Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veulen84 schreef:Verootjoo laten we dat systeem asjeblieft niet invoeren in nederland. De boel is al gecompliceerd genoeg.Voor zorg ben ik verzekerd en daar betaal ik ook genoeg voor zeg.
_coquette_ schreef:Komt een jongetje van een jaar of 10 de winkel binnen. En kijkt naar de het beeldscherm van de camera die bij ingang hangt. Blijft zo een paar minuten staan en zegt dan tegen mij. Jullie beeldscherm loopt ong. een halve seconde achter. Wat een slechte kwaliteit
verootjoo schreef:Veulen84 schreef:Verootjoo laten we dat systeem asjeblieft niet invoeren in nederland. De boel is al gecompliceerd genoeg.Voor zorg ben ik verzekerd en daar betaal ik ook genoeg voor zeg.
Je hebt er alleen geen idee wat er geclaimd wordt en zo komt het vaak voor dat er voor een zgn controle van 5 minuten gips bekijken zo 500 euro geclaimd wordt... Fraude noemen ze dat en komt nu weinig aan het licht doordat wij de rekeningen niet zien.
Bovendien is het wel zaak dat mensen weten hoe duur de zorg is want als we op deze manier doorgaan is de verzekering over een paar jaar onbetaalbaar. Komt ook mede door de vergrijzing en awbz, maar ook door mensen die voor een onderzoekje hier of daar, fotootje van het een of ander 'omdat ze er toch wel voor verzekerd zijn'. Zo werkt het niet.
Zitosh schreef:Toen ook mensen gehad die erop aandringen om de kassa te openen terwijl je gesloten bent (en gedaan hebt met werken)..
Zitosh schreef:Wauw zap, dat is wel straf hoor!
Overigens had ik ook eens een dametje aan de kassa die al 3 dingen uit haar mandje op de band gelegd had, ik zeggen dat ik gesloten was, antwoordt ze "Nouja het ligt er nu al op hoor!". Collega aan de kassa voor mij kwam ertussen en mevrouw heeft duidelijk tegen haar zin nog alles weer ingepakt en elders aangeschoven
zap schreef:Dus ik vroeg legitimatie en dat had ex-collega dus niet bij zich. Dus ik zeg dat het dan niet meekrijgen: 'je weet toch dat ik ouder ben dan 16. Ik heb hier gewerkt'. Dus ik vermeld vervolgens: 'Juist omdat je hier gewerkt hebt, weet je dus wat de regels zijn en weet je dus dat je legitimatie bij je moet hebben.'
En gisteren waren ze er weer. Weer gezeur, want weer geen legititimatie. Haar reactie: wat zit je nou dom te doen joh. Je weet toch dat ik ouder ben dan 16. Je moet niet zo raar en dom doen'.
En dat zijn dan collega's geweest
Roosch schreef:Ik vind het bullshit dat je collega zich zou moeten identificeren. Zal wel weer een onlogische redenering achter zitten van de bazen/degenen die over dat legitimatiegebeuren gaan, maar als je wéét dat iemand boven de 16 is ga je toch niet vragen of ze het bij zich heeft..
secricible schreef:Varekaj, volgens mij moet je een andere baan zoeken ofzo? Zie je echt in tig topics alleen maar klagen over de klanten op e werk. Ik kom je echt constant tegen en constant over hetzelfde...