hij had terug geliked en vroeg meteen of ik zin had om pannenkoeken te eten... Uhh ja maar niet met jou :+

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:55

Leen schreef:
xMyrth schreef:

Vanaf nu vraagt die dan ook niet meer of je hem echt wil gebruiken :') Enkel de eerste keer als je hem gebruikt. Dus als je er 100 keer op drukt maar 'nee' zegt, blijft die dat elke 100 keer vragen. Maar nu dus niet meer! Feest, nu ga je nog meer superlikes uitdelen *\%/*

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:01

Hahahahaha :')

Maar even een serieus vraagje. Na hoe lang chatten/appen gaan jullie op date? Ik heb dus nu al de vraag gekregen of ik iets wil gaan drinken. Ik ben helemaal verbaasd :') HELP

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:08

UhNee schreef:

Maar even een serieus vraagje. Na hoe lang chatten/appen gaan jullie op date? Ik heb dus nu al de vraag gekregen of ik iets wil gaan drinken. Ik ben helemaal verbaasd :') HELP

Bij de een duurde het echt weken. Bij de ander na 1,5 week denk ik. Nu bijna een maand samen met hem <3

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:14

UhNee schreef:

Bij mijn ex heeft dat echt een dag geduurd. S ochtends geliked en s avonds op date :')

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:18

Bij mij een halve week, woensdag like, zondag date

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:23

Hahaha jeetje wat snel! Wat gaat dat makkelijk joh, ik sta er helemaal van te kijken :+
Nu komt de volgende vraag: wat doe je als je je date ziet? Hand geven? 3 kussen? :')