[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:14

Heb je Romwe al bekeken?

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:27

Chris schreef:
Als je bij ONLY via de site koopt, kan je dan gewoon ruilen in de winkel?

Je hebt 30 dagen om je online aankoop ongedaan te maken bij de ONLY.
Online aankopen ruilen in winkel moet gewoon kunnen. Zelf nog nooit gedaan bij de ONLY, maar bij andere winkels nooit problemen mee gehad. :)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:29

Die kende ik niet! Gave site, ben alleen bij buitenlandse sites bang dat het zo'n gedoe is met retourneren als het niet past.. heb jij ervaring met romwe.com? Wel heeel gave jurkjes *\o/*

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 20:42

goldith schreef:
Lees al een tijdje mee hier, leuk topic! Leuk ook die kanten shortjes, ben alleen bang dat ik ergens achter blijf hangen met zo'n shortje en dat 'ie dan helemaal stuk gaat... :+

Ik zing bij een rock coverbandje en zoek al een poosje naar een geschikt podiumjurkje.. alle sites die bij mij bekend zijn heb ik al afgestruind maar nog niet het perfecte jurkje gevonden helaas.. -O- Weet iemand nog een leuke website waar je een beetje 'stoere' jurkjes kunt vinden? :)

- http://2dayslook.com/index.php?route=common/home
- http://www.attitudeholland.nl/haar/kleding/jurken/
- http://www.asos.com/Women/
- http://www.yesstyle.com/en/home.html
- http://www.boohoo.com/usa/page/home/
- http://www.bullsandbirds.com/dames/jurken-en-tunieken

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:18

Ik heb zelf nog nooit bij Romwe besteld, maar mensen die ik ken van een ander forum waren er erg tevreden over. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 04:51

goldith schreef:
Lees al een tijdje mee hier, leuk topic! Leuk ook die kanten shortjes, ben alleen bang dat ik ergens achter blijf hangen met zo'n shortje en dat 'ie dan helemaal stuk gaat... :+

Ik zing bij een rock coverbandje en zoek al een poosje naar een geschikt podiumjurkje.. alle sites die bij mij bekend zijn heb ik al afgestruind maar nog niet het perfecte jurkje gevonden helaas.. -O- Weet iemand nog een leuke website waar je een beetje 'stoere' jurkjes kunt vinden? :)

Freak of Nature?

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 07:37

Haaai.
Waar denken jullie aan bij ibiza.
(Ik aan kleur en lange jurken alleen zijn lange jurken altijd te lang voor mij daar ik heel klein ben)

Ik heb nu gister een hele mooie fel roze jurk gekocht. Zou ik daar ibiza styl van kunnen maken met accessoires? Wie denkt mee of heeft tips.?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 07:39

Hangovers en STDs.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 07:44

Hallo!

Hoe heten die jurken die van voor kort zijn en van achter lang? Ik ben nml op zoek :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 09:15

Anthea schreef:
Hangovers en STDs.

Nou lekker dan, daar ga ik deze zomer op vakantie :Y)
En naar die 2 dingen ben ik niet echt op zoek :')

Jullie hier hebben wel ervaring met de h&m sportbh's toch?
Als je als ondermaat 70 hebt en een kleine Bcup, zou je dan een S of een XS nodig hebben?
Ik twijfel wat, want hij moet wel fijn strak zitten, maar ik moet nog wel kunnen ademen.
Advies?

@Eenitra; Die rokken hebben dan een 'dip(ped) back'. Ook worden ze wel mixi skirts/dresses genoemd.
Oa op boohoo.com > http://www.boohoo.com/new-in/jada-dip-b ... t/azz68989 :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:32

eenitraM schreef:
Hallo!

Hoe heten die jurken die van voor kort zijn en van achter lang? Ik ben nml op zoek :D

Als je op High low skirt zoekt kun je ook wel wat vinden :)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:05

Bedankt voor de gave linkjes, zit zeker wat tussen! *\o/*

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:21

Ash_ schreef:
Haaai.
Waar denken jullie aan bij ibiza.
(Ik aan kleur en lange jurken alleen zijn lange jurken altijd te lang voor mij daar ik heel klein ben)

Ik heb nu gister een hele mooie fel roze jurk gekocht. Zou ik daar ibiza styl van kunnen maken met accessoires? Wie denkt mee of heeft tips.?

Veertjes! Daar denk ik altijd aan bij Ibiza. :D
Felle kleuren en kraaltjes misschien?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:19

goldith schreef:
Die kende ik niet! Gave site, ben alleen bij buitenlandse sites bang dat het zo'n gedoe is met retourneren als het niet past.. heb jij ervaring met romwe.com? Wel heeel gave jurkjes *\o/*

Romwe is echt tof, en heeft een prima service! :)

Vandaag deze in het voorbijgaan gehaald bij de H&M:
Zo op het eerste gezicht vond ik het 3x niets, maar een vriendin had een hele berg om te passen dus heb ik in het voorbijgaan ook maar iets uit het rek gegraaid om wat te doen te hebben. :') Uiteindelijk bleek hij best leuk te staan dus ach, waarom niet.
Mooie ketting en hakken erbij, leuk voor de zomer.
Afbeelding

Ik ben eigenlijk al tijden op zoek naar dit soort hakken (helemaal nu voor bij dit jurkje) dus misschien kunnen jullie me helpen?
Deze komen echter van een of andere louche Chinese site, dus als iemand anders tips heeft voor een beter adres, GRAAG! :D
Afbeelding

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:20

Ik vind de print op dat jurkje echt gaaf, maar het model niet zo! Maar het is idd wat je zegt, soms staan dat soort dingen in het echt veel mooier. (:
'k Heb geen tips voor je wat betreft de schoenen, maar wel ervaring met bestellen bij Chinezen; over het algemeen komt dat altijd goed. :j

Edit; over Romwe; ik weet niet zo goed wat ik van die site moet vinden. Je ziet er hele mooie dingen die je nergens anders ziet, maar ze hebben ook dingen die je exact hetzelfde voor 20% van wat zij vragen op Ebay zien. IK vraag me dus af of de dingen die ik niet kan vinden ook niet ergens te krijgen zijn voor veel goedkoper..

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:41

Dinniej schreef:
Ik vind de print op dat jurkje echt gaaf, maar het model niet zo! Maar het is idd wat je zegt, soms staan dat soort dingen in het echt veel mooier. (:
'k Heb geen tips voor je wat betreft de schoenen, maar wel ervaring met bestellen bij Chinezen; over het algemeen komt dat altijd goed. :j

Edit; over Romwe; ik weet niet zo goed wat ik van die site moet vinden. Je ziet er hele mooie dingen die je nergens anders ziet, maar ze hebben ook dingen die je exact hetzelfde voor 20% van wat zij vragen op Ebay zien. IK vraag me dus af of de dingen die ik niet kan vinden ook niet ergens te krijgen zijn voor veel goedkoper..

Hmm ik had reviews over die Chinese online shop opgezocht maar daar kwamen ze er totaal niet goed vanaf.
Ik heb wel deze gezien bij Asos, ook tof, dus ik denk dat ik in ieder geval die maar bestel en nog even verder zoek. Schoenen kun je tenslotte nooit genoeg hebben. :Y)
Afbeelding

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:02

-O- Pleh

Ik ben op zoek naar een zwart kort jasje/blazer, maar dan met een niet-gladde stof (het liefst met iets een 'laagje' of patroontje erop) , het lijkt wel onvindbaar :+

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:08

dressagelady schreef:
-O- Pleh

Ik ben op zoek naar een zwart kort jasje/blazer, maar dan met een niet-gladde stof (het liefst met iets een 'laagje' of patroontje erop) , het lijkt wel onvindbaar :+

Hoe bedoel je dat tussen haakjes? Ik heb een mooie korte zwarte blazer van Only, die is van 'joggingstof' maar ik weet dus niet of dat is wat je bedoelt :P

http://nl.only.com/only/tailoring/NEWWO ... orceScope=

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:10

Nee geen joggingstof, een beetje een soort 'coating' achtig iets erop, heel lastig uit te leggen haha :+

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:06

Ik snap denk wel wat je bedoeld, al bij de Zara gekeken?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:24

Op de site wel, winkel zelf nog niet .. op de site is t voornamelijk allemaal heel wit en spijker :P

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:09

Hmm, Mango misschien?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:12

Oeps, net ontdekt dat je bij asos ook met ideal kunt betalen, niet handig. :+

Normaal gebruik ik mijn moeders creditcard, en die weet vervolgens de schade altijd enigszins te beperken, nu kan ik er rustig op los shoppen.
Resultaat: Sheer Skirt, die gebloemde hakken (zie vorige post) en een high waisted jeans. :))

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:49

Klopt. Ideaal dat je net ideal kunt betalen bij Asos!!
Hoewel, voor sommige dan niet. ;)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 18:31

Dames, ik heb jullie hulp nodig! :D Ik heb in juli een bruiloft, maar dan wel als avondgast. Aangezien het een hele grote bruiloft wordt (500 avondgasten) en erg sjiek, wil ik natuurlijk wel een beetje sjiek gaan. Nu zit ik te twijfelen tussen aantal dingen.
Ik dacht aan een leuk jurkje, maar wat voor?
Ik heb dit jurkje nog ergens achter in de kast liggen, maar vind ik toch weer nèt niet denk ik:
Afbeelding

Maar een rokje met feestelijke top, of feestelijke top met rokje vind ik ook erg leuk. Zoals Wendy aan heeft in dit filmje (iets verderop)
http://www.youtube.com/watch?v=jSSrlVLJ ... 6&index=24

Dusja, eigenlijk heb ik werkelijk nog geen flauw idee. Ik wil er namelijk ook weer niet te veel geld aan uitgeven. Dus heeft iemand een leuk idee? :)