Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Een treinstel blijft achter maar de sticker met het nummer dat ze omroepen is er afgesloopt. Love de NS en haar wanstaltige onderhoud en gore treinen. Jammer dat de uni bijna niet te bereiken is met de auto.
Citaat:Dag Moestuin, dinsdag 01/02 mag je van 08u tot 12u vervanging gaan doen bij *knip* De klant gaat niet thuis zijn die dag dus ze zou graag hebben dat je op voorhand even langsgaat zodat ze kan laten zien waar je alles kan vinden. Gelieve haar vandaag nog telefonisch te contacteren hiervoor. Alvast bedankt. Groetjes, *knip*
Moestuin schreef:Citaat:Dag Moestuin, dinsdag 01/02 mag je van 08u tot 12u vervanging gaan doen bij *knip* De klant gaat niet thuis zijn die dag dus ze zou graag hebben dat je op voorhand even langsgaat zodat ze kan laten zien waar je alles kan vinden. Gelieve haar vandaag nog telefonisch te contacteren hiervoor. Alvast bedankt. Groetjes, *knip*
Dit is toch niet meer normaal? Ik werk aan minimumloon en nu moet ik echt nog gaan rondrijden en naar een uitleg luisteren voor 4 uurtjes dat ik er ga werken? Dit is uiteraard niet vergoed…
Rennie89 schreef:Ik zit momenteel nog ziek thuis door Corona (dag 11) en heb een oorontsteking. Had afgelopen weekend met een Dm gesproken, zij vond dat ik na de 30e wel beter wasdus ik zeg dat weet ik niet, heb geen glazen bol toch? Zegt ze ik meld je beter en neem zondag maar contact op met de dienstdoende Dm om te kijken hoe de situatie is. Heeft ze daar dus letterlijk niks over in mijn dossier gezet, alleen dat ik beter ben. Je mag toch überhaupt iemand niet beter melden als iemand nog ziek is? Als je geen klachten hebt en Corona prima, maar die heb ik dus wel.
hagelslag schreef:GUSTIxBILL schreef:Pief poef paf, daar ging de daf…
Even serieus. Rijd bij de klant buiten, stopt de combinatie ermee terwijl ik juist de poort voorbij ben. Kan niet naar voor, nog naar achter. Remmen geblokkeerd. Depannage onderweg…
Nooooo stoute DAF
Marije_1997 schreef:Ik weet niet of de oplegger balgen heeft, maar als ik jou verhaal hoor zou ik 1 van de balgen denken ofzo?