Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik denk dat ik niemand ken zonder droger
moonsparkle schreef:Wat maakt een aanvoerder bij voetbal de aanvoerder? Wat is de reden dat iemand daarvoor wordt gekozen?
Nyaleti schreef:Ik ben ook zo gewend aan de droger. Was laatst oppassen in een huis waar geen droger is. Beddengoed gewassen... Eh oliebol geen droger.. buiten gehangen maar lag alsnog onder een dampig laken die avond
Suzanne F. schreef:Ze was aan het oppassen, dus waarschijnlijk wist ze niet waar de rest van het beddengoed lag.Nyaleti schreef:Ik ben ook zo gewend aan de droger. Was laatst oppassen in een huis waar geen droger is. Beddengoed gewassen... Eh oliebol geen droger.. buiten gehangen maar lag alsnog onder een dampig laken die avond
Heb je maar 1 laken dan? Misschien beter om er nog eentje te kopen. Een voor op het bed en eentje voor in de was.
Suzanne F. schreef:![]()
Urbanus schreef:Suzanne F. schreef:Ik breng niks naar de stomerij. Ik was het op een wolprogramma koud.
Ook als in het label staat 'dry cleaning only'?
poes schreef:Vaak wel bij mij. Gewoon op wol programma idd. Maar ik ben handig met inschatten wat kan en wat niet. Eerlijk: het meeste kan gewoon. Heb zat duren fijne jurken voor kantoor van Boss, Ralph Lauren etc en die overleven prima.