Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_western schreef:Raggel schreef:
Nee dat meen je niet.. Staat dat niet in de wet ofzo, dat je kinderen geen merknamen mag geven?
een vriendin van mij heet mercedesen haar bijnaam is Benzie
Ariebombarie schreef:Doesje: Jezebel is een andere benaming voor de duivel
Ariebombarie schreef:ben er over uit... mn dochter gaat Jezebel heten... zal wel mijn genen hebben![]()
![]()
Ariebombarie schreef:ow dat moeten we niet hebben, dan stagneert mn berichtenaantal weer.... grmbl...
o ja nog 1 ding... in spanje hebben ze allemaal 4 namen
twee voornamen en twee achternamen. 1 achternaam van de vader, en de tweede van de moeder.. over vreemd gesproken
Mrln90 schreef:Ik ken iemand die haar kind 'Kalle' heeft genoemd... Vind het zelf niet echt mooi.
Vriend van mij heet Doede, ook apart. (en hij hoort altijd: Doede, doe de deur dicht!!)
Jongentje op mijn stageschool heet Leffert, zijn zusje Sien...
Ik heb ook wel eens gehoord van iemand die heet 'Mensje' en 'Djoeke'(die valt nog mee, maar moest wel even aan een trein denken toen ik hem voor het eerst hoorde (tjoeke)) en 'Manne'
vonneke schreef:blue_kim schreef:ik heb een nichtje die heet trinidad (roepnaam trini)
een neef die heet rafelien (roepnaam raf)
een neefje die heet haruki en nog een nichtje die heet yuli (spreek uit juli) maar deze hebben japanse vader dus zijn ook japanse namen.
maar ik geef toch de voorkeur aan wat normalere namen.. ook al vind ik Luna voor een meisje wel heel leuk, alleen mijn partner vind dat niet zo
Trinidad, verzonnen nadat ze op vakantie zijn geweest naar Trinidad en Tobego?
Ffortuna schreef:Vlindervalt in dezelfde categorie als Lent(h)e, Storm, Bloem, Sterre...
liannepalle1 schreef:Rinke vind ik niet heel verkeerd voor een meisje, maar voor een jongen is het wel wat appart ja.
Ik kon iemand en die heette; Nevaeh.
Dat is Heaven achterstevoren gespeld.
ook best appart.