Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 01:55

Wtf, 11 USD voor 1 potje nagellak.. Ik betaal 8 CAD? :')

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 10:21

Wendy1978 schreef:
heeft iemand dit wel eens besteld?
Voor z'n ipad/iphone?
http://www.ebay.com/itm/Bluetooth-Wirel ... 460feed126
Lijkt me echt handig?

Niet deze, maar wel een toetsenbord met hoes dus de iPad zit in de hoes en daaraan zit een toetsenbord vast. Werkt ideaal als je het mij vraagt! Nu ben ik ook voor de mini aan het zoeken maar dan met een leuk printje :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:51

Annemijn schreef:
Hier iemand die uit de meeleeshoek kruipt. Ik was net "voor de grap" (budgettechnisch niet het beste idee) aan het zoeken naar Michael Kors horloges... Tot ik deze tegenkwam: http://www.ebay.com/itm/2PC-classic-Dia ... 3382c44b33

Heb ze besteld, ben benieuwd of ik een hoopje schroot bij de post binnenkort krijg of twee supergave horloges!

Dat wil nog wel eens verschillen ik heb wel eens dingen ontvangen die ik eigenlijk mooier vond dan ik had verwacht en ook wel eens die nogal tegenvielen. Verschild echt een beetje per verkoper wat de kwaliteit is volgens mij (en ook nog per product).

Volgens mij mag je trouwens geen imitatie/nep merk producten invoeren, dus zal nu meestal wel loslopen maar als je pakket eruit word gepikt kan het wel zijn dat het word vernietigd door de douane. Maar eerder hadden mensen steeds nep ice watches volgens mij en dat ging steeds gewoon goed, dus de kans daarop is niet zo groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:26

Ik heb wat gekocht op ebay, het op paypal gezet maar stom genoeg iets anders gekocht ermee. Nu gister weer het bedrag gestort en anders heb ik morgen een probleem..

de betaling niet op 30-jun-13 is ontvangen, kan de verkoper eenzijdig het contract opzeggen en heb je geen recht meer op het object. Bovendien kan er een aantekening wegens een onbetaald object worden gemaakt op je account, waardoor deze uiteindelijk kan worden geschorst.

Maar als het morgen op paypal stata betaal ik het toch nog op tijd?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:31

Ik heb geen flauw idee wat je bedoeld.... Maar er is een site iets van money 2 ofzo. Daarmee kun je via ideal geld op je paypal zetten. Staat er gelijk op, moet alleen wel minstens 25 euro zijn.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:59

Waarom zou je een probleem hebben als het er morgen nog niet op staat? Morgen is het pas de 28e.
Ik heb altijd dat er meteen op eBay staat dat het object betaald is als ik mijn paypal betaling heb afgerond, dus ik neem aan dat als je morgen betaald je gewoon op tijd bent.

En anders kun je de verkoper ook gewoon mailen dat je het object niet meer wil, je bent trouwens wel een beetje laat met je realiseren dat je nog moet betalen. Want als je die 'waarschuwing' hebt gehad is er volgens mij al een geschil geopend.

Ik baal een beetje door die stakingen van postNL, ik wacht op pakketjes en eentje had al binnen moeten zijn maar nu weet ik dus niet of het aan de verkoper ligt dat het pakketje is kwijt geraakt of dat ie gewoon nog in een sorteercentrum ligt.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 18:07

_Micha_ schreef:
Waarom zou je een probleem hebben als het er morgen nog niet op staat? Morgen is het pas de 28e.
Ik heb altijd dat er meteen op eBay staat dat het object betaald is als ik mijn paypal betaling heb afgerond, dus ik neem aan dat als je morgen betaald je gewoon op tijd bent.

En anders kun je de verkoper ook gewoon mailen dat je het object niet meer wil, je bent trouwens wel een beetje laat met je realiseren dat je nog moet betalen. Want als je die 'waarschuwing' hebt gehad is er volgens mij al een geschil geopend.

Ik baal een beetje door die stakingen van postNL, ik wacht op pakketjes en eentje had al binnen moeten zijn maar nu weet ik dus niet of het aan de verkoper ligt dat het pakketje is kwijt geraakt of dat ie gewoon nog in een sorteercentrum ligt.

Ik zie het nu pas op het nieuws!
Nu begrijp ik wel waarom ik nog op twee pakketjes zit te wachten (waarschijnlijk), die ik al dik een maand geleden heb gekocht.
De rest die ik op het zelfde tijdstip heb gekocht, had ik binnen twee weken al binnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 18:08

Oh dear inderdaad , ben aan het verhuizen en ben er compleet niet bij met mijn hoofd :P. Sorry

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 06:22

Ik weet niet of ik last heb van de staking, weet niet of mn pumps er al hadden moeten zijn of niet en de rest is allemaal nog niet zo lang geleden besteld :? . Is het niet alleen regio Amsterdam?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:35

Bij mij werd er gisteren wel gewoon een pakketje bezorgd...

Nieuwe nagelwielen!

19 - 6 uit China verzonden :oo

Dacht alleen dat het eigenlijk mn feather extensions waren aangezien ze in een mega pakket zaten, dus dat was ff een bummer :')

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:37

Een vraag van een Ebay nitwit aan de kenners.

Ik wil heel graag via Ebay schoenen kopen die in NL niet te krijgen zijn. Volgens de verkoper zit er geen doos meer bij (maakt mij niet uit) en zijn ze niet gedragen. Volgens ebay heeft deze verkoper 99,7% betrouwbaarheid. In hoeverre kan ik daarvan op aan?

En verder heb ik mijn invoerrechten berekend via http://www.invoercalculator.nl/. Hoe betrouwbaar is deze site.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Uiteraard ben ik mij wel bewust van het feit als ze niet passen ik ze gewoon door zou moeten verkopen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:39

99.7 % betrouwbaar en jij twijfelt nog steeds???? >;) >;)

Invoerrechten weet je nooit van te voren. Bij mij is er bijvoorbeeld nog nooit een pakket uitgehaald.
Kweste van geluk hebben.

Maar als je even het topic doorleest staat er regelmatig het eea over die invoerrechten. Maar kweet ze nu even niet uit mn hoofd :=

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:48

Hahaha een topic van 126 pagina's doorlezen :') . En het gaat hier wel over schoenen. Ben altijd bang dat er toch al in gelopen is.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:49

Tsja, ik moet ook terug zoeken, dus dan kan je t net zo goed zelf doen O:)
Onderin zit een knopje zoeken, toets invoerrechten in en dan kom je vast wel een heel eind :)

Is het een Chinees?

Dan hoef je dr niet zo bang voor te zijn, die zijn als de dood voor negatieve feedback :')

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:11

Hahaha, nee het is uit de VS. Typ van het zoeken vind ik tof van je. Dat zoekknopje kende ik nog niet. Thnx :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:22

Zolang je met paypal betaald komt het sowieso altijd wel goed..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:25

Nee hoor.... Niet altijd -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:33

Dan heb je ook nog eBay buyer protection.. Wat ging er mis dan? Paypal is eigenlijk altijd positief voor de koper, niet positief voor de verkoper :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:37

99,7% feedback komt wel goed hoor.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:40

Nagellakje gekocht, heeele dure.
Bleek een nepperd te zijn. Kreeg geen geld terug.
Had m wel terug kunnen sturen, maar dat had iets van 15 euro gekost en die was ik dan alsnog kwijt geweest.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:48

Balen! Ik koop nooit nagellak via eBay, voor mij is het bij een andere site sowieso goedkoper maar zou het ook niet durven ivm neppe lakjes. Zuur!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:55

Meeste zijn gewoon betrouwbaar hoor.

Alleen dit was een HTF. Naja twas iig een wijze les :=

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:10

Hebben jullie ook ervaring qua schoenmaten vanuit de VS? De maat is 10 en volgens de 1 is dat 41, de ander geeft 41,5 weer en weer een ander 42,5 .

Hier word je wijs van :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:18

Kijk je wel alleen naar vrouwen? Want vrouwen en mannen schoenmaten zijn anders.

US maat 10 is 42 voor zover ik weet.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:38

Ik keek inderdaad alleen naar vrouwen. Dan ga ik hem gewoon bestellen (waag het erop) dank.