Heb dus 2,5 dag met gebroken topje gelopen. En gek vinden dat zelfs aankleden enorm pijn deed.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Oh wat vreselijk.
Is hij overleden naar aanleiding van het ongeluk?
Kende je hem goed?
Heel veel sterkte.
MyWishMax schreef:Vinger toch gebroken, nu qachten in gipskamer/ seh
Caira schreef:Mijn paard heeft het helaas niet gered dus die ligt hier aan de weg onder een zeiltje. Altijd is de rendac als eerste bij ons om 6.00 ‘s ochtends en juist vandaag zijn ze nog niet geweest dus elke keer dat ik uit het raam kijk zie ik hem liggen.
xPabloBokt schreef:Vanochtend stond ik met mijn auto in de wasstraat en werd ik gebeld door mijn leidinggevende (ben op woensdagen vrij)..
Bah zeg, ook voor jou heel veel sterkte met het verwerkingsproces!
Collega die twee weken terug een ongeluk heeft gehad met de mountainbike is gisteravond overleden
Ben meteen naar kantoor gereden om het samen met collega's te proberen een eerste plekje te geven, ben net thuis en voel me zo verslagen..
Hij was echt ontzettend gewaardeerde collega die overal waar hij binnen kwam zo'n fijne positieve energie om zich heen had.. ongelooflijk
xPabloBokt schreef:Vanochtend stond ik met mijn auto in de wasstraat en werd ik gebeld door mijn leidinggevende (ben op woensdagen vrij)..
Collega die twee weken terug een ongeluk heeft gehad met de mountainbike is gisteravond overleden
Ben meteen naar kantoor gereden om het samen met collega's te proberen een eerste plekje te geven, ben net thuis en voel me zo verslagen..
Hij was echt ontzettend gewaardeerde collega die overal waar hij binnen kwam zo'n fijne positieve energie om zich heen had.. ongelooflijk