Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 15:49

Na alles wat ik de afgelopen dagen naar binnen heb gewerkt meer een miss piggy hihi

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 15:57

Telpeva schreef:
Zo lang je er maar geen hohoho van maakt, dat mogen alleen oude mannen met een baard.

*neemt een sip van de 'but that's none of my business' thee*

Ja, en dát vind ik nog steeds absurd.
Dat dat kan...

Kerel met volle zak en allemaal cadeaus die in het voorbijgaan Ho Ho Ho naar iedereen roept.

En dát in het preutse Amerika...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 16:13

Wilde het komend jaar eigenlijk iets rustiger aandoen met mijn eigen bedrijfje, maar net de vraag voor hele gave (maar langlopende) opdracht gekregen. Wel gelijk weer heel veel drukker.
Twijfels!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 16:58

Niobe schreef:
Telpeva schreef:
Zo lang je er maar geen hohoho van maakt, dat mogen alleen oude mannen met een baard.

*neemt een sip van de 'but that's none of my business' thee*

Ben jij Kermit hihi

Lol rofl.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 16:59

Ik schrok van de btw-aangiftes die bij mij staan ingepland, is de helft jaaraangiftes 8)7

Edit: kan wel merken dat er een hoop thuis zitten nu :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 17:15

Blegh, net getuige geweest van een naar ongeluk voor de winkel tussen een auto en scooter. De mannen van de scooter waren er niet goed aan toe, er kwamen 3 ambulances en een traumaheli op af. Er hielpen al genoeg mensen, dus ben naar huis gegaan. Maar hoor nog steeds hoe een van de mannen naar adem hapte.
Moet over een kwartier vertrekken naar een feestje, maar heb gezegd later te komen en dat ze niet op mij hoeven te wachten met eten. Ik ga eerst even rustig een theetje drinken en hoop dat de betrokkenen bij het ongeluk er bovenop komen. :(

Ik snap ook niet wat er gebeurde, het was net gebeurd toen ik de winkel uitliep. Maar het leek erop dat de auto voorrang nam bij een uitrit, de scooter over het hoofd zag en compleet over ze heen is geschoten. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:02

Suliko schreef:
Blegh, net getuige geweest van een naar ongeluk voor de winkel tussen een auto en scooter. De mannen van de scooter waren er niet goed aan toe, er kwamen 3 ambulances en een traumaheli op af. Er hielpen al genoeg mensen, dus ben naar huis gegaan. Maar hoor nog steeds hoe een van de mannen naar adem hapte.
Moet over een kwartier vertrekken naar een feestje, maar heb gezegd later te komen en dat ze niet op mij hoeven te wachten met eten. Ik ga eerst even rustig een theetje drinken en hoop dat de betrokkenen bij het ongeluk er bovenop komen. :(

Ik snap ook niet wat er gebeurde, het was net gebeurd toen ik de winkel uitliep. Maar het leek erop dat de auto voorrang nam bij een uitrit, de scooter over het hoofd zag en compleet over ze heen is geschoten. -O-

Och jeetje! Schaam je niet om eventueel hulp te zoeken hiervoor. Slachtofferhulp is er niet voor niks.

Veel sterkte!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:12

Mijn man, die weg gaat zonder de kaarsen uit te blazen, terwijl ik lag te slapen boven in ben, omdat ik buikgriep heb...
Echt top actie! De hele beneden verdieping had wel af kunnen branden voordat ik het door zou hebben :n :roll:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:12

Suliko schreef:

Jeetje wat heftig zeg!

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:18

Heftig Suliko! Ondanks de hele nare situatie mag je trots zijn hoe je hebt gehandeld. Er waren genoeg mensen om te helpen dus ben je weggegaan. Daardoor heb je hulpverleners niet gehinderd doordat je in de weg stond. En je kiest nu even voor jezelf om een theetje te drinken.

Pas goed op jezelf en zorg ervoor dat je dit verhaal kwijt kan. Hier op bokt, maar ook bij mensen die je in real life spreekt. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:19

Heftig Suliko! :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:25

Suliko schreef:

Oh wat vreselijk, sterkte meis!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:26

Ik heb warme voeten -O- smerig gloeiend warme voeten.
Normale warme voeten is fijn.
Dit is bah -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:55

Jakkes Suliko, inderdaad goed dat je niet bent gebleven.

Kom ik dan aan met m'n ergernis dat het druk is bij de friettent :Y)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:07

Dankjewel iedereen, even ventileren doet een hoop! <3
Heb een ehbo certificaat, dus ben wel iemand die er direct op afstapt, maar als ik zie dat ik overbodig ben ga ik weg. Genoeg ramptoeristen die blijven hangen bij zoiets. Maar niet gek dat de beelden en het geluid er even inhakken. %)
Ben nu 1,5 uur later onderweg naar het feestje, heb lekker de tijd genomen.

En gelukkig een meer alledaagse ergernis, de treinen tussen Utrecht en Amsterdam die moeilijk doen vanwege een systeemstoring, waardoor ik nu op een pokke stukje 4x moet overstappen. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:15

Heftig zeg.
Maar inderdaad goed gehandeld. Geniet ze lekker op dat feestje, even hoofd leeg maken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-22 19:18

Zit al sinds vanmiddag met een verstopte neus en mag pas over een paar uur weer neusspray gebruiken. Stoombad helpt niet, snuiten helpt niet. Ik ben hier zo klaar mee kan verdomme niet eens normaal ademhalen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:26

Mijn ergernis is dat ik 2 mnd geleden een bed heb verkocht, toen goed gecontroleerd dat alles is meegegaan en dat die koper vandaag ineens berichten blijft sturen dat het niet compleet is…
Natuurlijk heb hier al 2 mnd onderdelen van dat bed in mijn woonkamer staan en het is me nooit opgevallen :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:47

Mijn werkgever. De gehele organisatie. Wat een bak ellende is het.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:51

Onzin slotjes, waar volwassenen hun mening geven. Moet kunnen.
Wie er niet tegen kan kan zelf op een kruisje klikken

Ergernis 2, dat ik er een schijthekel aan heb hier iets over een ander topic te plaatsen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:53

Ben het wel met je eens trouwens.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:55

Met ergernis 1 of 2 :D

Ik heb de mod maar getemd, maar dat zal zeker niet helpen ben ik bang :P
Kleuterschool waar volwassenen niet mogen steggelen maar er de juf bij gehaald word

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:56

Allebei maar vooral 1!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:57

Wat rot Suliko, sterkte er mee!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-22 20:06

Aan het koken. Net gehakt geruld, gooi ik de groenten erbij. Denk ik wat zijn die groenten nat? Zijn ze gewoon vijf (!!!) dagen over de datum???

Heb die boodschappen vandaag bezorgd gekregen, wtf?