Yv_ schreef:Goeiesmorges!
Ik heb in het verleden tinnetjes gehad, van verschillende merken. Rook je wel, maar toen kende ik dit topic nog niet en wist dus nog niets van het zgn. poolen enzo af. Dat deden ze allemaal niet goed. Nu waren dat vrij simpele kaarsjes hoor met ik gok paraffine en wellicht dat dat verschil maakt.
Ik zou persoonlijk niet zo snel een tinntje kopen, maar dat komt omdat ze veelal in het zilver komen en zilver past gewoon niet in mijn huis. Maar als ze goed zijn en lekker ruiken, gok ik dat ik mezelf niet kan beheersen en er heus wel eentje probeer.
DNT, Raaj, hoe was het gister? Foto van aankopen![]()
?
Soja was poolt gewoon goed. En ze zullen ook gaan geuren. De was zal gaan smelten en lekker gaan ruiken en omdat er dan een lontje in zit is dat met name in de wintermaanden gezellig ik steek nu graag smorgens een kaarsje aan en savond's ook.
De grotere tins zouden met 2 lonten kunnen.
Later zou ik graag willen kijken voor vierkant glas en groot voor 3 lonten vierkant doet nog niemand in in NL geloof ik en is daarmee anders.
Maar de tin's zijn net een overstap en kan mensen de ruimte geven de kaarsen ook uit te testen en het scheelt nogal of je 8 euro even een wilde gok of in 1 keer 30 euro aan een kaars uit geeft dus vandaar eerst kleintjes. Maar de geur wordt wel anders verspreid dan met melts.
Ik ben er zelf natuurlijk enthausiast over maar wil er graag realistisch naar kijken.