Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:ik voel mij zó machteloos.
Mijn lieve vriendinnetje, mijn allereerste kat gaat na 17 jaar lang donderdag ingeslapen worden.
En, ik ben boos, zó boos. Waarom kan het niet langer, waarom wordt het zó definitief.
Maar ze kan niet meer, haar lichaam is op. Ze is moe.
Het is goed zo.
Afscheid nemen is altijd zo heftig, en ze kan echt niet langer zo. Alleen het gemis. Ik ga mijn meisje zo missen.
De plekjes opruimen waar ze sliep, geen 3e voerbakje meer. Geen lief katje die je ochtendhumeur wegmiauwt.
Suzanne F. schreef:Nou 1,5 uur scooteren doe je het grootste deel van het jaar niet voor je plezier hoor. Is brengen met de auto niks of heb ik daar overheen gelezen?
Merlen schreef:Ik heb zelf jaren met de brommer naar mijn werk moeten rijden en dat is echt geen pretje in hevige regen,ijzige koude of sneeuw. Dat was nog niet eens zo ver.
hahahatsjoe schreef:Merlen schreef:Ik heb zelf jaren met de brommer naar mijn werk moeten rijden en dat is echt geen pretje in hevige regen,ijzige koude of sneeuw. Dat was nog niet eens zo ver.
Nou en ? Met een goed regenpak en goede laarzen, een warme jas en goede handschoenen redt je dat prima. Ik heb pas op mijn 36e mijn rijbewijs gehaald en al die jaren daarvoor deed ik alles op het brommertje. Tuurlijk liep ik wel eens te mopperen, maar het ging prima (wel zorgen voor goede banden).