Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:42

Oh ja, natuurlijk, normale winkelketens zijn te mainstream :') Ik vind zelf hipsters altijd wel leuk eruit zien, maar sommigen slaan echt door a la hobo-style :') Want naast hipster-achtig vind ik ook classy style erg mooi, maar dat is volgens mij bij echte hipsters echt een taboe :))

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:47

Mwah, ik word door 90% van mijn vrienden wel bestempeld als hipster, ben het er zelf alleen niet mee eens := Ik draag dagelijks make-up, ben echt een meisjesmeisje en vind het ook heel erg leuk om echte meisjesachtige kleding te dragen. Ook ben ik te mollig om een hipster te zijn, heb ik me door een hipster "vriendin" laten vertellen _O-

Ik koop mijn kleding alleen wel bij winkels die wat edgier zijn. Niet dat ik Pull & Bear nou als alternatief zou bestempelen maar ik vermijd winkels als de H&M en Zara liever.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:48

Ik houd ook van monki! Mijn favoriete shirtje ooit komt daar vandaan haha, ik heb het al 2.5 jaar en het vooral het eerste jaar heb ik het veel gedragen, tegenwoordig draag ik het niet meer zoveel. Het is zo'n gehaakt shirtje, het is nu wat verkleurd en iets minder mooi, maar nog steeds bizar mooi, voor als je je bedenkt hoe vaak ik het gedragen heb en hoe veel het in de wasmachine is geweest.

Afbeelding
Deze is het, alleen heeft mijne 3-kwart mouwtjes. Ik heb er echt spijt van dat ik hem destijds niet ook in het zwart heb gekocht. :))

Pull & bear is ook één van mijn favoriete winkels, het is één van de weinige winkels waar ik met mijn kleine lengte gewoon de kleding van pas.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:50

Néé hipsters zijn juist altijd wat molliger, aka deel van de 'Real Women Have Curves'-aanvallen van de laatste tijd :') Ik koop m'n kleding eigenlijk bij zowel H&M, als Pull&Bear, Forever21, New Look... af en toe Zara. Bijvoorbeeld de Urban Outfitters gaat me echt 500 bruggen te ver, irritante mensen en te hipster voor woorden. Maar dan alleen omdat ze zo al die hipstertjes lekker af kunnen persen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:56

Ik vind hipsters juist altijd best wel gender neutraal gekleed en dus juist slank/dun/weinig vormen om zo neutraal mogelijk er uit te zien.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:57

I need leggings and L-sized hoodies.
Dat gaat het grootste deel van mijn aankopen zijn, vakantie weet je.

En daarnaast nog een leuk jurkje of rokje+shirtje, heb het juiste nog steeds niet gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:57

Wat zijn L-sized hoodies?

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:59

Gewoon hoodies, maar voor t gemak lekker een maatje L.
Heerlijk vind ik dat. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:04

BaileyMix schreef:
Néé hipsters zijn juist altijd wat molliger, aka deel van de 'Real Women Have Curves'-aanvallen van de laatste tijd :') Ik koop m'n kleding eigenlijk bij zowel H&M, als Pull&Bear, Forever21, New Look... af en toe Zara. Bijvoorbeeld de Urban Outfitters gaat me echt 500 bruggen te ver, irritante mensen en te hipster voor woorden. Maar dan alleen omdat ze zo al die hipstertjes lekker af kunnen persen :')

Nou, alle hipsters die ik ken zijn anders echt stokjes hoor := Had er laatst met een meisje een gesprek over, en zij zegt júist omdat de maatschappij begint aan te nemen dat "echte vrouwen" curves hebben, willen zij daar weer tegen rebelleren. Het is zo ingewikkeld en ik zou persoonlijk echt niet zo kunnen leven :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:07

Ooooh Aha aha. Ik zou ze niet meer bij hoor, die hipstertrends :') Ik ben zelf ook echt een stokje, tijd om me aan te sluiten bij de hipsters dan maar :=

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:11

Bedankt voor de link! Ik heb nu uit mijn post op de vorige pagina het tweede jurkje besteld :) . Als die goed zit bestel ik de eerste ook nog maar heb nog geen ervaringen met de webshop.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:12

Sinds wanneer zijn hipsters zo tegen alles? Of heb ik zo lang onder een steen gezeten? :')

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:14

hipsters zijn toch mensen die zich afzetten tegen het 'gewone' onder het motto van '... is too mainstream' en alles anders willen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:37

Ja, hipsters vinden alles wat "normaal" is "te mainstream" en beduiden dat ook erg duidelijk. Ik ben in mijn kleding en uiterlijk ook wel wat anders dan de rest, zie niet heel veel meiden met paarse lippenstift de deur uit gaan of iets dergelijks, maar ik houd verder m'n mond over termen als "conform" "mainstream" "vintage" en "underground", dus ik beschouw mezelf niet echt als een hipster _O- Verder koop ik ook gewoon regelmatig kleding bij de H&M of Vero Moda

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:02

Ik weet dat ze dan een keer hebben gedaan, maar ik was me er eigenlijk niet van bewust dat 'hipster' nu een continu veranderende stroming was. Dacht dat we intussen alweer in de normcore zaten. :Y)
Maargoed, ik word oud, blijkbaar :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:58

Hoe lang moeten all-stars eigenlijk drogen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 18:58

Natsuki schreef:
Hoe lang moeten all-stars eigenlijk drogen?

Totdat ze droog zijn. :Y)
Ik laat mijne na een ritje wasmachine vaak een dag of 3 staan drogen.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:51

xFioon schreef:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een festival outfit, jullie nog leuke suggesties?
Zat eerst te denken aan een short met een leuk hemdje, leuke sneakers en zonnebril en bloemenkrans ofzo, maar ja zou een dat niet te koud zijn savonds? Misschien is een maxi rok ook wel leuk... Het gaat om Tomorrowland trouwens :)

Ik vind short enz leuk! En idd miss beetje fris maar miss leuk met een lang vest en dan mouwen opstropen? Lekker hipster ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:59

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:40

Ik ben vanmiddag even de stad in gegaan voor nette schoenen, en kwam thuis met twee paar schoenen, een broek en een blouse. :')

Heb deze als nette schoenen gehaald: http://www.manfield.com/dames/zwart/cla ... t-09211101
Moet maar net je smaak zijn, maar ik vind ze wel tof!

Daarnaast nog een witte broek bij de Pull & Bear, en ik heb nu al spijt dat ik deze schoenen niet heb gehaald: http://www.pullandbear.com/nl/nl/schoen ... PEN%20HIEL
Ze waren eigenlijk toch wel leuk. -O-

Daarnaast nog schoenen en een blouse bij The Sting.

Auw, portemonnee. :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 22:20

Vervolg "bruiloft verhaal":

De bruid heeft totaal niet gereageerd op het berichtje, denk ook niet meer dat ze dat gaat doen vanavond.
We (vriendlief en ik) hebben ook besloten dat we alleen naar het jawoord en het feestje in de avond gaan. De kerkdienst gaan we niet naar toe omdat dat totaal niet ons ding is dus. Afhankelijk van het weer kijk ik wel welke outfit het precies gaat worden. Vriendlief gaat morgen kiezen.

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 22:42

miss_lizje schreef:
Vervolg "bruiloft verhaal":

De bruid heeft totaal niet gereageerd op het berichtje, denk ook niet meer dat ze dat gaat doen vanavond.
We (vriendlief en ik) hebben ook besloten dat we alleen naar het jawoord en het feestje in de avond gaan. De kerkdienst gaan we niet naar toe omdat dat totaal niet ons ding is dus. Afhankelijk van het weer kijk ik wel welke outfit het precies gaat worden. Vriendlief gaat morgen kiezen.

ach, je hebt gedaan wat je kon, heel netjes om het aan de bruid te vragen. Maar als ze niet reageren, tja... Als het niet leuk wordt, hoef je er in ieder geval niet lang te blijven.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 23:17

@MarlindeRooz, fijn hè, die hemdjes! Ik heb echt 5 verschillende, ze kosten geen drol, maar zitten heerlijk en zijn ideaal te combineren.

Ik heb o.a een witte met allemaal gekleurde bloemen en een witte met pastelkleurige vlindertjes. Voor nu ideaal onder een jasje en straks lekker op een short.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:39

miss_liszje, heb je nou een dag voor de bruiloft haar gewhatsappt over je outfit? Dan kan ik me voorstellen dat ze niet reageert, die heeft op dit moment waarschijnlijk wel iets anders aan haar hoofd :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:17

Gisteren even naar Sittard geweest en buiten een BH en wat onderbroeken ben ik alleen thuis gekomen met een broek van de H&M
http://www.hm.com/be/nl/product/00984?article=00984-D
Heb de pijpen opgekruld omdat ik eigenlijk zo'n broek zocht en vond deze wel leuk.

Oke ik beken ik heb een shirt-probleem. Heb misschien 10 shirtjes aangehad, misschien 50 vastgehad maar ik vind geen t-shirts die me aanstaan! En ik weet niet wat ik wil. Gewoon effen, printje, meer hemd-achtig, ... ik kom er maar niet uit :')