Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 19:42

Niobe schreef:
Rummikub!

Lol _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-22 19:46

Mijn beste vriendin die het alleen nog maar over haar Friends With Benefits kan hebben. Elke keer als ik haar spreek gaat het over seks of aanverwante dingen. Sinds het uit is met haar vriend is ze echt erg.

Vind het prima dat je even geniet van je vrijgezellenleven maar ik hoef daar niet continu in meegetrokken te worden.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:01

Continue pijn
Maar tevens ook vermoeidheid
Bloedwaardes zijn in orde

Maandag terug aan werk. Zie er nu al tegen op. Wetende dat ik dan nog vermoeider ben en nog minder energie heb

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:20

xPabloBokt schreef:
Mijn beste vriendin die het alleen nog maar over haar Friends With Benefits kan hebben. Elke keer als ik haar spreek gaat het over seks of aanverwante dingen. Sinds het uit is met haar vriend is ze echt erg.

Vind het prima dat je even geniet van je vrijgezellenleven maar ik hoef daar niet continu in meegetrokken te worden.

Oefff dat lijkt me erg vervelend.

Ik lig op de bank met koorts. Geen corona. Maar wel heel rot.

Hopelijk morgen weg, moet werken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:39

Vuurwerk. Gezellig groep van stuk of 6 mannen die hier tegenover af staan te steken al een tijdje en dan flinke knallen. -:(- hond is alweer bloed link en ik ga niet naar buiten om er wat van te zeggen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 20:49

Kefmormel van de bovenburen. Wanneer gaan ze dat beest nou eindelijk opvoeden -:(-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:05

GUSTIxBILL schreef:
Continue pijn
Maar tevens ook vermoeidheid
Bloedwaardes zijn in orde

Maandag terug aan werk. Zie er nu al tegen op. Wetende dat ik dan nog vermoeider ben en nog minder energie heb

Ik zou zo niet gaan werken hoor, om jezelf denken. Jij bent in deze staat toch helemaal niet in staat om te werken :(:)

Maralyn ook beterschap!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:07

[***] schreef:
Kefmormel van de bovenburen. Wanneer gaan ze dat beest nou eindelijk opvoeden -:(-

Hier twee deuren verderop zit er ook weer een los te gaan 8)7 Altijd als die mensen weggaan.

Vooral fijn dat ik morgenochtend gewoon om kwart voor 7 uit mijn bed moet om te gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:10

Zebrastreep schreef:
[***] schreef:

Hier twee deuren verderop zit er ook weer een los te gaan 8)7 Altijd als die mensen weggaan.

Vooral fijn dat ik morgenochtend gewoon om kwart voor 7 uit mijn bed moet om te gaan werken.

Hopen dat die eerder stopt dan die hier... het gaat rustig tot 3 uur door en het begint vaak om 7 uur weer.
Ik heb geen herrie nodig om niet te kunnen slapen, heb al slaapproblemen genoeg...

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:17

Dat ik sinds dinsdag al vrij hoge koorts heb, er een keelontsteking aan het ontwikkelen is en dat ik het afgelopen vrijdag van de huisarts moest aankijken.
En dat zijn voorstel was om mijn amandelen eruit te laten halen. Dat is allemaal leuk en aardig, maar die mogen en kunnen er absoluut niet uit. >;)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:18

Ik: helemaal klaar om weg te gaan, zodat als mijn vriend klaar is in de stal we meteen weg kunnen. Mijn vriend belt: uuh de zijn 2 geiten aan het lammeren daar moet ik bij blijven. Kun jij de lammeren nog even biest geven. Serieus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 21:47

Dat achterlijke keffertje van de buren. Voed dat mormel op of houd 'm binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 22:05

We hebben in dit topic aardig wat keffertjes, misschien kunnen ze bij elkaar op de koffie :+ (op een onbewoond eiland dan natuurlijk)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 22:06

De muren waar je tegenop loopt als je echt acute professionele hulp nodig hebt van GGZ. (De hulp is nodig voor een ander).

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 22:07

[***] schreef:
We hebben in dit topic aardig wat keffertjes, misschien kunnen ze bij elkaar op de koffie :+ (op een onbewoond eiland dan natuurlijk)

Ik heb er ook eentje in de aanbieding, van onze overburen. Is er nog een plekje vrij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 22:16

Hilary schreef:
[***] schreef:

Ik heb er ook eentje in de aanbieding, van onze overburen. Is er nog een plekje vrij?

Ja hoor! Moeten die overburen er ook bij? Dat past vast ook wel

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 22:26

Neuh, daar hebben we niet zo’n last van. Als k af en toe lees waar jij last van hebt, valt ons kamerolifantje buurvrouw met viswijf-stem daarbij in het niet :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 22:29

Nu moet ik dan wel toegeven dat ik thuis ook een zenuwachtig Russeltje heb wonen die ook zeker een zeer irritant stemgeluid heeft. Misschien hebben de buren er ook wel last van als wij weg zijn. :') . Gelukkig reageert ze niet op het hondje van de buren maar ze zal het ongetwijfeld net zo hard horen. Mevrouw is daarvoor eigenlijk wel wat te lui gelukkig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 22:44

Hilary schreef:
Neuh, daar hebben we niet zo’n last van. Als k af en toe lees waar jij last van hebt, valt ons kamerolifantje buurvrouw met viswijf-stem daarbij in het niet :+

Ik heb heel heel heel misschien zicht op een appartement. Betaalbare huurprijs, 2 verdiepingen, balkon, rustige wijk, bushalte voor de deur en de meeste van mijn vrienden binnen een straal van 20 km.
Ik zou nu wel willen dat ik er al woonde, dan was ik de komende dagen veel bij vrienden die hetzelfde verdriet delen in plaats van alleen in mijn appartement...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 23:04

Waarom zijn ze in Tilburg (of West daarvan) vuurwerk aan het afsteken? 8)7

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 23:04

Nyaleti schreef:

Niet alleen in Tilburg kan ik je vertellen. :7

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 23:13

[***] schreef:
Ik heb heel heel heel misschien zicht op een appartement. Betaalbare huurprijs, 2 verdiepingen, balkon, rustige wijk, bushalte voor de deur en de meeste van mijn vrienden binnen een straal van 20 km.
Ik zou nu wel willen dat ik er al woonde, dan was ik de komende dagen veel bij vrienden die hetzelfde verdriet delen in plaats van alleen in mijn appartement...

Ik hoop heel erg voor je dat je dit appartement krijgt! Ik duim voor je :)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 23:40

marleen_88 schreef:
Nyaleti schreef:

Ik kan hierbij aansluiten. Ik heb de hond zelfs rustgevende medicatie moeten geven omdat die lichtelijk doordraaide van het vuurwerk.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 23:56

Sushi,ik duim ook mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-22 23:59

marleen_88 schreef:
Nyaleti schreef:

Vanmiddag in Alblasserdam ook toen ik bij de imker was.

3 Pleisters aan 1 arm wegens 3 kapotte muggenbulten en net schoon beddengoed erop.