Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re: Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:10

Wat geweldig zeg!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:13

gefeliciteerd Haha! Haha! Cool

Wat een geluk!
Nu kan je leven weer opbouwen en er van genieten! Go jij! Go jij!

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:20

Geweldig!!
Kei goed gedaan meid!!

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:23

heel mooi super.je bent een vechter en heb altijd mee gelezen in dit topic.je bent een super meid en ik wens je veel geluk van hartte gefeliciteert

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:25

nou Romaan, voor 't geval je er nog aan twijfelde : heel bokt is blij met jou. Haha! Haha!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:25

Super! je hebt het echt verdient!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:33

Afbeelding

SUPER!!!!!

Wat een opluchting.

Meid je bent een KANJER!!!!!!

Liefs Jessica

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 09:56

SUPER! Haha!
Inderdaad echt een opluchting, ik volg dit topic al vanaf het begin.. maar volgens mij nooit veel gepost! Lachen

Je bent een kanjer! Go jij! Go jij!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:02

Super! Je bent idd een kanjer! Haha!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:18

Ook hier iemand die niet regelmatig postte,maar wel meelas.
En ook ik kan je niet anders dan feliciteren en héél veel geluk en gezondheid wensen voor de toekomst!!
Je hebt je hier kranig doorheen geslagen en bent uiteindelijk als een terechte winnaar uit de strijd gekomen.
Je bent een kanjer!!!

Geniet,samen met iedereen die je lief is van de mooie tijd die weer komen gaat.

Liefs,Paola

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:19

Ook ik lees al een tijdje mee en ik vind het echt waanzinnig knap hoe je met je ziekte bent omgegaan en dat nog steeds doet (nasleep). Wat een doorzetter ben jij. Ik denk dat je voor velen een bron van kracht en inspiratie bent! Voor mij in ieder geval wel... Dat je nu weer gezond bent heb je dan ook als geen ander verdiend Lachen Geniet ervan!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:23

gefeliciteerd!!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:29

Ik kan geen woord bedenken die kunnen omschrijven hoe geweldig dit is!! Ben onwijs blij voor je!!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:34

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
YEAAHHH!

Geweldig nieuws!!!!!

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:46

Super nieuws!!!!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:53

Kippenvel over m'n hele lichaam....
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! YOU DID IT! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Eindelijk heb je gewonnen van dat maandenlange gevecht!!! En ooh, wat kun jij trots op jezelf zijn! En niet alleen jij, maar ook je ouders, je familie, je vrienden en nouja... HELEMAAL SUPER GEWOON!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! *stuitert*

Grote_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 10:55

Sjonge, wat blijken er ineens veel stille meelezers te zijn! Hier nog eentje. Heb echt even een traantje weggepinkt bij het lezen van dit goede nieuws.
Heel veel sterkte de komende tijd met het verder herstellen en veel plezier vandaag bij je paardje!

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:06

GEFELICITEERD! Go jij! Go jij! OK dan!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:09

Geweldig Haha! Super Ja Je bent een kanjer OK dan! Gefeliciteerd Go jij! Go jij!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:09

toppie hoor meid !!!!!!
superfijn om te horen !

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:25

Ik heb niet veel gepost, maar wel telkens meegelezen.
Wat een GEWELDIG NIEUWS! Ik ben echt super blij voor je! Hyper! OK dan! Wow! Go jij! Go jij!
En denk maar zo: Je bent er sterker uit gekomen!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:29

Nou, maar even een berichtje van mij dan, na de veeeeeeeeele berichtjes van jullie, jeetje wat blijken er veel meelezers te zijn, jullie maken dat ik compleet kippenvel krijg!

Zoals iemand terecht zei; gestreden, geleden maar wel overwonnen. Ik heb me aan mijn woord gehouden en ben ervoor gegaan, and I've made it.. Lachen op een van de vorige pagina's informeert iemand of het klopt dat er de komende jaren nog een verhoogd risico op terugkomst is.

Hier zal ik even verder over uitwijden. Dit is absoluut zo. De eerste 3 jaar zijn het risicovolst, en pas na 5 jaar heb ik weer net zoveel risico als ieder ander op leukemie. De testen tussendoor zullen daarom altijd spannend blijven, en ook de rest van mijn leven, want onder controle blijf ik zowiezo, maar zoals ik al eens eerder heb verteld in dit topic zie ik het zo: Iedereen draagt in zijn leven een zorgenrugzakje met zich mee, en zal daarmee moeten leven. Door alle kuren, bestralingen etc. die ik heb gehad is er een kans dat er organen aangetast zijn, waaronder mijn hart. Ook heeft 1 van de laatste chemokuren als bijwerkingen dat je op latere leeftijd verhoogde kans hebt op vormen van huidkanker. Ook zal ik nog lange tijd last hebben van ernstige vermoeidheid, wat zelfs chronisch kan blijven. Dit zijn echter dingen waar ik me (op dit moment) niet druk over kan maken. Ik heb dit nu overwonnen, en weet dat ik een hoop aankan. Ik ben positief ingesteld, dat moge duidelijk zijn. Dat ben ik altijd geweest, en zal ik ook blijven. Ik heb de afgelopen maanden ontzettend veel PB's gehad met daarin dat ik zo'n voorbeeld voor veel mensen ben; ik durf nu te zeggen dat ik daar trots en blij mee ben Lachen ik hoop dat mensen er kracht uitputten en wat vaker het glas als halfvol zien in plaats van halfleeg; er is zoveel om van te genieten.

Goed.. verder.. mijn eerste nachtje thuis was heerlijk Haha! Haha! Haha! gisteravond hebben we heerlijk kaasfondue (een van mijn favoriete maaltjes) gegeten en na het eten een fles champagne opengetrokken. Hoewel ik het niet lust was het toch erg gezellig en de sfeer zat er goed in. Toen lekker optijd mijn bedje ingekropen Ja helaas niet de hele nacht lekker doorgeslapen maar dat had ik ook wel verwacht; ik zit nu echt nog in een ritme van overdag ook regelmatig rusten omdat ik het anders niet trek met als gevolg dat ik 's nachts ook wel eens wakker lig. Gelukkig lag ik wel heerlijk in mijn eigen bed (dinsdag komt mijn nieuwe) en ik moet zeggen dat ik daar intens van heb genoten Haha!

Ik ben nu even aan het wachten tot mijn moeder klaar is en dan gaan we langs Perdy. Ik zal wel total-loss zijn daarna dus dan weer richting huis, rusten, en dan eindelijk weer eens lekker onder de douche!! dat heb ik namelijk al die weken in quarantaine niet gemogen. Dan vermoedelijk een tukje doen en zo aan het eind van de middag komt Sam langs Lovers eindelijk.... mijn dinnetje.

Ik hou het voor gezien, ik hou mezelf nog even rustig tot mams klaar is en jullie horen nog van me! Haha!

Liefs,
Yellowfish

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:33

wauw wat leuk!!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:37

Ik heb het topic ook regelmatig in de gaten gehouden. En je bent echt een kanjer en inderdaad een voorbeeld voor vele mensen denk ik. Je mag trots zijn op jezelf!!!!!

In ieder geval GEFELICITEERD!!! En fijn dat je weer lekker thuis bent op je oude vertrouwde plekje.

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 11:40

Telkens meegelezen en meegeleefd, maar wówwww wat gaaf zeg! Go jij! Go jij! gefeliciteeeerd met deze geweldige overwinning Go jij! Go jij!

Terecht dat je als een voorbeeldfunctie wordt gezien door vele, je optimisme was echt zo groot! Ja

Heel heel veel plezier zometeen bij Perdy, dat moet zo'n giga gevoel zijn straks! En daarna lekker met je beste dinnetje (kippenvel van haar berichtje!) weer kletsen en doen Haha!

En natuurlijk hoop ik van harte dat je nu van alles af bent en dat je veeeele gezonde jaren tegenmoet gaat!