Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BaileyMix schreef:Néé hipsters zijn juist altijd wat molliger, aka deel van de 'Real Women Have Curves'-aanvallen van de laatste tijdIk koop m'n kleding eigenlijk bij zowel H&M, als Pull&Bear, Forever21, New Look... af en toe Zara. Bijvoorbeeld de Urban Outfitters gaat me echt 500 bruggen te ver, irritante mensen en te hipster voor woorden. Maar dan alleen omdat ze zo al die hipstertjes lekker af kunnen persen
xFioon schreef:Ik ben trouwens nog op zoek naar een festival outfit, jullie nog leuke suggesties?
Zat eerst te denken aan een short met een leuk hemdje, leuke sneakers en zonnebril en bloemenkrans ofzo, maar ja zou een dat niet te koud zijn savonds? Misschien is een maxi rok ook wel leuk... Het gaat om Tomorrowland trouwens
miss_lizje schreef:Vervolg "bruiloft verhaal":
De bruid heeft totaal niet gereageerd op het berichtje, denk ook niet meer dat ze dat gaat doen vanavond.
We (vriendlief en ik) hebben ook besloten dat we alleen naar het jawoord en het feestje in de avond gaan. De kerkdienst gaan we niet naar toe omdat dat totaal niet ons ding is dus. Afhankelijk van het weer kijk ik wel welke outfit het precies gaat worden. Vriendlief gaat morgen kiezen.