Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldith schreef:Lees al een tijdje mee hier, leuk topic! Leuk ook die kanten shortjes, ben alleen bang dat ik ergens achter blijf hangen met zo'n shortje en dat 'ie dan helemaal stuk gaat...![]()
Ik zing bij een rock coverbandje en zoek al een poosje naar een geschikt podiumjurkje.. alle sites die bij mij bekend zijn heb ik al afgestruind maar nog niet het perfecte jurkje gevonden helaas..Weet iemand nog een leuke website waar je een beetje 'stoere' jurkjes kunt vinden?
goldith schreef:Lees al een tijdje mee hier, leuk topic! Leuk ook die kanten shortjes, ben alleen bang dat ik ergens achter blijf hangen met zo'n shortje en dat 'ie dan helemaal stuk gaat...![]()
Ik zing bij een rock coverbandje en zoek al een poosje naar een geschikt podiumjurkje.. alle sites die bij mij bekend zijn heb ik al afgestruind maar nog niet het perfecte jurkje gevonden helaas..Weet iemand nog een leuke website waar je een beetje 'stoere' jurkjes kunt vinden?
Anthea schreef:Hangovers en STDs.
Ash_ schreef:Haaai.
Waar denken jullie aan bij ibiza.
(Ik aan kleur en lange jurken alleen zijn lange jurken altijd te lang voor mij daar ik heel klein ben)
Ik heb nu gister een hele mooie fel roze jurk gekocht. Zou ik daar ibiza styl van kunnen maken met accessoires? Wie denkt mee of heeft tips.?
goldith schreef:Die kende ik niet! Gave site, ben alleen bij buitenlandse sites bang dat het zo'n gedoe is met retourneren als het niet past.. heb jij ervaring met romwe.com? Wel heeel gave jurkjes
Dinniej schreef:Ik vind de print op dat jurkje echt gaaf, maar het model niet zo! Maar het is idd wat je zegt, soms staan dat soort dingen in het echt veel mooier. (:
'k Heb geen tips voor je wat betreft de schoenen, maar wel ervaring met bestellen bij Chinezen; over het algemeen komt dat altijd goed.
Edit; over Romwe; ik weet niet zo goed wat ik van die site moet vinden. Je ziet er hele mooie dingen die je nergens anders ziet, maar ze hebben ook dingen die je exact hetzelfde voor 20% van wat zij vragen op Ebay zien. IK vraag me dus af of de dingen die ik niet kan vinden ook niet ergens te krijgen zijn voor veel goedkoper..
dressagelady schreef:Pleh
Ik ben op zoek naar een zwart kort jasje/blazer, maar dan met een niet-gladde stof (het liefst met iets een 'laagje' of patroontje erop) , het lijkt wel onvindbaar