Heb kaneel bast gekocht voor m'n garnalen om uit te proberen, eerst even uitkoken en dan mogen ze het hebben!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Gisteren een fantastisch gesprek gehad met teamleider.
Vrouwen onderling zeiken nog al en vooral over elkaar. Ik heb daar vreselijke poep aan, juist achter elkaar rug om.
Kwam laatst een collega naar mij toe. "Ik moest vragen van een andere collega waarom je die en die dagen vrij hebt genomen, want je hebt veel vrij."
Ik mega droog.
"Zit jij in de zorg of ben je postbezorger?!"
Zij. "Ehm, nou ja, zorg!"
Ik. "Laat je dan niet gebruiken als postbezorger als een ander de ballen er niet voor heeft?! Ik hoef mij niet te verantwoorden, voor niemand trouwens. En als ze problemen hebben? Vijf deuren verderop zit de teamleider. Succes ermee mee."
Dus dat verhaal verteld. En nog meer van dit soort verhalen. Ook dat mensen elkaar lastig vallen tijdens prive tijd en ergens jammer vind dat ze het niet bij mij flikken. Teamleider gaf aan. "Ja, ze weten dat jij dit toespeelt naar mij en zij flink op hun donder krijgen."
Bij afloop keek ze uit naar mn volgend gesprek.
Ik was verfrissend, lekker duidelijk, en anti roddel. Deze trend moest doorzetten. Krijg je een heel andere sfeer op t werk.
Shenavallie schreef:En dubbel bespaard, Rennie89: je hoefde niet naar een garage waar je hoog werkloon moet neerleggen. 'Goed gedoet', zeggen we hier dan.
flintstones schreef:half dagje efteling geweest (ik heb een weekje vakantie) was er heerlijk rustig, op dance macabre na max 20 minuten aanschuiven