Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 20:10

DuoPenotti schreef:
Ik zeg niet dat ik groene vingers heb, maar ik geef pas water als de blaadjes wat gaan hangen. Niet als ze er dood bruin aanhangen hè :P en dan na een uur kijken ze weer blij :)

Ja zo doe ik ook. Dan een paar keer water.
Ik heb alleen een hele grote varen/palmplant. Die doet het al een paar jaar goed. Komen steeds nieuwe uitlopers bij.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 20:12

Daphne__ schreef:
Pff het kan ook nog eens meezitten. Toch idd maar gaan bellen voor een huurauto.

Tante gebeld of zij m'n moeder even kon afzetten daar. Zegt ze, maar mijn auto heeft toch ook een trekhaak?

We hebben haar auto al eerder geleend en wisten dat die een trekhaak heeft, maar dachten dat die niet sterk genoeg was voor de trailer. Maar dat is hij dus wel _/-\o_

Dus zo even haar auto ophalen en dan die kant op. Zie er zo tegenop.. Die paarden zijn echt vreselijk, laten zich amper pakken etc (Pensioen en opfok, komen amper in de hand) en ik kan zo goed als niet helpen... Word dus vast leuk voor m'n moeder en zus :')

Hoop dat de verhuizng goed gegaan is. Naar wat voor stal ga je nu?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 20:33

Marcella schreef:
DuoPenotti schreef:
Ik ben bang dat de meeste huiskamer planten dood gaan door teveel water en niet te weinig. :)

Met te weinig krijg je ze ook makkelijk dood hoor. O:)

Denk dat ik maar niks meer eet. Zou niet weten hoe ik wat klaar moet krijgen.

Zat jankend in de auto bij ieder hobbeltje. ;(

:(:)
Tipje, er zijn van die diepvriesmaaltijden in zo'n schaaltje. Die hoef je alleen in de magnetron to gooien. Heeft me echt gered in mijn studententijd

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 20:55

Boterham of kwark met fruit / noten ook geen optie?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:02

imaudy schreef:
Daphne__ schreef:
Pff het kan ook nog eens meezitten. Toch idd maar gaan bellen voor een huurauto.

Tante gebeld of zij m'n moeder even kon afzetten daar. Zegt ze, maar mijn auto heeft toch ook een trekhaak?

We hebben haar auto al eerder geleend en wisten dat die een trekhaak heeft, maar dachten dat die niet sterk genoeg was voor de trailer. Maar dat is hij dus wel _/-\o_

Dus zo even haar auto ophalen en dan die kant op. Zie er zo tegenop.. Die paarden zijn echt vreselijk, laten zich amper pakken etc (Pensioen en opfok, komen amper in de hand) en ik kan zo goed als niet helpen... Word dus vast leuk voor m'n moeder en zus :')

Hoop dat de verhuizng goed gegaan is. Naar wat voor stal ga je nu?

Nou, ze leken wel door te hebben dat ik niet kon helpen vangen :+ De oudjes lopen er al 10 jaar en laten zich nóóit fatsoenlijk pakken.. En vanavond zonder problemen. 3 Jarige was even lastig met de trailer, maar de oudjes stonden er direct op. Zo blij mee *\o/*

Ze staan nu opzich hetzelfde als eerst, weiland met schuilmogelijkheid. Alleen is dit meer tussen de huizen dan het andere plekje en véél droger.. En langs de zijkant staan meerdere hele grote bomen, dus van de zomer ook meer schaduw *\o/*

Nu eindelijk alles weer op fijne plekken. Oude plekje van dit groepje stond me steeds meer tegen. Ze konden nog wel droog staan, maar sommige stukken waren echt heel nat. Niet goed voor een bijna 27 jarige :knuffel:

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:07

Klinkt goed hoor!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:12

_San87_ schreef:
Polarize schreef:
Ik heb één monstera, en die doet het top. Als is ie wel toe aan even een goeie verversing van de grond, want er begint zo'n wittig schimmel "vachtje" bovenop de grond te komen. Wou daar eigenlijk mee wachten tot het voorjaar, omdat we in de winter altijd de buitenkraan afgesloten hebben.

Ik ben kussenslopen aan het haken voor de sierkussens op mijn bed. Dacht heel handig, ik haal ze alvast uit de kussenslopen waar ze nu in zitten. Zit die hele vulling er los in, dat wordt eerst maar even mooie vulling voor de kussentjes kopen

Mijn Monstera moet ook verpot, maar het is te koud buiten :').

Dat ja haha
Ik weet ook dat deze schimmel technisch niet schadelijk is, maar mn "plantje" (ondertussen 3x zo groot als toen ik m kocht) heeft een flinke groeispurt gehad van de zomer, dus zodra het voorjaar is verpot ik m zodat er er nog een groeispurt kan komen en dan wordt ie officieel te groot voor in mijn slaapkamer :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:32

denisesilver schreef:
Tipje, er zijn van die diepvriesmaaltijden in zo'n schaaltje. Die hoef je alleen in de magnetron to gooien. Heeft me echt gered in mijn studententijd

Normaal zou dat geen probleem zijn, maar niks meegenomen uit de vriezer thuis. Genoeg liggen hoor.

Heb nu geen magnetron gezien ik aan kamperen ben in de flat van mijn oom. :+

Gasfornuis levensgevaarlijk. Maar wel 1 elektrisch kookplaatje. En gelukkig multicooker meegenomen heeft alleen de neiging om zwart eruit te komen als je opwarm functie gebruik. _O-

Kwark verdrag mijn maag niet maar heb wel yoghurt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:46

Dan yoghurt, liever iets eten als niets, anders voel je je vanavond nog slechter

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 21:56

Heb prakkie op met veel pijn en moeite.

Hoop alleen dat ik geen problemen met mijn darmen ga krijgen van de kant en klare balletjes. Die moesten eigenlijk in de oven, airfryer of magnetron. :=

Misschien nog een paar eieren koken in de eierkoker. Plakje rauwe ham om. :9

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-25 22:22

Facebook geeft random foto's en video's van mensen en groepen die ik helemaal niet ken. En dat al enkele dagen...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 00:27

Marcella schreef:
Heb prakkie op met veel pijn en moeite.

Hoop alleen dat ik geen problemen met mijn darmen ga krijgen van de kant en klare balletjes. Die moesten eigenlijk in de oven, airfryer of magnetron. :=

Misschien nog een paar eieren koken in de eierkoker. Plakje rauwe ham om. :9

Die kant en klare balletjes zijn over het algemeen al gegaard. "Moeten" alleen opgewarmd worden, dus hoop dat dat wel losloopt :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 00:51

Anders een boterham met beleg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 01:00

Smeer boter vergeten voor de 3de keer. _O-

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 01:18

In postnl app post zien, met mijn naam verkeerd geschreven.
Vermoed dat het familie is gezien er voor mijn ouders ook eenzelfde envelop is en ziet eruit also het feestelijk is.
Vind het wel beetje bijzonder

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 08:55

LaPluche schreef:
Facebook geeft random foto's en video's van mensen en groepen die ik helemaal niet ken. En dat al enkele dagen...

Oh dat heb ik ook
Zo irritant

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 09:30

Ik ben echt in zo'n stomme, lamlendige depri bui

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 09:41

LaPluche schreef:

Bij mij ook! Al een aantal weken. Ik dacht dat het kwam doordat we nu Starlink internet hebben. Sinds die tijd denkt mijn telefoon ook dat ik in de USA woon. Wordt er helemaal gek van, tijdlijn staat vol met pagina’s en berichten van mensen die ik niet ken en die me ook niks interesseren.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 09:48

Ziek op de bank liggen maar wakker moeten blijven omdat mijn medicatie gebracht wordt tussen 08.45 en 10.45.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 10:59

Ik geef ook meteen toe dat ik iets te laat was met nieuwe medicijnen bestellen terwijl ik hier over klaag, dat zeg ik meteen vooraf :')

Een paar dagen geleden nieuwe adhd medicatie besteld, normaal ligt het binnen een dag of de volgende dag al klaar, maar ik heb nu nog geen bericht gehad dat het klaar ligt. Ik heb nog genoeg voor misschien 2 dagen op school, en zonder kan ik amper een halve schooldag volhouden.

Domino_2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 11:42

Een nieuwe collega die rondloopt alsof ze de koningin van de afdeling is. Ze heeft gisteren drie ‘makkelijke’ bewoners geholpen. Mijn andere collega en ik hadden het zweet overal staan met de overige 18 bewoners.

En dag ik na een avonddienst pas om 02.00 uur in slaap val en al om 08.00 klaarwakker ben.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 12:08

Omdat jullie naar al m'n gezeur luisteren:
Ik ben aangenomen :D sowieso een opluchting maar het is ook echt een heel leuk bedrijf wat precies bij me past :D

Om in de trant van het topic te blijven: er staat voor vanmiddag wat leuks gepland en weet eigenlijk al dat het wordt afgezegd..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 12:16

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Nyaleti! Wanneer begin je?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 12:32

Nyaleti schreef:
Ik ben aangenomen :D sowieso een opluchting maar het is ook echt een heel leuk bedrijf wat precies bij me past :D

Om in de trant van het topic te blijven: er staat voor vanmiddag wat leuks gepland en weet eigenlijk al dat het wordt afgezegd..

*\o/* Gefeliciteerd. *\o/*

Schijnbaar ook koffie melk vergeten. Gelukkig wel gewone melk niet zo lekker, maar kan net. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-25 12:43

Nyaleti schreef:

Jaa wat leuk gefeliciteerd! *\o/*