Ik ben echt om. Ik kijk letterlijk met allee nu eerst op vinted.

Super kneuterig maar sint eruit en eindelijk m'n nieuwe waxine lichtjes houder uitgepakt. Meestal zo'n 11 euro nieuw. Deze gekocht samen met 2 prentenboeken, 3 grote koek stempels, een dagboek en houten poppetjes. Alles in nieuw staat inclusief verzenden voor minder dan de 11 euro nieuw waarde!
Ook een bokszak en handschoenen voor m'n bijna kleuter van de sint gekregen. 40 euro nieuw. 16 euro all in betaald. Mooie deal. Was eigenlijk als kraam cadeau voor de gein maar kwaliteit en staat was dusdanig dat mijn man hem dolgraag zelf wilde houden en hij in de sint zak is gegaan voor ons zoontje.
Hij is inmiddels ook dolblij met al m'n aanschaffen via vinted.
Vind het vooral zo leuk al die extra's als je toch al een item wilde. Ook 2 leuke dekbed overtrekken van een lucht ballon en Thomas en de trein enzo
Echt allerlei random dingen zo!

Van tip toi ook een leuk pakket gescoord. Eerst een globe met pen voor 25 euro in nieuwstaat (twv van zon 70 euro). Was al een prima deal. Die krijgt m'n zoontje voor zijn verjaardag van oma de geluks vogel. Dus dacht leuk als we wat in huis hebben voor erbij. Heb ik een vangst! Voor 40 euro een tiptoi pen met 7 spellendozen en boeken. Alles zgan en kan zo als cadeau volgend jaar zelfs. De pen verkocht voor 15 euro want die had ik al. Dus voor 25 euro echt van alles. Zo tof.
Want 25 euro was ik anders nieuw voor 1 zo'n boek e.d. onderhand al kwijt.
vanmiddag weer wat speelgoed uitgezocht.
.