Nou, maar even een berichtje van mij dan, na de veeeeeeeeele berichtjes van jullie, jeetje wat blijken er veel meelezers te zijn, jullie maken dat ik compleet kippenvel krijg!
Zoals iemand terecht zei; gestreden, geleden maar wel overwonnen. Ik heb me aan mijn woord gehouden en ben ervoor gegaan, and I've made it..
op een van de vorige pagina's informeert iemand of het klopt dat er de komende jaren nog een verhoogd risico op terugkomst is.
Hier zal ik even verder over uitwijden. Dit is absoluut zo. De eerste 3 jaar zijn het risicovolst, en pas na 5 jaar heb ik weer net zoveel risico als ieder ander op leukemie. De testen tussendoor zullen daarom altijd spannend blijven, en ook de rest van mijn leven, want onder controle blijf ik zowiezo, maar zoals ik al eens eerder heb verteld in dit topic zie ik het zo: Iedereen draagt in zijn leven een zorgenrugzakje met zich mee, en zal daarmee moeten leven. Door alle kuren, bestralingen etc. die ik heb gehad is er een kans dat er organen aangetast zijn, waaronder mijn hart. Ook heeft 1 van de laatste chemokuren als bijwerkingen dat je op latere leeftijd verhoogde kans hebt op vormen van huidkanker. Ook zal ik nog lange tijd last hebben van ernstige vermoeidheid, wat zelfs chronisch kan blijven. Dit zijn echter dingen waar ik me (op dit moment) niet druk over kan maken. Ik heb dit nu overwonnen, en weet dat ik een hoop aankan. Ik ben positief ingesteld, dat moge duidelijk zijn. Dat ben ik altijd geweest, en zal ik ook blijven. Ik heb de afgelopen maanden ontzettend veel PB's gehad met daarin dat ik zo'n voorbeeld voor veel mensen ben; ik durf nu te zeggen dat ik daar trots en blij mee ben
ik hoop dat mensen er kracht uitputten en wat vaker het glas als halfvol zien in plaats van halfleeg; er is zoveel om van te genieten.
Goed.. verder.. mijn eerste nachtje thuis was heerlijk
gisteravond hebben we heerlijk kaasfondue (een van mijn favoriete maaltjes) gegeten en na het eten een fles champagne opengetrokken. Hoewel ik het niet lust was het toch erg gezellig en de sfeer zat er goed in. Toen lekker optijd mijn bedje ingekropen
helaas niet de hele nacht lekker doorgeslapen maar dat had ik ook wel verwacht; ik zit nu echt nog in een ritme van overdag ook regelmatig rusten omdat ik het anders niet trek met als gevolg dat ik 's nachts ook wel eens wakker lig. Gelukkig lag ik wel heerlijk in mijn eigen bed (dinsdag komt mijn nieuwe) en ik moet zeggen dat ik daar intens van heb genoten 
Ik ben nu even aan het wachten tot mijn moeder klaar is en dan gaan we langs Perdy. Ik zal wel total-loss zijn daarna dus dan weer richting huis, rusten, en dan eindelijk weer eens lekker onder de douche!! dat heb ik namelijk al die weken in quarantaine niet gemogen. Dan vermoedelijk een tukje doen en zo aan het eind van de middag komt Sam langs
eindelijk.... mijn dinnetje.
Ik hou het voor gezien, ik hou mezelf nog even rustig tot mams klaar is en jullie horen nog van me! 
Liefs,
Yellowfish