Niobe schreef:Rummikub!
Lol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Mijn beste vriendin die het alleen nog maar over haar Friends With Benefits kan hebben. Elke keer als ik haar spreek gaat het over seks of aanverwante dingen. Sinds het uit is met haar vriend is ze echt erg.
Vind het prima dat je even geniet van je vrijgezellenleven maar ik hoef daar niet continu in meegetrokken te worden.
GUSTIxBILL schreef:Continue pijn
Maar tevens ook vermoeidheid
Bloedwaardes zijn in orde
Maandag terug aan werk. Zie er nu al tegen op. Wetende dat ik dan nog vermoeider ben en nog minder energie heb
Zebrastreep schreef:[***] schreef:Kefmormel van de bovenburen. Wanneer gaan ze dat beest nou eindelijk opvoeden
Hier twee deuren verderop zit er ook weer een los te gaanAltijd als die mensen weggaan.
Vooral fijn dat ik morgenochtend gewoon om kwart voor 7 uit mijn bed moet om te gaan werken.
Hilary schreef:[***] schreef:We hebben in dit topic aardig wat keffertjes, misschien kunnen ze bij elkaar op de koffie(op een onbewoond eiland dan natuurlijk)
Ik heb er ook eentje in de aanbieding, van onze overburen. Is er nog een plekje vrij?
Hilary schreef:Neuh, daar hebben we niet zo’n last van. Als k af en toe lees waar jij last van hebt, valt ons kamerolifantje buurvrouw met viswijf-stem daarbij in het niet
[***] schreef:Ik heb heel heel heel misschien zicht op een appartement. Betaalbare huurprijs, 2 verdiepingen, balkon, rustige wijk, bushalte voor de deur en de meeste van mijn vrienden binnen een straal van 20 km.
Ik zou nu wel willen dat ik er al woonde, dan was ik de komende dagen veel bij vrienden die hetzelfde verdriet delen in plaats van alleen in mijn appartement...