Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:21

Nu voelt mijn ergernis weer zo klein, maar eindelijk thuis. Alleen spalkje erom en het doet gewoon echt wel flink pijn. Maar ze kunnen er verder niks mee. Er is echt stukje bot afgebroken en het is vingertopje dus naast die breuk ook enorme druk van al het bloed erin. En omdat het juist aan de vingerafdruk kant zit en niet bij nagel kunnen ze ook daar niks mee. Bij nagel zit amper bloed, dat kwam er juist uit toen het gebeurde.

Heb dus 2,5 dag met gebroken topje gelopen. En gek vinden dat zelfs aankleden enorm pijn deed. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:23

Sterkte Caira :(:)

Ik ben weer door een daas gebeten -O- volgens mij kampen die besten gewoon bij mn scooter tot ik op het punt sta om weer naar huis te gaan. nu heb ik een extra enkel erbij :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:25

Sterkte :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:38

Caira schreef:
Mijn paard heeft het helaas niet gered dus die ligt hier aan de weg onder een zeiltje. Altijd is de rendac als eerste bij ons om 6.00 ‘s ochtends en juist vandaag zijn ze nog niet geweest dus elke keer dat ik uit het raam kijk zie ik hem liggen.

Heel veel sterkte.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:39

Caira sterkte :knuffel:

Mwm, beterschap.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:45

Potver mn elektrolyten tabletjes zijn op -O- ik ga niet met dit weer naar de winkel, dan lig ik halverwege op straat. Mijn moeder is over een uur vrij en komt langs de winkel, dus maar even tijdelijk oplossen met zout oplossen in water :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:51

aan de warmte }:0

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:52

Ik had het gisteravond nog zo gezegd, ze mag van mij niet in de tuin...
Zoals je ziet genoegs schaduw in de tuin, ik zit zelf ook in de schaduw. Maar mevrouw moet en zal midden in de zon liggen.

Afbeelding

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:56

Het is hier bloetje heet en zelfs in de schaduw is het nog erg warm en nu is er hier iemand begonnen met schuren. WTF, wie gaat er nu schuren met deze hitte, het is hier 33/34 graden en ook nog mijn vrije dag -:(- -:(- -:(-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 13:58

Net weer even in het winkelcentrum geweest, en ging het pakketje halen want hij was eindelijk geleverd.
Maar die warmte, pfff ben in 1 stuk terug gelopen en nu bij de ventilator...

_Jody_ Ze zijn hier ergens in een straat een huis aan het verbouwen met van alles hoor ik..
Vanmorgen is er al een bak geplaatst om daar de meuk in te plaatsen, is niet gezond hoor met deze warmte.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 14:03

Hier is het ondertussen 27 graden binnen.

Ik erger me aan het feit dat er gewoon 0,0 rekening gehouden wordt met het feit dat ik momenteel maar bar weinig kan. Van aan mijn kop zeiken over het onkruid wieden en uitmesten van de wei, tot zeuren over dat de paarden wel even kunnen wachten met van de wei gehaald worden. Gisteren voor de vierde keer aangegeven dat ik naar de supermarkt moet, omdat ik echt nog een lepel yoghurt heb liggen en verder gewoon helemaal niks meer. “Ja, we gaan morgenochtend even naar je tante, dan kunnen we ‘s middags wel even rijden.” Ik denk tussen de middag, want ik heb dus geen eten in huis. Nee hoor. Ze zijn nu nog steeds niet thuis. Heb daar maar even brood gepakt, maar ik vind dat dus niet te nassen. Ze verwachten ook gewoon dat ik ff mijn werk neerleg en dan ff op en neer meekan. Er is geen “ff”, ik moet gewoon werken. Blij als woensdag dat gips eraf mag. Hopelijk kan ik dan weer wat.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 14:04

Iemand die hele pasief agresieve berichten stuurt via Vinted. Iets breekbaars is onddanks goed verpakken niet heel aangekomen, dat kan gebeuren. Maar het is allemaal mijn schuld -O- Ik ben daar best gevoelig voor dus blijft ook rotgevoel hangen, onddanks ik het kan relativeren.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 14:05

Nee vind ik ook niet gezond hoor met deze warmte, begin dan extra vroeg en stop lekker optijd, veel beter voor je gezondheid.

Ik ben verkouden en daardoor elke keer flinke hoofdpijn, maar vanochtend eindelijk opgestaan zonder hoofdpijn, maar door het schuren gelijk weer hoofdpijn.
Ow tijdens het typen van dit bericht ging de schuurmachine uit, hopelijk is diegene nu klaar :=

Edit: blijkbaar was diegene nog niet klaar

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-25 15:14

Vanochtend stond ik met mijn auto in de wasstraat en werd ik gebeld door mijn leidinggevende (ben op woensdagen vrij)..

Collega die twee weken terug een ongeluk heeft gehad met de mountainbike is gisteravond overleden -O-

Ben meteen naar kantoor gereden om het samen met collega's te proberen een eerste plekje te geven, ben net thuis en voel me zo verslagen..

Hij was echt ontzettend gewaardeerde collega die overal waar hij binnen kwam zo'n fijne positieve energie om zich heen had.. ongelooflijk -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 15:20

Oh wat vreselijk. :\
Is hij overleden naar aanleiding van het ongeluk?
Kende je hem goed?
Heel veel sterkte. :(:)
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 13-08-25 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 15:21

Oh bah, wat vreselijk. Gecondoleerd.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 15:22

Gecondoleerd, xPabloBokt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-25 15:30

Bellatrix schreef:
Oh wat vreselijk. :
Is hij overleden naar aanleiding van het ongeluk?
Kende je hem goed?
Heel veel sterkte. :(:)

Ja, het was door het ongeluk.

Ik kende hem niet super goed, maar momenten dat ik met hem contact had was hij altijd ontzettend behulpzaam en geïnteresseerd. Hij gaat echt gemist worden door iedereen.

Dank jullie wel :)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 15:59

Britta31 schreef:
Wakker worden en oog in oog staan met een hooiwagen, mijn klamboe schijnt het perfecte spinnenhuis te zijn. Spin weer naar de bovenkant van de klamboe gejaagd.

Die klamboe van jou jaagt mij meermaals de stuipen op het lijf in dit topic :') steek dat ding in de fik joh _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 16:06

Gecondoleerd xPabloBokt, wat eng ook, al 2 weken verder en dan toch...
Sterkte :knuffel:

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 16:08

MyWishMax schreef:
Vinger toch gebroken, nu qachten in gipskamer/ seh :')

Ai alvast een vlot herstel gewenst!

Caira schreef:
Mijn paard heeft het helaas niet gered dus die ligt hier aan de weg onder een zeiltje. Altijd is de rendac als eerste bij ons om 6.00 ‘s ochtends en juist vandaag zijn ze nog niet geweest dus elke keer dat ik uit het raam kijk zie ik hem liggen.

Oh jeetje, helemaal koud van... Heel heel veel sterkte!

xPabloBokt schreef:
Vanochtend stond ik met mijn auto in de wasstraat en werd ik gebeld door mijn leidinggevende (ben op woensdagen vrij)..

Bah zeg, ook voor jou heel veel sterkte met het verwerkingsproces!
Collega die twee weken terug een ongeluk heeft gehad met de mountainbike is gisteravond overleden -O-

Ben meteen naar kantoor gereden om het samen met collega's te proberen een eerste plekje te geven, ben net thuis en voel me zo verslagen..

Hij was echt ontzettend gewaardeerde collega die overal waar hij binnen kwam zo'n fijne positieve energie om zich heen had.. ongelooflijk -O-

Bah wat naar! Heel veel sterkte met het verwerkingsproces!

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 16:09

Caira heel veel sterkte met het verlies van je paard..
Xpablo jij ook veel sterkte!

Wij hebben het opbreken van de vouwwagen overleefd maar man wat een warmte...
Nog zo'n 3 kwartier en dan zijn we weer thuis

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 16:11

xPabloBokt schreef:

Heel veel sterkte, vreselijk zo’n ongeluk :(:)

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 16:35

XPabloBokt: heel veel sterkte, wat een verdrietig nieuws

Caira: ook heel veel sterkte

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 16:38

Wat verdrietig Pablo, sterkte.

MWM een gebroken vinger is naar, heb je gips gekregen of een spalk iets?