Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:44

:wave:

Zie weer heel veel leuke dingen voor bij komen :j

Kan iemand mij vertellen hoe die highwaist skinny's van de H&M vallen? Die van een tientje? Sta namelijk op het punt om te bestellen, maar ik twijfel over de maat en bij alle maten is een maatje groter uitgeverkocht :+ Lopen ze erg uit bijvoorbeeld?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:51

Thanks Roos, ga morgen even kijken bij de Zara!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:08

Mooi blazer, Roos! Vind dat die dingen jou altijd zo ontzettend mooi staan!

Mijn pakketje komt vandaag eindelijk! *\o/* Zou er donderdag al zijn 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:13

Afbeelding
mijn outfit vandaag.. mijn doel is altijd zo goedkoop mogelijk (vind het bedrag voor kleding gewoon te veel) dit shirt heb ik bij de zeeman gescoord, daar word ik nou blij van :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:14

xSwanHeart schreef:
Mooi blazer, Roos! Vind dat die dingen jou altijd zo ontzettend mooi staan!

Mijn pakketje komt vandaag eindelijk! *\o/* Zou er donderdag al zijn 8)7

aah niet echt op tijd.. maar wat heb je besteld? : )

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:22

Hoi allemaal,
Jullie als fashion fans hebben waarschijnlijk ook wel verstand van stofjes? Ik heb een jaar of twee geleden bij H&M een blazer gekocht. Donkerblauw, zonder knoopjes, heel simpel. Nu is deze niet gemaakt van het standaard blazer-stofje, maar een super fijn, lichtgewicht, sneldrogend en synthetisch aanvoelend stofje. Het is echt mn absolute favo, gezien ik alle andere blazers véél te warm vind. Deze is nu helaas kapot aan het gaan en ik wil enorm graag zoiets of dezelfde (tweedehands oid) weer kopen. Labeltje heb ik er ooit uit geknipt, geen idee welke stof het is dus. Iemand hier enig idee op basisvan mijn beschrijving? Alvast enorm bedankt :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:24

Leuk die tom's!
Super outfit Roos, die blazer is echt prachtig inderdaad :). Die broek zit ook netjes zeg.

De outfit hierboven is niet zo mijn ding, zo sombertjes.

Mijn outfit van vandaag, lekker makkelijk;

Afbeelding

Ik ga vrijdag naar de sale van circle of trust en cowboysbag/belt. Mocht iemand interesse hebben, kan ik wel even de uitnodiging sturen? Is in Amsterdam, met kortingen van 50 tot 70%.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:40

Ik vind zwarte outfits vaak wel leuk. Ik ben een echte zwart fan. Maar deze outfit vind ik niet zo geslaagd helaas, Lidy. Bij een geheel zwarte outfit is de combi echt belangrijk.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:46

elkee schreef:
Ik vind zwarte outfits vaak wel leuk. Ik ben een echte zwart fan. Maar deze outfit vind ik niet zo geslaagd helaas, Lidy. Bij een geheel zwarte outfit is de combi echt belangrijk.

Naast de combi is het ook belangrijk dat het iets voor je lijf doet. Als het accent niet op de kleur ligt, komt het meer op de vorm aan.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:52

Afbeelding :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:54

haha leuke quote hierboven!

bedankt voor de adviezen!! ben er alleen niet zo mee bezig dus veranderen zal het ook niet

staat je leuk dewirox!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:22

Leuk blazertje Roos! Staat je heel mooi

en leuke outfit De! Ziet er lekker comfi uit :)

Vind de zwarte outfit ook niet zo.. Ik denk dat het shirt van van voor in mijn broek zou steken of een net blazertje met taille erover aan doen

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:29

Leuke outfit Roos! Ik zou het zo aantrekken :D

Mooie broek Dewi, zit je ook mooi :j

Het zwarte shirtje hierboven vind ik wel leuk, al zou ik hem dan in een high waisted jeans stoppen en er een blazer op gooien :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:53

Onder het mom van het soggen ga ik maar weer wat actiever meekletsen hier :D als ik het kan bijhouden dan, het gaat hier vaak zo snel dat ik regelmatig meerdere pagina's moet bijlezen!

Bij deze mijn laatste aanwinst: (lekkere bende op de achtergrond zie ik nu, ik was tegelijkertijd de rest van mijn H&M bestelling nog aan het uitpakken toen)

Afbeelding

Ben er helemaal fan van. Heb hem eigenlijk meer bij wijze van experiment meebesteld bij m'n laatste H&M bestelling, omdat het iets is wat ik normaal eigenlijk niet draag, de hele kanten jurkjes en topjes hype is een beetje aan me voorbij gegaan vorig jaar (op zich blij dat ie er dit jaar nog is) en ik heb normaal nooit echt korte dingen, ben meer van de midi en maxirokken/jurken, maar ik trok hem aan en ik was verliefd. Waar ik hem in godsnaam aan ga doen weet ik nog niet, maar elke keer als ik m'n kast open doe word ik er een beetje blij van. :')

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:56

Mooooi Jodie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:58

Pfff Jodie wat heb jij een lichaam zeg!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:00

Succesvol experiment Jodie! :D :))

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:07

Ahhh dankjullie :D ik moet vaker mee praten hier haha, geeft weer zelfvertrouwen. Ik twijfelde toch nog wel over die jurk, vind 'm zelf zo gaaf maar ben toch bang dat het straks ordi is omdat hij zo kort is. Misschien met sandalen ofzo eronder dat het al een ander beeld is!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:09

Vind ik hard meevallen hoor Jodie! Je kunt 'm meer dan hebben. :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:13

Ik zou er zelf idd eerder sandaaltjes onder dragen :j heeel mooi jurkje!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:22

Ik vind deze hakken meer dan geschikt hoor! Je hebt een fantastisch lichaam, gebruik het :D
Ik vind het jurkje ook eerder classy dan ordinair, door de langere mouwen. Helemaal niets mis mee voor een terrasje pakken met hoogzomer, rondje boulevard oid. Show those legs :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:25

Haha thanks! Ik vind het altijd zo zonde, heb een kast vol super kleren en een hele collectie prachtige hakken, maar heb ik toch vaak het gevoel dat het overdreven/overdressed is. Uiteindelijk trek je dan toch vaak maar weer wat simpels aan, terwijl het eigenlijk zo jammer is! Misschien is dat ook wel weer het typisch Nederlandse 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. In sommige landen lopen de vrouwen elke dag in de prachtigste jurken en hoge hakken en hier word je toch al wat sneller raar aangekeken heb ik het idee.

Moet je natuurlijk schijt aan hebben, maar das soms toch makkelijker gezegd dan gedaan :D

Voor de liefhebber trouwens, dit is het jurkje: http://www.hm.com/nl/product/88291?article=88291-B

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:29

Jodie_ echt prachtig, jouw benen <3. Ook ik vind het classy! Ik herken me wel in wat je zegt, ik heb ook mega veel mooie hakken, jurkjes etc en draag het bijna nooit omdat ik dus ook bang ben overdressed te zijn.. In Amsterdam heb ik daar wel veel minder last van dan in Breda (waar ik op kamers woon -O-).

Toen ik in Barcelona woonde droeg ik dit soort kleding wel gewoon, dat kan daar veel makkelijker of zo.. :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:31

Jurkje staat je prachtig!!

Leuke outfit Roos, zeker een mooie blazer ook. Ik heb nu één jasje van de zara, heel mooi lichtblauw is die.
Maar vaak is de zara kleding mij te klein, vooral de broeken :P

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:35

Jodie_ schreef:
Haha thanks! Ik vind het altijd zo zonde, heb een kast vol super kleren en een hele collectie prachtige hakken, maar heb ik toch vaak het gevoel dat het overdreven/overdressed is. Uiteindelijk trek je dan toch vaak maar weer wat simpels aan, terwijl het eigenlijk zo jammer is! Misschien is dat ook wel weer het typisch Nederlandse 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. In sommige landen lopen de vrouwen elke dag in de prachtigste jurken en hoge hakken en hier word je toch al wat sneller raar aangekeken heb ik het idee.

Moet je natuurlijk schijt aan hebben, maar das soms toch makkelijker gezegd dan gedaan :D

Voor de liefhebber trouwens, dit is het jurkje: http://www.hm.com/nl/product/88291?article=88291-B

Ik herken dit zooo goed inderdaad :') en áls ik dan een keer mn best doe en mn heels aantrek (ben van mezelf al 1.75, dus daarna opzich wel vrij lang ja) reageert/kijkt iedereen ook een beetje in de trant van wow, waar ga je heen, waarom ben je zo netjes gekleed? Waardoor ik me dan weer awkward voel :')

Zo zonde. Als ik in Spanje loop en zie hoe de gemiddelde vrouw er daar bijloopt, tjee daar kunnen we nog wat van leren. :j